יהדות  חדשות  דתיים-לאומיים
"שידוך בין הומו ללסבית לא מביא אושר"
ארי גלהר
פורסם: 22.08.11, 17:07
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 307 תגובות ב-116 דיונים
31. הגיע הזמן שהרב יתיר לי נישואין עם בן זוגי
גדי ,   ת"א   (22.08.11)
למה אנחנו צריכים לנסוע לחול להתחתן. הגיע המן שהרב יתיר לי נישואין בארץ  כדת משה וישראל. זה ממש חוצפה שחשבו על כולם כביכול ורק עלינו על אמת לא חשבו.
32. הומואים הרגעו- הגיע הזמן לכבד זה את זה
נחמיה ,   גלבוע   (22.08.11)

אתם שמדברים כל הזמן על קבלת האחר . מתי תלמדו לנהוג כבוד גם למי שלא חושב כמותכם ? ? ?

 

נמאס לי שבכל פעם שיש כתבה מיליוני הומואים מתוסכלים מגיבים. די !

33. אולי תלמד ממנה קצת דרך ארץ
דביר ,   ירושלים   (22.08.11)
כנראה שהרמה שלך היא מתחת לאפס
34. גדול הדור באמת
דניאל ,   מרכז   (22.08.11)

אין כמו הרב אבינר בגדלות התורה ובהעמקתה

35. זו פשוט תגובה מגוחכת
אין גבול לטמטום ,   צפון   (22.08.11)
36. ללא הסמכה וולא הבנה בהלכה ובתורה
גורי ,   חיפה   (22.08.11)
הנםצה לשמה
37. תת רמה
חיים ,   י-ם   (22.08.11)
הייתי מצפה מהומו נאור טיפה יותר רמה . עד היכן אתה מוכן לרדת ?
38. הרב אבינר מדבר שטויות.
נשוי באושר ,   ירושלים   (22.08.11)
הנסיון להמיר אדם, לשנות את נטייתו הוא נסיון נואל. הוא לא מכבד, לא מכובד ומעיד על חשיכה השולטת בנפשו של הרב. זה בערך כמו נסיון להפוך רב אידיוט לחילוני חכם.
39. כל השידוך הזה מיועד מראש
מיסטר   (22.08.11)

להתאים לאנשים שלא מקבלים את העובדה שיש הומואים ולסביות בעולם.

למזלם של השמאליים למשל, לפני כמה עשרות שנים הוברר סופית שמדובר בתכונה מולדת שלא ממש ניתנת לשינוי והפסיקו להרביץ להם על הידיים ולנסות להפוך אותם לימנים.

 

מזלם של ההומואים והלסביות שפר עליהם פחות והדתיים ממשיכים עם הבורות והחושך בגישתם אליהם.

40. ההוא צודק באמת אין מקום להומואים בחברה הדתית איסור תורה מפור
דתי אחד   (22.08.11)

ברור שהחיבור בין הומו להומו הוא בעצם מיני גופני

אין מצב שהומו יאהב הומו בלי לגעת בו  אם כן אין בעיה עם הומואים והדת

כל עוד לא שוכבים  אין בעיה ..

41. "הורים שאוהבים.." מאמעש.איפה זה קורה בשיטת השידוכים והלחצים?
שושנה ד"ר לתיאולוגיה   (22.08.11)
וכמה כבר אפשר לאהוב כשבתוך שנה מההיכרות אירוסין נישואין כבר יש ילד ואחריו עוד ועוד ועוד כל שנה וההורים בקושי זוכרים את השמות שלהם?

מפגרים.
42. כל הכבדו לרב אבינר
רומן   (22.08.11)
'לדברי הרב אבינר, בעבר היו הרבה טיפולי המרה ש"לא הביאו ברכה" ולפיכך הרבה התנגדו להם, "אבל השיטה החדשה מבוססת על ההנחה שגם מי שיש לו נטייה אחרת, הנטייה הטבעית נמצאת בתוכו, ואם מצליחים לשחרר אותו מהנטייה האחרת שנובעת מבעיות זהות שנגרמו לו בילדות, אז הנטייה הטבעית החבויה בוקעת. אנחנו מכירים מאות אנשים בארץ שהצליחו להשתחרר מזה, ובנו בתים טובים". '

דבריו מבוססים על מחקרים אמיתיים שנעשו בנושא ע"י פסיכולוגים בלתי משוחדים בניגוד למחקרים המוטים בחסות התנועה הגאה שמטרתם לקדם את הקונספט שהומוסקסואליות זה דבר נורמלי או "טבעי". אכן מחקרים הראו שבעיות בגיבוש הזהות כתוצאה מאי היכולת להתחבר עם בני אותו המין בגיל צעיר בנוסף לגורם ה"גנטי" היא זו שמובילה לכך שילד יגדל להיות הומוסקסואל.

מה שעצוב זה שהומואים "גאים" שהחליטו שהם כ"כ אוהבים להיות הומואים התחילו לעוות את האמת ואת העובדות ומציגים תמונה מסולפת ושקרית של המציאות ודוחפים הומואים שאולי היו בוחרים לנסות לצאת מזה לאמץ את הסטייה ולנהל סגנון חיים הומוסקסואלי מתוך ההנחה השגויה שזה "טבעי" ושאין מקום לנסות לשנות את הקיים, דבר הרחוק מאוד מהמציאות. למעשה כל ההנחות שעליהן הם מבססים את משנתם ש: 1. הומוסקסואליות זה גנטי, 2. קבוע, 3. לא בגדר הפרעה פסיכולוגית, הן הנחות שאין מאחוריהן שום הוכחה ויש לא מעט ראיות מדעיות כדי לקרוא עליהן תיגר.

מי שמעוניין במידע נוסף מוזמן להתחיל מהכתבה הבאה בנושא:
http://narth.com/docs/mythgene.html

כמו כן, שוב, ההמצאות הנואשות של הלובי ה"גאה" בטיעון שניסיון לשנות הומואים מביא ל"נזק" ולאחוז התאבדויות גבוהה יותר לא עומד במבחן המציאות, וגם זה הופרך:
http://narth.com/2011/08/sexual-orientation-change-efforts-do-not-lead-to-increased-suicide-attempts/
43. הגיע הזמן לשריין בחוק את הסובלנות כלפי הומואים במגזר הדתי
כל הכבוד   (22.08.11)

צריך כבר להתחיל שיחות על זה.

 

המגזר הדתי צריך לנסח כמה כללים שבעזרתם נוכל לגשר על מחלוקות.

פשוט תכבדו. זו הדרישה.

 

44. הומו זה לא הכרח המציאות אפשר לאהוב אשה ולהקים בית, אתר מומלץ
אילנה לוי ,   כנסו ותווכחו שאפשרי   (22.08.11)
חבל להרוס חיים שלמים אם יש אפשרות לנהוג אחרת ולהקים בית שפוי בישראל!

ה' לא מבקש מה שלא אפשרי.

על כל יהודי להתגבר אל תאוותיו, אם הוא הומו או יותר מידי אוכל או מין וזה מוטל על כל יהודי כדי להתעלות רוחנית.

הומו זה לא סופי רבים חשבו שהם כאלה או שהיו כאלה באמת, בכל זאת הכירו אשה והתאהבו בה והקימו בית ויש להם ילדים והם מאושרים.
סימן שזה אפשרי, ישנם עדויות רבות לכך בהרבה מקומות גם בתגובות, וכן לסבית, זה סתם נקמה בגברים וטיפשי לדבוק בכל דבר שאוהבים פיזית. למה? אתר מעולה להינצל מנטיות רעות V

http://www.go.levtov.net/shinui_hanetiya_haim_efshar.htm

צרו קשר ותנצלו!
45. איזה צבוע! אלוהים ישמור!
(22.08.11)

השידוכים של הדתיים לא מבוססים על אהבה ולא משנה מאיזה כיוון תסתכלו! אין שום אהבה, העיקר להתרבות. צבוע מדרגה ראשונה.

46. מה זה משנה אם זה הומו ולסבית?
חילונית ביסקסואלית   (22.08.11)
במילא משדכים אצלם את כל הזוגות, הכתובה זה המסמך שבו האבא מסכים להעביר את הבעלות על בתו לבעלה הטרי, ההורים או הרבנים המקומיים מחליטים אם הילדים יתחתנו ולא הם, שאתן עוד דוגמאות?

אז מה כ"כ שונה בלשדך הומו ולסבית מלשדך הומו ו"סטרייטית" או לסבית ו"סטרייט"? במילא אין אהבה הדדית בהרבה מקרים או שנוצרת אהבה שמתבססת על הרגל ולחץ חברתי.
47. רק הזהרו לשם שמיים
הרב קוקו   (22.08.11)
אל תלחצו ידיהם פן תדבקו במחלה
48. אולי שינסו קודם את השיטה הרפרטיבית על כבוד הרב מוטי אלון
אלון ,   מורה   (22.08.11)
49. אני בעד אבינר לא מעניין אותי עם מיליון אנשים יתנגדו
גולן   (22.08.11)
לא אכפת לי שהומואים ולסביות יעשו את מה שהם עושים כל עוד הם לא מתהלכים ברחובות לפרובוקציה זולה, שלא נדבר על הצורה שהם מהלכים שם.

לנושא, הילד יגדל עם 2 הורים שלא שאני אומר שהם לא טובים, להפך, אבל הילד יסבול מניכור ביניהם. הוא לא יראה אותם מתנשקים ומדברים ביחד על רגשות. הוא לא ילמד להכיר את המין השני (הגברי שלו, לא כמו אבא שלו).

אם ימצאו לזה פתרון הולם זה יהיה טוב לכולם.
50. אפשר לאהוב אחד את השני גם בלי להימשך מינית.
(22.08.11)
51. היו אנשים שהצליחו להשתנות...
שי ,   באר שבע   (22.08.11)
וחזרו בשאלה!
אז בהתאם לדברי הכתבה ולדברי חלק מהמגיבים פה, אם יש כאלה שהצליחו לחזור בשאלה זה אומר שהדת לא אמתית ואפשר להינצל ממנה...
52. לא עניינו של הרב. מה שחשוב זה שההורים יאהבו את הילדים ושתהיה
חייה ותן לחיות   (22.08.11)
בינהם חיבה, כבוד הדדי וידידוות. אלו יתרמו לבריאותו הנפשית של הילד יותר מקיומה של המסגרת הסטנדרטית  של אב ואם הטרוסקסואלים.
53. אינה הסיבה ,אין לתמוך בשום אופן בעוברים
בעיית ילדי זיווג   (22.08.11)
על איסור תורה מפורש וכל פתרון רבני הריהו כמתן לגיטימציה למזלזלים בריש גלי בתורתנו. מי שחושב שאינו יכול אחרת יפנה במטותא לכת הריפורמית.
54. תזכורת: הרב אבינר גם תומך בקצב
ארז   (22.08.11)
אז לפני שאתם מהללים את בקיאותו בתנ"ך, תזכרו על איזה בן אדם מדובר
55. פעם ראשונה...
רועי יצחק   (22.08.11)
אני אתאיסט, אבל פעם ראשונה שיש נושא שברובו אני מסכים עם הרבנים.
ילד שלא גדל עם הורים שאוהבים זה את זה, יסבול מכך בעתיד, מה שכן, אני חושב שזה הוגן לתת להורים מאותו המין לגדל ילד, אני בהחלט חושב שזה עדיף, למרות ששניהם יגרמו נזק, ילד שהוריו גייז (נשים או גברים) לפחות יגדל בסביבה שבה ההורים נמשכים זה לזה, שחשובה להבנה שלו על אהבה וחיים, מאשר עם הורים שלא נמשכים זה לזה, שיש להם אהבה מסוג אחר, שהיא גם מאוד חשובה, אבל עדיין תקשה עליו בעתיד להקים משפחה.
מה שכן, להיות הומוסקסואל (אני לא יודע אם לסבית) הוא בעל סיבות גנטיות והורמונליות, ולא בגלל תראומות בילדות, רוב הגייז בעולם לא חוו טראומה זו או אחרת, אלא פשוט, נולדו ככה, הם יכולים להתכחש לזה, ולנסות להלחם בזה, אבל זה המצב, ואין שום דרך לשנות את זה, למרות שיש ניסויים לשנות את זה, שלא משנים את הנטייה, ורק גורמים כאב ל"מטופל", בלי קשר הומוסקסואליות היא לא מחלה.
56. אני הכרתי ככה את גרושתי - התחתנו ואז התגרשנו
דוד ,   ירושלים   (22.08.11)
כשגיליתי אחרי שלאט לאט נמשכתי אליה שהיא לא מעוניינת בי. מרוב תיסכול ורצון לחיות חיים בריאים התגרשנו אני והיא . כיום אני נשוי לאישה נורמאלית שאין לה בעיות לאהוב אותי. מניסיוני ראיתי שהרעיון הזה לא עובד ומשאיר רק צלקות. זה לא חוכמה לעשות ניסיונות על אנשים חיים
57. הדת וההלכה הם הסטוריה כעת הזמן לעידן ההומואים בעולם
רננה ,   פ"ת גנים   (22.08.11)
ייאללה כולם לצאת לרחובות. העם רואה - הומואים צודקים !
58. צדיק הדור על אמת
ברק ,   מרכז   (22.08.11)
59. אני חילוני והרב צודק לחלוטין. אין דבר אנוכי או חולני יותר
הטבע ברא אותנו אחרת   (22.08.11)
לכל ההומואים והלסביות שבא להם לשחק בלהיות הורים. ילד זה לא צעצוע. רצונכם הוא אנוכיות ואינה הולכת יד ביד עם טובת הילד. אני הומו ופה אני מסכים לחלוטין עם הרב. נוצרנו אחרת, איננו נמשכים למין השני ולולא היינו רואים איך משפחות אחרות חיות לא היינו חושבים בכלל על לעשות ילד. לחיות לצד החברה הנורמטיבית ולנסות להעתיק אותה זה לרמות את הטבע ואת מי שאנחנו. וגרוע מכך אף ילד לא היה בוחר בהורים מאותו מין, כן כואב להודות אך זו האמת גם חברי ההומואים אומרים את זה לא רק אני. מעבר לכך כל חברי ההומואים אומרים שהיו מעדיפים להוולד סטרייט. כולם בלי יוצא מהכלל. אנחנו חריגים לא נורמליים ולו היינו בטבע היינו אחוז קטן מאוד מהאוכלוסיה. לדעתי הסיבה שהתרבנו היא כי מבושה כל מי שנולד הומו התחתן והסתיר זאת וכך עוד ועוד ילדים נולדו עם הגן הזה. היום נוצר תהליך הפוך בו יצאנו מהארון והחברה מתייחסת אלינו בשיוויון ואף יותר מכך. עלינו לגלות אחריות ולא לרצות לגדל ילד כי ככה ההטרוסקסואלים עושים או כי בא לנו. לו היינו על אי בודד, כל ההומואים יחד.. לא היה דור נוסף, זה הטבע נקודה. וכן אני רואה כבר איך ינט תצנזר אותי או איך עדרים של הומואים שלא יכולים לקבל את האמת יגיבו באי הסכמה בוטה. אבל תסתכלו במראה היא אינה משקרת. ואין תחליף למשפחה ביולוגית טבעית לילד. ואל תשוו לי להורים כושלים או גירושין וכו' זו לא ההשוואה הנכונה. הורה צריך להיות מי שנולד להיות הורה, שנמשך למין השני ויש לו את היכולת להעניק לילד בית חם ואוהב להכשיר אותו לחיי זוגיות עם בני\ות המין השני ויחד עם בן\בת זוג מהמין השני עם ערכים דומים מקימים בית. נקודה.
60. אנשים הבנת הנקרא
סטריט ,   בווינט   (22.08.11)
אף אחד בכתב לא דיבר על כך שיש אופציה לנישואים בין הומו להומו או לסבית ללסבית אין דבר כזה ביהדות דיברו על כך שלוקחים הומו ולסבית ומחתנים ברור? הומו אם לסבית
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה