בריאות  חדשות  חדשות  חדשות - כללי
חברת הביטוח התעכבה - והחולה נפטרה
דניאל אדלסון, ידיעות אחרונות
פורסם: 04.06.12, 12:29
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 148 תגובות ב-88 דיונים
31. ח'ברה-אני את הביטוחים שלי ביטלתי ופדיתי
זיו   (04.06.12)
עדיף לפתוח תוכנית חיסכון שבה אתה בעליו של הכסף מאשר להתחנן על כספך ולזכות ביחס מתחמק ומזלזל בשעת צרה.

כל חברות הביטוח וסוכני הביטוח שקרנים גנבים ולא אמינים,כמה עוד דוגמאות אתם רוצים לקבל כדי שתאמינו ותבטלו את הביטוחים?

התקשרתי לחברת ביטוח מנורה-בשעות אחה"צ -ענה לי תקליט אנא התקשר בשעות הבוקר משרדנו סגורים,התקשרתי בשעות הבוקר ענה לי תקליט התקשר בשעות אחה"צ משרדנו סגורים,שלחתי פקס'....לא הגיבו....כתבתי מכתב למפקח על הביטוח במשרד האוצר תוך שבוע התקשרו אליי...חארות
32. אותו דבר קר לאימי
מי   (04.06.12)
מקרה דומה קרה לאימי לפני כשנתיים. במשך חודשיים וחצי רדפנו אחרי הביטוח ורק ביום ההלוויה שלה התבשרנו שאישרו לנו. היות ולא קיבלנו כספי נכות מביטוח לאומי כל הוצאות הקבורה שולמו על ידינו
33. לי נראה שדווקא אתה מדבר מטעם חברת ביטוח
(04.06.12)
שכנראהביטוחי כנראה פיטרה אותך....
34. זה מה שקרה לנו
מאן דיהו   (04.06.12)
זה מה שקרה לנו בדיוק תבענו את חברת הבטוח ונמתין לתוצאות המשפט

נשלח מהסלולארי שלי
35. הלוונו את כל תשלומי הפרמיות ששילמתם לטייקונים ...
ואין כסף בקופה !!   (04.06.12)


נשלח מהסלולארי שלי
36. ביטוח סיעודי ... אובדן כושר... מחלות קשות ... וחובה לרכב ..
הכל חארטה !!!   (04.06.12)
1. סיעודי - אנשים מתים לפני שמקבלים את הכסף 3חודשי המתנה ,, וגם אם לא חברות הביטוח לא משלמות בטענה שהסיעודים בריאים לחלוטין.
2.אובדן כושר - רק רופאים מטעמם .. ורופאים תעסוקתיים מושחתים ברוב המקרים קובעים שיש כושר השתכרות !
3.מחלות קשות - הפוליסה מלאה בהתנייות שרק אם המבוטח מת מהמחלה הוא מתאים לתנאי הפוליסה .
4. ביטוחי חובה לרכב- חברות הביטוח גוררים את הנכים לבתי המשפט ,ושם בעזרת שופטים פחדנים כולל בעליון .. מקרקסים את כולנו !!!

נשלח מהסלולארי שלי
37. חייבים לשנות
מגעילים   (04.06.12)
זה הרי כל כך ברור ומשחק מכור מראש, הרי תקופת ״ ההמתנה״ של 3 חודשים היא קריטית!!!! והם יודעים זאת ויתרה מכך לצעאי בונים כל זה.....

send from my iPad
38. הכי קל להאשים את חברת הביטוח
הרוב השקט   (04.06.12)
לכל הפופוליסטים שלא מבינים כלום מהחיים שלהם. חברת ביטוח זה לא לשגת הזעד ורחמים הם לא חלק מהמידיניות שלה לא בארץ ולא בשום מקום. שלושת חדשי ההמתנה נועדו להבדיל מצב סיעודי ממצב ארעי למשל אם נשברת רגל. בשביל מצבים ארעיים יש ביטוחים ספציפיים . לפי מה ששילמת זה מה שתכסה. אין ביטוח שמכסה הכל ואם העה הפרמיה היתה בהתאם. עכשיו לכו תבדקו את התיק הביטוחי שלכם שלא תבכו אחר כך.
39. דקלה החברה שעובדת על כל המבוטחים
דני ,   ירושלים   (04.06.12)
כך עשו לי עם הסיעוד כשאתה צריך אותם מתחילים הסיפורים

נשלח מהסלולארי שלי
40. מצב אידיאלי מבחינת חברת הביטוח
גלעד   (04.06.12)
קיבלו כסף והמבוטחת מתה.
41. בורות בנושא ביטוח- זו הבעיה
חבל   (04.06.12)

אנשים, אתם לא קוראים את הפוליסות אליהן אתם מצטרפים.

חברת הביטוח פעלה בדיוק על פי הרשום בה.

חברת ביטוח זה עסק כלכלי ועם כל הצער שבדבר, אף אחד לא יתן כסף על מצב סופני כל עוד יש אלמנטים אחרים שלא נבדקו.

אין לי קשר לשום חברה, אבל אי אפשר כל פעם לקרוא כתבות על מצוקת חולה סופני שסיים חייו וטענות כלפי חברות ביטוח, כשלבסוף כתוב בגוף הכתבה כי החברה פעלה בהתאם למושגים ביטוחיים בסיסיים (תקופת המתנה, אכשרה וכו').

אם אתם לא מבינים בביטוח ולא סומכים על אף סןכן, עדיף שתחסכו כסף בצד למקרה שחלילה תזדקקו לו ואז תוכלו להשתמש בכסף הזה בלי שיציבו לכם תנאים כאלו או אחרים.

במצב מצוקה ,לא תצטרכו להוכיח עד כמה אתם מסכנים כדי לקבל כסף.

או שתחסכו כסף בצד ותשמרו על כבודכם בבוא העת, או שתקראו טוב טוב את הפוליסות.

אבל לבוא בטענות שווא, זה רק מעיד על בורות.

42. כמה זה ביזיון דברים כאלה לא עוזרים מנסיון
בן ,   באר שבע   (04.06.12)
מדינה מטומטמת שלנו לא מפסיקה דברים כאלה של הביטוחים וכמה כבר אפשר לסבול דברים כאלה ... ומנסיון שלי אחרי תאונה קשה הם עושים לי חיים יותר קשים.
43. מה רוצים מהחברה אם היה הסכם על 3 חודשי המתנה?
ביטוח הוא לקטסטרופות ,   לא למקרה חור בוילון   (04.06.12)
הוסכם בין המבוטח והמבטחת שיש 3 חודשי המתנה. איש לא כפה על אף אחד. זה שהמבוטח לא קרא את ההסכם, זאת בעיה נפרדת.

כל תחשיבי הפרמיה מבוססים על כך שהביטוח לא מתעסק עם מקרים שוליים של סיעוד לתקופה קצרה בגלל שפעת או נזלת. אחרת תצטרך החברה לטפל באלפי מקרים קלים ולשלם על אלפי הערכות של מקרים פעוטים.

זה בערך שקול להגדרה של השתתפות עצמית בביטוח רכב, כך שלא יפתחו תיק על כל שריטה או גניבת אנטנה או מגב או סמל הרכב. אגב, בגלל שיש השתתפות עצמית הפרמיה נמוכה יותר. מי שרוצה, יכול לבקש להגדיל את ההשתתפות העצמית עוד יותר, ולזכות בהנחה נוספת בפרמיה.

במקרה שלפנינו מדובר על 2.5 חודשי סיעוד, שמחוייבות החברה בעדן הוא אלפים בודדים של שקלים. בצדק החברה לא שולחת רופא להערכת המצב בטרם חלפה תקופת ההמתנה, כי יתכן והבעיה זמנית ותיפתר מעצמה. ואם לא, החברה תתחיל לשלם את הכיסוי הסיעודי עד לסוף ימי חייו של המבוטח, גם אם מדובר בעשרות שנים. זה ההסכם. יש להניח כי המבוטח מבין כי הוא אחראי לתשלום הסיעוד ל-3 החודשים הראשונים, זה עדיין הוצאה נסבלת בד"כ נוכח התקופה הקצרה.

מכאן ועד תגובות נזעמות נגד חברת הביטוח יש מרחק גדול.

גילוי נאות: אין לי שום קשר לעסקי ביטוח אלא כמבוטח בלבד (שנוהג לקרוא את הסכמי הביטוח).

44. מהביטוח נמסר: קודם מודאים הריגה ואח"כ מרימים טלפון למשפחה
(04.06.12)
45. פשוט חארות!!
LOL ,   רמת גח   (04.06.12)


נשלח מהסלולארי שלי
46. יש לך הראל אין לך ביטוח וזה בטוח
דוד ,   דימונה   (04.06.12)
החברה הזאת סידרה אותי עד היום אני נוטר להם הפסדתי כתוצאה מתאונה את כל כספי שהיה מושקע בעסק מעל 800 אלף ש"ח ומה שקיבלתי בתמורה זה לאחר הסכם "פשרה"90 אלף ופירוק משפחה ושקיעה בדיכאון וחובות בזכות מדינת ישראל וחברת הראל ובתי המשפט המושחתים אין לי מה להוסיף
47. אותו מקרה התרחש אצלי
אודי ,   נתניה   (04.06.12)
אבא שלי שילם שנים רבות ביטוח סיעודי, כשחלה והזדקק לטיפול צמוד התברר שנדרש להמתין חודשים עד לקבלת העזרה. אבי נפטר לאחר מספר חודשים, אחרי ההלוויה קיבלתי מכתב על קבלת התביעה מהביטוח. בקיצור, הביטוח הזה לא שווה שקל, עדיף ורצוי לחסוך את הכסף לשעת צרה. חברות הביטוח מבצעות סטטיסטיקה ומודעות היטב למצב החולים, חולה הזכאי לטיפול סיעודי לא ישאר בחיים הרבה זמן, תורידו 3 חודשים ולא נשאר כלום.

נשלח מהסלולארי שלי
48. זה בדיוק מה שהחבר שלי סיפר לגבי הביטוח
רבי ,   עפולה   (04.06.12)

כל עוד אתה בריא ועובד הכל בסדר, אבל ביום שלא תוכל לעבוד

אף אחד לא יכיר אותך , ישלחו אותך למיליון ועדות וטפסים במשך

שנים.

49. מניסיון, אסור להתעסק עם "דיקלה".
מישל אובמה   (04.06.12)
50. המשפחה הרוויחה בגדול - במקום מטפלת היו הילדים
זמן יקר להיות ביחד ,   לפני שנפרדים...לתמיד   (04.06.12)
51. אין אימון בחברות הביטוח בכלל !
אזרח כואב ,   חיפה   (04.06.12)
ראשית אני רוצה להביע את תנחומיי למשפחת ביטון על פטירתה של רחל ז"ל! לצערי כלל חברות הביטוח דקלה אראל ועוד חבורת נוכלים המבטיחים עולם ומלואו עד הרגע שחתמתה על הפולסה וכמובן החיובים שלא מאחרים להגיע, אבל ברגע שאתה זקוק פני הדברים משתנים זמן המתנה איך רבונו של עולם מבקשים זמן המתנה מחולה סופנית חייבים ללמד את חברות הביטוח לקח התנתקות שהרי מסתבר שאין לך ביטוח וסתם גוזלים ממך כסף שפטירתה של רחל ביטון יהיה על מצפונם של האחראים בחברת דקלה יהי רצון שתעלם החברה הזאת
52. תמיד מול עיניי הכותרת''בתאונה חב' הביטוח מעדיפה אותכם מתים''
רונן   (04.06.12)
כותרת שהיתה במוסף כלכלי לפני  כ3 שנים  וכתבה מפורטת ביותר על כך שבתאונת דרכים חב' הביטוח מעדיפה אותכם מתים.
53. אולי כל אחד אחת מכם הבכיינים קודם כל יקרא על מה הוא חותם די
א העצבנית ,   תל אביב   (04.06.12)
לבכות ולהאשים את האחרים הכי קל . תעשו בדק בית איזו פוליסה יש לכם. ורק לידיעה יש פוליסות של מחלות קשות (כגון סרטן). חמי מקבל גמלה חודשית ואין לנו שום טענה
54. חברות הביטוח
משה ,   פרס חנה   (04.06.12)

יעשו הכל כדי לא לשלם, אני לא מבטח כי הם  לא משלמים.

 

חיסכו את הפרמיות וביום פקודה חו"ח תוכלו לשלם בעצמכם

על נזק.

55. גם לנו זה קרה עם ביטוח הראל
עינת   (05.06.12)
שלחתי להם את כל המסמכים הדרושים.
לאחר כחודש קיבלתי מכתב עם בקשה למסמכים נוספים.
מדוע לא ביקשו ממני את המסמכים האלה בפעם הראשונה?
שלחתי להם את המסמכים. אבי נפטר כעבור שבוע.

הפוליסות הסיעודיות אינן מתאימות לחולה סיעודי כתוצאה מסרטן.
החולה הופך לסיעודי כחודשיים לפני מותו ואז ההתדרדרות מהירה.
מי שעושה ביטוח כזה לא לוקח בחשבון שימות מסרטן אלא בשיבה טובה.

דווקא הביטוח הסיעודי של מכבי בחברת כלל היה בסדר.
אמנם אישרו את הביטוח ימים ספורים לפני מותו של אבי (התקשרו ליידע אותנו יום לאחר מותו!) אך קיבלנו כסף רטרואקטיבית על חודשיים וחצי.

דווקא ביטוח הראל שהוא ביטוח יקר יותר לא נתן מענה מספק ומהיר.
56. דיקלה עשתה אותו הדבר עבור אחות של חברה שלצערי נפטרה מסרטן.
רועי   (05.06.12)
הם שיגעו את המשפחה ומשכו זמן עד שהבחורה נפטרה. פשוט חברת ביטוח איומה.
57. תנאי הביטוח היו ידועים. הפוליסה היה ברורה. זה שהבת שלה דורשת
לא מצדיק טענותיה ,   ובטח לא כותרת כזו   (05.06.12)
58. מה זה חדש לכם???
סתם אחד   (05.06.12)
זה רק מראה שוב ושוב כמה לחברות ביטוח יכפת מאיתנו שכן אנחנו משלמים להם את הכסף אבל שאתם מבקשים תמורה אין שם אף אחד אני רק מאחל לאנשים האלו ש ״אישרו״ את העזרה בשבילה שיקרה להם אותו דבר!!!!! איזה אנשים חסרי לב :(

נשלח מהאייפד שלי
59. אולי חברת הביטוח פעלה לפי החוק !! אך לקחת כסף בזמן הם ידעו
אילן ,   תל אביב -יפו   (05.06.12)
חוסר אנושיות זה הצד החזק של חברות הביטוח לכן אני מאחל להם שהיו חולים במחלות סופניות כמו ז"ל שנפטרה ושביטוח הרפואי שלהם יעבוד כמו שהביטוח שלה עבד ..... בושה וחרפה של אנשים קטנים רודפי בצע ואנוכים
60. יש המון בעיות עם הביטוחים הסיעודיים.
עמית   (05.06.12)
יש משהו מאוד בעייתי בביטוחים הסיעודיים.
מדובר בביטוחים יקרים למדי שהציבור משלם במשך שנים ארוכות (היות והתקופה הסיעודית מתחילה בדרך כלל בגיל מבוגר למדי) - והכסף? אלוהים יודע.
ראשית, במהלך השנים עלולה חברת הביטוח לפשוט את הרגל, תוחלת התקופה הסיעודית יכולה לעלות ולהביא להרעת התנאים, אופן אבחון הקריטריונים יכול להשתנות, ועוד ועוד.
ביום שהמבוטח יזדקק לכסף הוא יהיה זקן, חלש, מבולבל, והדבר האחרון שהוא יוכל
לעשות זה לריב עם חברת הביטוח. גם קרוביו ובני משפחתו לא יוכלו לדעת שלפני 40 שנה הסוכן הבטיח לו כך וכך ושזה מתויק אי שם בבוידם.
בנוסף, התחושה היא שכמו בתחומים אחרים אין תחרות בין החברות והמבוטחים משלמים משמעותית יותר מהתמורה אותה הם מקבלים.
בקיצור, יתכן ואת התחום הזה צריכה המדינה, ולו רק באופן חלקי, לבטח.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה