רכב  בטיחות בדרכים
הרפואה אחראית לירידה דרמטית במספר ההרוגים
שחר הזלקורן
פורסם: 27.12.12, 13:37
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 106 תגובות ב-68 דיונים
1. מה רבו מעשיך מדע
הרפואה ,   אמן   (27.12.12)

2. ישראל כץ ! הליכוד סלל את הארץ מחדש .
זוהי הסיבה העיקרית   (27.12.12)
3. זה....
בן של בורא עולם   (27.12.12)
לא הרופאים ולא הנהגים ולא אף אחד יש אחד שנותן חיים ולוקח .. ותשאלו את כל אלו שעברו תאונה מי הראשון שיוצא להם לבקש ממנו החלמה הרי כולם מתפללים אליו.

נשלח מארץ עו
4. בכלכלה-ברפואה-בעוני-בחינוך ובכול
אחי   (27.12.12)

פלאי הטיפול הסטטיסטי של הליכוד.

עוד הצלחות כאילו - ואבדנו....

5. אם זה היה עולה, אז ביבי אשם
שונא ביבי ,   בית ידיעות   (27.12.12)
6. מאז שהחלה אכיפה מאסיהית כמעט אין שם תאונות
נוסע בכביש 31   (27.12.12)


נשלח מהסלולארי שלי
7. שכחתם שהמכוניות כיום הרבה יותר בטיחותיות
בן   (27.12.12)
8. ועדין השנה יש ירידה של 25% מול שנה שעברה
עדו   (27.12.12)
הנאמר בכתבה כנראה נכון
אבל עדין לא מצליח להסביר ירידה של 25% מול שנה שעברה
כמובן שרק בעוד כמה שנים נדע אם זה עיוות סטטיסתי או ירידה קבועה במספר ההרוגים
זה כמובן מציף את הבעיתיות שבמדידת התאונות עם ההרוגים כמדד עיקרי לבטיחות בדרכים
וצריך להחליפו או לצרף אליו סטטיסטיקה בנושא כמות תאונות חומורות ןמספר נפגעים קשה בתאונות והשינוי הרב שנתי בנ"ל
9. מה שלא כתוב! זה שבגלל התחרות בן מד"א לעזר מציון
דוד   (27.12.12)

הכוחות ההצלה מגיעים במהירות עצומה למיקום, ולפעמים גם מד"א וגם עזר מציון מגיעים, ולכן הטיפול הראשוני הקריטי הוא מהיר מאוד, ולכן מצילים יותר אנשים

10. "הולכי רגל ונהגים הם הנפגעים העיקריים בתאונות"
(27.12.12)
מי עוד נותר?
11. Cut The BS
Shlomi ,   USA   (27.12.12)
It is a cultural issue. No better roads or better cars can replace the human nature and human errors. It is proven that car crashes go down when drivers are patient, drive slower and are simply being polite towards one another. On that note, Israel will never be safer for drivers it is full of animals looking like humans.
12. העלאת המהירות המותרת
בועז ,   מרכז   (27.12.12)
בכדי להתמודד עם הירידה במספר ההרוגים מתאונות הדרכים, העלו לאחרונה את המהירות המותרת במספר כבישים.
13. כי הכבישים פקוקים!!!
ביבי   (27.12.12)
קשה למות מתאונה ב10 קמ"ש... זו המהירות הממוצעת... אז שלא יעבדו עליכם!
14. שטויות. הרכבים היום הרבה יותר בטוחים
אביב ,   תל אביב   (27.12.12)
15. כמה נהרגו השנה
יעקוב ,   ת"א   (27.12.12)
כתבה מצוינת , אבל למה אין מספרי הרוגים השנה לעומת שנים אחרות . סתם פספוס
16. כל הכבוד
(27.12.12)
לרפואה! מאמין לכם מאשר לישראל כץ!ולמשרד התחבורה!!
17. הישראלי המצוי חושב שהוא במרוץ מכוניות
אופנוען ,   תל אביב   (27.12.12)
ולכן כל פעם שאני רואה איזה טיפש שנוסע במהירות מופרזת וחותך ועוקף ,
אני מחכה להגיע לרמזור , עומד מולו , מול חלונו ויורק לכיוון מכוניתו .
רוב הישראלים נתקפים חרדה כשהם רואים אותי עם קסדה על הראש וצעיף שמסתיר את פניי כשאני יורק לכיוונם .
אני מקווה שהם באמת יורידו את הרגל מהגז ולא יסכנו בעתיד אזרחים אחרים !
18. צפת
עופר   (27.12.12)
זאת אומרת שאם בשנה הבאה מספר ההרוגים יעלה הרופאים ישלמו את המחיר
ולא משרד התחבורה , נו באמת
19. נראה לי מופרך מיסודו. מספר הנפגעים באופן מוחלט ירד,
אברהם   (27.12.12)
וכנ"ל גם מספר התאונות, איך כל זה קשור לאיכות הטיפול? הירידה במספר הנפגעים, היא בעיקר בגלל שיפור התשתיות.
20. נוסעים פחות ברכב פרטי בגלל מחיר הדלק. תבדקו ותראו יותר ברכבת
תחבורה ציבורית וברגל   (27.12.12)
21. בזכות משטרת ישראל
עדי ,   צפון   (27.12.12)
הכל קשקוש זה בזכות המשטרה ועבודתה הנאמנה ,עם ישראל חארות ולא יודעים להעריך.שוטר
22. הפרמדיקים שעושים את ההבדל
חנן ,   באר שבע   (27.12.12)
חבל שלא מזכירים בהקשר זה את הפרמדיקים וניידות טיפול נמרץ שנהיו יותר נפוצים בשנים האחרונות וכמובן משנים לטובה את המענה במיוחד לאירועים מהסוג הזה.
אם פעם לקח כשעה עד שהייתה האופציה לביצוע ניקוז חזה, להרדים פצוע או לבצע עירוי תוך גרמי, כיום מדובר על טווח זמן של כ10 דק' בממוצע - וחבל שלא נותנים את הכבוד לכלל מי שמגיע לו.
23. רפואת חרום וטראומה
גילה ,   ירושלים   (27.12.12)
חייבים להודות לרופאים המתמחים בתחום הטראומה שמצילים חיים בזכות ההתמחות הספציפית הזו.בני נפצע קשה מאד בראשו בתאונה ואבחון מהיר של מד״א וטיפול מעולה נוירוכירוגי בההדסה עיןכרם הצילו אותו. ייש לעודד יותר מתמחים לתחום זה.

נשלח מהסלולארי שלי
24. יותר נשארים בחיים
נ.   (27.12.12)
אבל אילו חיים?
25. 2012 לעומת 2011
קובי ,   גליל   (27.12.12)
הסבר זה כמעט ואינו רלבנטי לירידה הדרמטית במספר ההרוגים ב-2012 לעומת 2011. האם היה שיפור בשיעור דומה במערך הטראומה במהלך שנה אחת בלבד?

נשלח מהסלולארי שלי
26. אין כמו שיתוף פעולה בין ארגון איחוד הצלה לכיבוי אש
איחוד בהצלה   (27.12.12)

כמו כל ההפרטות במשק זה הדבר הבא שמכניס את מד"א ללחץ וגרם למערכת להתחיל להזיז את עצמם הם מפחדים בכל אירוע המתנדבים של ארגוני ההצלה (החרדים) מגיעים ראשונים ומצילים חיים!!!

מדא מפחדים מהפרטה אך כמו בשוק התקשורת זה יעשה טוב לכולנו.

 

27. מערכות הגנה על הנהג
ישראלי   (27.12.12)
שטויות במיץ - בכל רכב כיום יש כריות אוויר והם שמצילות חיים

28. השקעה משתלמת
אחד מהתחום   (27.12.12)
הרשות לבטיחות בדרכים השקיעה מליונים בשיפור מערך הטראומה, בשיפור יכולות החילוץ של מכבי אש, ובנקודות הזנקה נוספות לאמבולנסים במקומות בהם לא היתה פריסה טובה.
נכון שזה לא מונע תאונות אבל זה מציל חיים.
תודה לכם חברים.
29. הסיבה העיקרית ובפער משמעותי
גזגז   (27.12.12)
היא בטיחות המכוניות למעשה מנכ"ל וולוו הצהיר לפני כשנה שבעוד 20 שנה (עכשיו 19) אף אחד לא ימות בתאונות 
30. ואף לא מילה טובה על מדא
מדריך מדא ,   ירושלים   (27.12.12)
שבלעדיהם הנפגע לא היה מגיע בחיים לבית חולים

נשלח מהסלולארי שלי
תגובות נוספות
חזרה לכתבה