כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
חברות הסלולר יחויבו לקצר את זמני ההמתנה
מירב קריסטל
פורסם: 25.05.11, 00:12
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 115 תגובות ב-103 דיונים
61. וגם פה
אורי ,   לוד   (25.05.11)
סלקום היא החברה המובילה, הכוונה היא מובילה בטוב, שוב הכי הרבה תלונות על אורנג׳, פלאפון אני בכלל לא ידבר, אני לא מצליח להבין איך החברה הזאת עדיין קיימת, מטומטם מי שלקוח שלה....
נשלח מהאייפון שלי
62. 30-90 שניות לזמן המתנה ל-HOT???!!!
לקוח מאוכזב לשעבר ,   מרכז   (25.05.11)

למרות שאני נגד חברות הסלולר בקטע הזה אני דווקא חושב שיש חברות הרבה יותר גרועות, כגון הכבלים וספקיות האינטרנט.

כנראה שאף אחד מחברי הכנסת לא באמת התקשר לשירות הלקוחות של החברה...זמן המתנה ממוצע ב-HOT הוא לפחות 20 דקות!!! וזה אחרי כמה פעמים שניסיתי להתקשר, יש לחברה את שירות הלקוחות הכי גרוע מבין כל החברות במשק.

ושום מילה על שירות הלקוחות של ספקיות האינטרנט...20 דקות בהמתנה לנציג של 012  שהעביר אותי לנציג אחר וחיכיתי עוד 20 דקות עד שהשיחה התנתקה!!!!

63. יחייבו אותם לענות תוך 3 דקות, הם יענו ויקחו מספר לחזור אליו
אחרי יומיים   (25.05.11)
נשלח מהקומודור128 שלי
64. באירופה משלמים
אסף ,   רמת גן   (25.05.11)
באירופה משלמים כ27 סנט לדקת שיחה למוקדים של חברות, אם יישמו את זה בארץ וכל דקת שיחה תעלה 1.35 ש"ח החברות ישקיעו בנותני שירות מקצועיים ולא בחאפרים.
לתת שירות זה מקצוע, אם עונה לך ילד בן 21 שרק הטיול של אחרי הצבא בראש שלו אז את התוצאה כולנו יודעים.

לא עובד בחברה סלולרית.
65. חברה זאת שיטה?
שחר   (25.05.11)

אני לקוח אורנג' והיום גיליתי שגבו ממני בחשבון 250 ש"ח יותר

לא לפי התוכניות שלי סתם חייבו יותר מחר אני יבדוק איתם את חיוב היתר

אבל אני רואה שזאת שיטת המצליח הם מנסים והיה ולא הצליחו הם משיבים

בטעינו טעות.....

66. לבדוק עם אורנג'
אבי   (25.05.11)

טוב טוב כל חודש את החשבונית יש להם שיטה חדשה גביית טעות כך הם קוראים

לגביית יתר.

67. באורנג אני מחכה לפחות 45 דקות פשוט בושה
מועדי ירכא   (25.05.11)

נשלח מהאייפון שלי
68. צודק ב-100%
אחד שמסכים   (25.05.11)
גם אני התקשרתי השבוע ולקח בסביבות ה-20 דקות עד שענו לי. בקטנה, בינתיים שייטגן לי המוח.
69. הם מטפלים בסימפטום לא בבעיה
אריק   (25.05.11)
הצרכן הישראלי נותן לזה לקרות ומשום מה זקוק לעזרה כתינוק אומלל שחוטפים ו כל דבר. זאת במקום להתאגד ולמרר את חייהן של החברות האלו על ידי חרם צרכני על פלאפון (היא שולטת בתגובות על אי אמינות בכתבות בנושאי הסלולר).
70. אתמול בפ"ת - 3 שעות המתנה במרכז שירות פ"ת של סלקום
יובל   (25.05.11)
3 שעות! הם מודיעים על כך בלי למצמץ. וכשאומרים-טוב נלך ונחזור, הם מזהירים - איבדת תור, אתה צריך חדש. 3 שעות!!!
71. מגייסים 500 ומפטרים 800 - בלפנים שזורעים חול בעיניים
(25.05.11)
נוכלים אחד אחד...

כל פעם אתה בא אליהם הם חופרים לך שעתיים במוח עד שאתה מתיאש ואומר יאלה תעשו מה בראש שלכם רק עזבו אותי בשקט
72. למה אתם לא מקימים ועד עובדים?
D ,   הרצליה   (25.05.11)
73. זמן המתנה של מעל 40 ד' באורנג'
שלי ,   חולון   (25.05.11)

פלוס מחייבים בחשבונית עבור תוכניות שכלל לא סוכמו במעמד העיסקה

גזלנים ורמאים.

74. יותר מ-30 דקות המתנה לאורנג' - ביזיון
שי   (25.05.11)
75. עבדתי שנתיים בשירות לקוחות
אחת שיודעת   (25.05.11)

של אחת החברות הנ"ל,

לידיעתכם, עובד ממוצע בשירות לקוחות לא שורד יותר משנה בתפקיד,

הלחצים איומים, כל היום הלקוחות צועקים עליך ואתה "זוכה" להביא הביתה משכורת מינימום.

ביום שעזבתי, נשבעתי לעצמי לא לעבוד יותר לעולם בתחום הזה!

חבל, אם לפחות היו משלמים כמו שצריך לנציגים, היה להם שווה להשאר והלקוחות היו מרוויחים נציגים מקצועניים, לא מתוסכליים שמטפלים הרבה יותר מהר בפניות.

הבעיה המרכזית של כל הסיפור הזה היא שהחברות פשוט לא רוצות לשלם שכר נורמאלי לעובדים.

76. הצחקתם אותי. ב012 ניסיתם?
גג   (25.05.11)

נשלח מאייפון שלי
77. ככה זה עובד
קמי ,   מרכז   (25.05.11)
זמן ההמתנה הארוך ביותר זה באורנג׳.. לפחות 45 דק חיכיתי
הבנתי איך זה עובד הם שמים מוזיקה מעצבנת ברקע ועושים לך מלחמת ההתשה כדי שתוותר מלחכות ופשוט תנתק לבד ולא ״תבלבל״ להם במוח..
נשלח מהאייפון שלי
78. גם אותי אורנג רימו כעובד חברה
ההוא ,   משם   (25.05.11)
הייתי עובד במחלקת המכירות של אורנג באחת מעמדות הקניונים.בחוזה נרשם שאני זכאי לארוחה במספר מסעדות בקניון בסכום של עד 33 שקלים וזאת ע״י העברת כרטיס העובד שלי במסעדה,מה שאורנג לא טרחה לציין שאני מקבל את הארוחה רק עם המשמרת שלי היא מעל 8 שעות וזאת בזמן שאורנג לא נותנת לנציגי המכירות בקניונים לעבוד יותר מ6.5 שעות!!!!! וכך בעצם ה33 שקלים האלו היו יורדים ממשכורתי!!! והכי חשוב לדעת,שגם אם הייתי קונה ארוחה ששווה 20 שקלים עדיין היו מנוכים ממשכורתי 33 שקלים כך שאורנג גם הרוויחה עלי.לכל הרוצים או המתקבלים לאורנג.נוסו על נפשיכם,החברה הזאת היא זאב בעור כבש!
נשלח מהאייפון שלי
79. הגיע הזמן
אורן   (25.05.11)
משגעים אותך על הקו
80. שיעבירו כמה מהמכירות לשירות לקוחות...שם אין בעיה
(25.05.11)
81. אפילו להצטרפות
אור   (25.05.11)
לחברת אורנג חיכיתי 35 דקות במחלקת מכירות... בסוף לא הצטרפתי רק בגלל ההמתנה. ההזויה
נשלח מהאייפון שלי
82. המתנתי בבסלקום ברחובות 50 דקות ,במענה טלפוני המתנתי 35 דקות!
חזי ,   שוהם   (25.05.11)
83. תמיד יש עומס,או שיש מעט עובדים שמטפלים
איתי   (25.05.11)
84. למה אין כח אדם- תשובה פשותה
חבל חבל   (25.05.11)
רוב החברות הסלולור היום עובדים עם חברות כח אדם- לכן לצורך הדוגמא חברת כח אדם שלחה לי לרעיון עבודה באורנג. שמה רואים שכל חברות כח אדם שלחו כמה נציגים- היינו בערך 50 אנשים שמחלקים לקבוצה ואז מתחיל השערורייה כדי להתקבל - עושים לנו כל מיני תרגילים - מי מדבר הכי הרבה - בוא נגיד שזה יותר כאבי ראש מי רעיון עבודה - סופו של דבר אולי במקסימום 15 מתוך 50 נשארים -

הגיע הזמן שיחזרו לרעיון עבודה אישי ולא קבוצתי ואולי כן הזמן המתנה שלכם כי תהיה לכם נציגים!!!
85. פתרון חכם מצאת
זהר   (25.05.11)
יודע מה? ח״כ מלומד כבל אתה צודק. בא נחייב זמן המתנה מקוצר. זה לא שהוא נובע מ... טלפונים חסרי משמעות של ״לקוחות״ עם צרכים הגיוניים שבתפיסה שלהם החברות האלה קיימות כדי להתלונן עליהם. אני אומר לחוקק חוק הגיוני נוסף שמקצר זמן בקופה לסופר וקופאית בכל שפה. נשמע הגיוני לא?
נשלח מהאייפון שלי
86. חוצפנים...יש לי
אלעד ,   ירושלים   (25.05.11)
חשבוניות של 1000 ש״ח למכשיר ושאני מתקשר לשנות דבר הכי קטן אני מחכה 20-30 דקות כל פעם. פשוט לא יאומן!!!!
נשלח מהאייפון שלי
87. להוט לוקח יותר מה-90 שניות שלהם בחוק לענות.. אז מה?.?
כמה באלגאןןןןןןןןןןן   (25.05.11)
88. רציתי לעבור חברה ולא ענו
רונה   (25.05.11)
89. סמנכלית פרטנר משקרת. חיכיתי 45 ד' ואז ניתקו לי בפרצוף!
ג'ורג'   (25.05.11)
90. פלפון 40 דקות המתנה
גנבים   (25.05.11)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה