בריאות  חדשות  חדשות  חדשות - כללי
חברת הביטוח התעכבה - והחולה נפטרה
דניאל אדלסון, ידיעות אחרונות
פורסם: 04.06.12, 12:29
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 148 תגובות ב-88 דיונים
61. אז בואו לא נעשה ביטוחים הצחקתם אותי
יעקב   (05.06.12)
62. הכתבה- הסבר למה ביטוח סיעודי קריטי
ynetלא להוריד את   (05.06.12)
הגבנו ב- 8 אבל בנוסף יש מידע שאנשים חייבים לדעת. נכון שדיקלה נבלות, אבל גם ביטוח לאומי לא בסדר בתחשיב ההחזר החודשי למשפחה עבור מטפלת צמודה. כלומר משפחה שאין לה ביטוח סיעודי (ומסכנות גם משפחות ששילמו ולא קיבלו מדיקלה!)  והם לא עשירות לא יכולות להחזיק מטפלת והחולה או הקשיש הסיעודי  לא יוכל לסיים חייו בביתו אלא יישלח למוסד. איזה עוול נורא!! הסכום שמקבלים מהביטוח הלאומי בערך 3000, שזה פחות ממה שמטפלות לוקחות היום כמשכורת בסיס - 3200-3500. אבל ההוצאות החודשיות הנוספות הן: דמי כיס שבועיים, ביטוח לאומי למטפלת, ביטוח רפואי, פיצוי גבוה עבור שהייה אקסטרא בבית (במקום יציאה ליום וחצי חופש בשבוע, וזאת כשמצב החולה גרוע ומצריך הישארות המטפלת, כמובן אם היא רוצה), עלויות מזון ושאר עלויות דיור,כ 3000 בשנה חופשה והבראה, כ-900 ש"ח בשנה לחברת כוח אדם, וצריך להכין בצד קרן לפצויים במקרה של פיטורים או של מות המטופל. העלויות מסתכמות בכ - 3000 ש"ח לחודש. לא כל משפחה יכולה לממןן זאת יותר מכמה חודשים אם בכלל. לכן חשוב שיהיה ביטוח סיעודי שמשלים את הסכום הנדרש - בערך 2500 ש"ח. אבל כאן מתגלות חברות הביטוח כבלתי הוגנות וכמחלבת כספים. מצד שני גם ביטוח לאומי בסיסי חייב להיות מותאם למציאות הכלכלית. השארת קשיש בבית זה ריווחי למדינה - הרבה יותר  יקר למדינה להחזיק במוסד, ובוודאי זה הרבה יותר גרוע לקשיש. מילה טובה על משרד התמ"ס שמוציאים אישורים למטפלות - במקרה דחוף הם פועלים בזריזות רבה.
63. הם שולחים בודקים ארטיסטים, שמנסים להוציא את החולים שקרנים
קיקו   (05.06.12)
64. דקלה היא החברה הגרועה ביותר
(05.06.12)
מתעכבים בתשלומים, דורשים ערמות טפסים כל חודש כדי לקבל את המגיע לך, ממשיכים לגבות כספים שלא בצדק גם אחרי פטירת המבוטח. תתרחקו כמו מאש.

נשלח מהסלולארי שלי
65. לדוד שלי יש אותה בעיה עם דיקלה
סיימון   (05.06.12)
הוא שילם עשרות שנים ועכשיו אחרי שעבר קטיעת רגל ממחלת הסכרת הביטוח מתנער ממנו משהו רקוב בדיקלה צריך לברוח מהם

נשלח מהסלולארי שלי
66. "יובהר, כי מידע על פטירת מבוטח הינו לרוב על בסיס הודעת המשפח
me ,   here   (05.06.12)
הם עדין לא בטוחים שהיא מתה...
67. זה דווקא יותר מתאים לשירביט
י. עטר   (05.06.12)
68. ביטוח דקלה- אונאה בכיסוי חוקי
דר. זהבה נויברגר ,   מ.א. משגב   (05.06.12)
גם לי נסיון דומה עם חברת הביטוח דקלה. לא יתכן, שחולה המוגדר סופני, יאלץ להמתין 3 חודשים לבדיקת מצבו. מדובר במעשה אונאה במסווה חוקי.
69. בטלתי את הביטוח שלי
שירישליש ירי   (05.06.12)
וזה לא משנה איזו חברת ביטוח אתם שלמים לה, הראשון שיתנער מכם תהיה חברת הביטוח שלכם. חבל על הכסף!! אני כל יום שומעת סיפורים כאלו
70. דקלה- זהירות- להחרים את החברה
אביבית ,   תל-אביב   (05.06.12)
אבי 'זכה' לקבל סכום מגוחך של 1200 שקלים בחודש האחרון לחייו אחרי גסיסה ממושכת של שנה. לכשנפטר 20 יום לאחר קבלת הקצבה-תבעה מאתנו דקלה את הפרש עשרת הימים שלאחר מותו. בכזו ציניות, קור, ולב ערל.
יש להחרים את החברה ולדווח עליה לממונה על הביטוח.
אני כבר דיווחתי.
71. נבלות כל החברות ביטוח בחסות המקפח
ביבון מצוי   (05.06.12)
גועל נפש של יהודים
72. עם ישראל - די להתמם! אל תשחקו את המסכנים כל הזמן
שי ,   דימונה   (05.06.12)
הרי ברור לכל אדם שהבטוח הוא הימור, לא קופת חיסכון. או שתזדקק או שלא... באותה מידה המנוחה הייתה יכולה לסיים את חייה כסיעודית למשך כמה שנים והייתה מקבלת את כספי הביטוח, זה שחייה תמו כך - בידי שמיים בלבד.
לו הייתה חוסכת את ה 120 שח הייתה חוסכת 14 אלף שח - תוך חודש/חודשיים היה נגמר כך שהביטוח שעשתה משתלם ביותר.
73. אם רק חצי מהתגובות למטה נכונות - חייבים להפעיל דין פלילי
(05.06.12)
על ההנהלה של החברה לדעתי. אסור שהונאה הציבור תהיה חלק ממודל ההכנסות של חברות - אפילו לא בטעות.
לא יתכן שיהיו כל כך הרבה טוקבקים בנושא בלי שהוא יבדק.
74. לא אוהב חב' ביטוח אבל...
סוכן-אזרח ,   ראשלצ   (05.06.12)
ראשית דבר, אני משתתף בצער וכאב המשפחה על הטרגדיה הקשה שפקדה אותם. עינינית לגבי הכתבה. העתונאי אומנם בחר להשמיץ את חברת הביטוח ולקטוף רייטינג, אבל עם כל הצער שבדבר הוא טועה ומטעה.יש 3 חודשים תקופת הכשרה, ויש 3 חודשי המתנה. ההבדל מהותי: תקופת הכשרה יש בכל פוליסת בריאות בארץ ובעולם. תקופה זו היא התקופה הראשונית מיום עשיית הביטוח שבה המבוט/ת לא יכול לתבוע.תקופת המתנה, היא כמו השתתפות עצמית. כאן המבוטח יכול לרכוש את הזמן בו הוא מעונין להמתין עד לקבלת הפיצוי מחברת הביטוח: בין חודש ןעד שישה חודשים. והדבר משפיע על גובה תשלום הפרמיה שלו לחברת הביטוח. ככל שתקופת ההמתנה ארוכה יותר הפרמיה זולה יותר.המבוטחת במקרה זה רכשה לכאורה השתתפות עצמית של 90 יום. זו הסיבה שצריך היה לשלם לה רק לאחר שלשה חודשים. שרק נהיה בריאים.
75. דבר דומה קרה לי עם אבי והפניקס-התעמרות
התנסתה מקרוב   (05.06.12)
76. יש להקים ועדת חקירה גורפת מול חברות ביטוח סיעודי
יאיר ,   מרכז   (05.06.12)
במקרה זה שחברות הביטוח מתמהמהות ומתנערות מאחריות!!גם אבי ז"ל שילם במשך שנים לדיקלה וכאשר שיקש לתבוע את זכויותיו לא שילמו לו כיוון שטענו שהוא היה חולה טרם תחילת הביטוח לפי התיק הרפואי והוא לא ידע שכך לפי מונחים רפואיים ומנגד סרבה חברת הביטוח להחזיר לו את הכספים ששילם לאורך כל השנים!!! אם לא היה בר ביטוח ולא היה יכול להיות מבוטח עקב מצבו הבריאותי שהגביל את הביטוח ומחוסר הבנתו את מצבו היו צרכים להחזיר את דמי הביטוח !!!אי אפשר לקחת כסף כך סתם ולא לספק את המוצר בטענות שוא!! אני רוצה לבקש אם מישהו עם מקרה דומה ושיודע מכיר על מקרה דומה ויש לו שם של עורך דין שמומחה בתחום שמוכן להרים את הכפפה ולאסוף את הנפגעים ותביעה יצוגית אמיתית להחזרת כספים אלו עבור כל הנפגעים ולהקים הד ציבורי בנושא אשמח לשמוע!  אנא כיתבו למייל :yairez4@gmail.com
77. חברת ביטוח גובה אבל לא משלמת בחסות קופת חולים
avi ,   מרכז   (05.06.12)
חברת הביטוח הראל גובה אבל לא יודעת לשלם בחסות קופת חולים כללית,אבי עבר אירוע מוחי קופת החולים לא הודיעה לחברת הביטוח וכך במשך מספר שנים לא שילמה עבור ביטוח הסיעוד בפנייה אליהם טענו שקיימת התיישנות מאז הפנייה.לאחר תקופה מסוימת החלו לשלם ולפני כחודש הפסיקו לשלם בטענה שאנחנו לא משלמים עבור ביטוח סיעוד למרות שלא נתנו הנחיה להפסקת התשלום.
לדעתי במתכוון חברות הביטוח מנסות להתנער מתשלום.יש צורך בבדיקה יסודית של התנהלות חברות הביטוח.
78. יודעות רק לקחת
אחת שיודעת   (05.06.12)
בתור אחת שעבדה בחברת תוכנה שאיגדה תביעות מול חברות הביטוח ראיתי את משאבת הכסף חסרת מצפון ויושר שנקראת חברת ביטוח. העובדים מחונכים לטרפד כל ניסיון קבלת כסף מהחברה, נסיונות בלתי פוסקים להוציא את הלקוח שקרן ולהתחמק ממתן הכסף המובטח. התנהלות בזיונית שמנוהלת על ידי מושחתים

נשלח מהסלולארי שלי
79. איך ביטון היא ניצולת שואה??
.   (05.06.12)


נשלח מהסלולארי שלי
80. כאשר עושים ביטוח לא חותמים כלאחר יד על החוזה
דני ב.   (05.06.12)
צריך לקרוא את האותיות הקטנות.
ולטענת חברת הביטוח, ישנה התחייבות לשלם תוך 90 יום, אלו תנאי הפוליסה.
לו היתה המנוחה בודקת היטב את האותיות הקטנות (או הסוכן היה מסביר לה) אני בטוח שאם לא היתה מקבלת את כספה יש כאן עילה לתביעה.
נכון חברות הביטוח מתכמנות, אבל במקרה זה לצערי הצדק איתם.
הכל תלוי בתנאי הפוליסה.
81. למנות ועדת חקירה כנגד בט"ל המח' הסיעודית
ישי   (05.06.12)
82. והם גורפים מיליארדים של שקלים
מירי   (05.06.12)
83. כל מי ששהה בעת מלחמת העולם השניה
מירי   (05.06.12)

 באיזור שהיה תחת כבוש נאצי כולל בצפון אפריקה- תוניס, לוב. מוגדר

"נצול שואה".

84. ביטוח דקלה נוכלים ברישיון גם לי היה אותו מקרה עם אבי ז"ל
שי   (05.06.12)

 החברה מתמהמהת בכוונה למרות שהיא יודעת שהחולה סופני כך היא לא תצטרך לשלם כסף. דקלה היא אחת מחברות הביטוח הנוכלת ביותר בשוק

תיזהרו מחברת דקלה כספכם יהיה על קרן הצבי  אנחנו הפסדנו הרבה כסף בגלל האיטיות המכוונת  של החברה

85. דקלה זה הראל?!
vrmk ,   רמת גן   (05.06.12)
הביטוח הסעודי כולו הוא רמייה הכל נופל או על כתפי המשפחה או שהמדינה חייבת להתערב.
חברת דקלה זה הראל פרדי הוא המנהל בהראל לא?
הראל כבר אמרו לא תהיה שם ברגע שתזדקקו אין הצדקה להשהייה יש לבדוק לגופו של עניין כל דבר כמו גם את עשיית הביטוח
86. תמשיכו לצחוק על שוקה
רפאל   (07.06.12)
חברה, סוכן ביטוח טוב היה הופך את העולם בשביל הלקוחה!!!.
ככה זה שעושים ביטוח בצורה ישירה ולא עם "שוקה" בטח היא לא ראתה את מי שעשה לה את הביטוח בחיים.
תנו לשני הכן לחפור לכם על "שוקה" ותעשו ביטוח עם מי ששומר על החלב, במקרה הצורך נראה אותכם מתמודדים מול חברות הביטוח שבדרך כלל צודקות, כי מה לעשות אין שלאף אחד מכם אין ידע ולו הקטן בנושא ביטוח ובטח שאין לאף אחד מכם אין את הקשרים שיש ל"שוקה" שנמא בקשר מתמיד עם הלקוחות וחברות הביטוח.
למען הסדר הטוב והאמת יש גם תקופת אכשרה בביטוח מסוג זה ואם הלקוחה בחרה בביטוח עם תקופת אכשרה של 90 יום, צריך לחכות 90 יום אין מה לעשות .
הבעיה מתחילה מזה שהלקוח לא באמת מבין מה יש לו וזה שמכר לו בטלפון לא העביר ללקוח את משמעות העניין.
אז חברה ביטוח זה חשוב תדעו מה יש לכם כיא ם אני אשאל כל אחד מכם איזה מהירות יש לו באינטרנט הוא ידע ישר קחו אחריות על החיים שלכם וקחו את ההחלטות הנכונות.
87. ציניים ונצלנים
אברהם שלום ,   נתניהשלום תניה   (07.06.12)
מניסיוןונצלנים ניסיון אישי ,במשפחה,הם מתנערים עושים כל מאמץ לנפנף אותך.כשאייתי בתביעה אמרו שמשלמים רייטינג למשרד עו״ד ולכן לא מוטרדים.אסור לקנות מהם פוליסה
88. לצערי גם לנו זה קרה עם דקלה
גלי   (11.06.12)
כן מוכר לצערי, גם כשאמי חלתה בסרטן וגססה בבית ביקשנו החזר על עובדת זרה שאבי מימן. כמובן שרופא של דקלה החליט שהיא לא סיעודית. כסף הם קיבלו לאורח שנים אך כשצריך לפצות הם צוחקים בפנים. לצערי גם אמי נפטרה למזלנו היה לנו כסף לשלם ומה עם אלו שאין להם. חבל שכל הזמן מקרים אלו חוזרים אולי הגיע הזמן לתביעה יצוגית.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה