|
1. בתור אחד שמעריך את המוצרים של "אסוס" אני יחשוב פעמיים
|
|
|
שמתם לב שאין שום קשר בין מה שמאות האנשים מתלוננים עליהם לבין תגובת אסוס ישראל? פשוט בזיון, אסוס חברה מצוינת אבל חברה קקיונית שקיבלה את השירות של אסוס ישראל מנוהלת על ידי ערסים שרק רוצים לעשות מכה. כמו תמיד, ישראלים.
|
|
|
3. בטח יושב שם איזה מנהל מדושן
שמקבל ים כסף אבל עבודה הוא מתעצל לעשות ואז ככה נראת החברה בסוף היא תיסגר והעובדים יבכו שמפטרים אותם
|
|
|
|
|
5. מסכים עם כל מילה בכתבה
גם אני קניתי לפטופ של ASUS וגם אצלי לא תיקנו אותו אלא מרחו אותי בהסברים מצוצים מן האצבע והחזירו לי אותו עם אותה תקלה
|
|
|
6. הכל נכון,יש לי נייד ששלחתי לתיקון פעמיים
הם היחזרו בלי שיתקנו ,וישב אצלם חודש ,אחרי כמה טלפונים הם היחזרו לי בלי שיתקנו ,בקיצור כרה של שירות
|
|
|
מחשב ששלחתי לתיקון לסרבפרו חזר במצב דלוק בתוך הקופסא כולו הרוס לחלוטין...לאחר מכן נשלח למעבדות ibm שם חיכה חודש לאיזה כבל מעפן וגם משם חזר מקולקל...הרמתי ידיים. שום אסוס יותר..
|
|
|
|
|
9. שירות אסוס ? הצחקתם אותי
אביחי כהן צדק , |
מרכז הארץ |
|
(11.02.14) |
חברים, זה לא הכל !!! אסוס לא הורידו את השם של IBM מתעודות האחריות וזה ברור למה... הם יודעים שהשם מוכר. רק כשתרצו לפתוח קריאה (תהליך מתיש בפני עצמו) יתברר לכם שאסוס כבר לא עובדים עם IBM (או אולי הפוך...). כלקוח ותיק של ASUS שקיבל שירות בעבר דרך IBM (וחייבים להיות הוגנים ולאמר שגם שם היו לפעמים עיכובים) היה שירות לקוחות, היה ניתן לקבל עידכון ואתם יודעים מה, לפעמים גם רק אמפטיה מנציג שהקלה על התחושה של המתנה לתיקון. מאז פתיחת "מוקד אסוס" שזו בעצם חברת שידורית שנותנת שירות מענה טלפוני לעוד לקוחות רבים החיים של הלקוחות הפכו סיוט !!! לא ניתן לדבר עם נציג, לא עונים עניינית לפייסבוק בקיצור "שירות" .......
|
|
|
10. תמשיכו לקנות בזול , אין כמו אפל.
רועי , |
כפר סבא |
|
(11.02.14) |
טיוואן סיני מזה asus? התקמצנתם? אכלתם אותה! רק התפוח הנגוס ! אין כמו אפל!
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
11. יש לי בבאלט של איסר שכל החלפים
הצטרכתי להביא מסין, תיקון כפתור 950 שקל לא פחות, קיצר לך תקנה חדש, ועוד הערסים שולטים בכל פינה הריח של הסיגריות של המנכלית מגיעים בטלפון עד הבית לכל הרוחות
|
|
|
12. הכל נכון, השירות שלהם מזעזע
סוף סוף חברה תשלם מחיר ציבורי על התייחסות מזלזלת בצרכנים
|
|
|
13. קניתי גם פה את הנ קסוס של גוגל.כנסו
לא ידעתי שזה של איסוס הסיני לא כתוב בשום מקום הובלו התקלקל ופניתי לגודל הם להפתעתי הפנו אותי לאיסוס הסיפור לא נגמר כי זו חברה על הפנים למרות שהמכשיר חדש הם רוצים כסף על התיקון ואין עם מי לדבר המלצה שלי לא להתעסק איתם פה לא סופרים אותם אם היה רשום איסוס על הטבח לא היתה להם מכירה אחת
|
|
|
14. פשוט לתבוע את אסוס ישראל
אסוס , |
פתח תקווה |
|
(11.02.14) |
הנציגות של החברה נמצאת בארץ ויושבת בפתח תקווה. פשוט יש לארגן תביעה . החברה בארץ היא חברה של אסוס העולמית מנהל אותה טיוואני עם עובדים מקומיים. תיבע.ה יצוגית תסדר את הכל.
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
15. גם אני אכלתי אותה בנושא השרות
עידו , |
תל אביב |
|
(11.02.14) |
הייתי בטוח שנותן השרות הוא IBM כפי שחברת ASUS מפרסמת ונאלצתי לגלות שכבר לא. הם הפסיקו לעבור עם מעבדות IBM ועברו לחברה אחרת........
עכשיו אני תקוע עם שרות סוג ג , ולצערי הלך לי המכשיר.
לא קונה יותר אסוס
|
|
|
16. רונן, מה קורה? יאללה , תנער את החברה
|
|
|
17. מחשבים מעולים. שירות גרוע. אבל למי אכפת, כל השירות פה גרוע.
היה לי דל - שירות גרוע היה לי lg - שירות גרוע היה לי hp - בכלל שירות גרוע
יש לי אסוס - שירות גרוע
נו, מה מפתיע בזה ? מי שחי בסרט שבישראל יש שירות טוב - בעיה שלו.
אפילו לאי-דיגיטל יש שם של נותני שירות גרוע.
לכ-ו-ל-ם פה יש שירות גרוע - יאללה, תפנימו וצאו לרכוש מחשב שמתאים לצרכים שלכם מבחינת מפרט/מראה/מחיר.
בכיינים.
|
|
|
18. למה אף אחד לא תובע ייצוגית?הנושא לא חדש!!!לא לקנות.
|
|
|
19. יש לי אסוס - הכל נכון
רועי , |
תל אביב |
|
(11.02.14) |
חיכית מעל חודש לתיקון. בסוף שלחתי מייל לאסוס העולמית דרך האתר וזכיתי במחשב חדש באותו היום (בל הכבוד לאסוס העולמית)
הם לא עונים בטלפון. מפקיעים מחירים כשתקלה באשמתך (שבר, רטיבות וכ') וכל דבר לוקח שבועות (רק ליתפוס אותם לוקח ימים). לא לגעת באסוס עד שהשרות ישתפר (וזה חבל כי המוצרים טובים)
רועי
|
|
|
20. DELL ישראל אותו סיפור, שירות גרוע ומחשבים מתעכבים שבועות
|
|
|
21. שורש הבעיה היא שמלכתחילה המחשב נקנה ברשת KSP....
|
|
|
22. סרב פרו - אם כל חטאת !!!!
פשוט להתרחק !!!!
|
|
|
23. אפשר לשלוח מייל למנכ"ל אסוס העולמית - לידע אותם
יואב , |
ירושלים |
|
(11.02.14) |
על הנציגות בישראל, והשם שהיא עושה לחברה שלהם.
|
|
|
24. תמיד אמרתי כל מה שקשור לאסוס לא להתקרב,,
|
|
|
השירות הכי גרוע שניתקלתי בו מעולם, לולא התרבות חיצונית של חברת באג גם החלפת המכשיר שלי לא הייתה מגיעה אל קיצה
|
|
|
26. אחרי שבועיים אין מסך ואין אחריות ינעלדרבם ...
|
|
|
27. גם אני נדפקתי ע"י אסוס ישראל - שירות תיקונים גרוע
יבואן קטן וחאפר!!!! עשה אאוטסורסינג לאחריות ותיקונים לחברה קיקיונית אחרת.
|
|
|
28. כל הכבוד החברה הבאה עם השירות המגעיל HOT
קודם כל סחטיין עליכם YNET סוף סוף כתבה מעניינת שבאה להעביר ביקורת על חברה שעושה שוק מהשוק הישראל מצפה מאוד שהשירות ישתפר ולא יחרטטו אותנו כי זה כבר נימאס אנחנו צריכים להיות יותר כמו בחול ולארגן הפגנות כדאי שיבינו!
|
|
|
29. סוף סוך מדברים על זה!!! השרות של ASUS ישראל פשוט בושה!!!
אכן כן! השרות שלהם מזעזע!!! חיכיתי כמעט חודשיים לתיקון ובסוף עשו טעות בהתקנת מערכת הפעלה, מצלמה וסאונד והייתי צריכה לקחת את המחשב למעבדה פרטית. אני לא מבינה, הם לא קולטים שבגלל השרות, האנשים לא יקנו יותר מוצרים של ASUS???כולי תקווה שאחרי הכתבה הזו יתעוררו...או שלא...:( רק בגלל השרות הלקוי שלהם, בטוח שלא אקנה יותר את המוצרים של ASUS!
|
|
|
בעיות השירות והסחבת הן לאו דווקא קשורות ישירות לחברת אסוס. מה שקורה היום שרוב חברות המחשבים העבירו את הטיפול במחשבים לחברות חיצוניות כגון סרב-פרו,מעבדת IBM ועוד כאלה.. השירות שלהן אכן מזעזע. HP,ACER,פיליפס, MSI ועוד עובדים באותה השיטה.
החל מתחילת החודש הוחלפה סרבפרו בחברה רצינית DCS אשר תתן שירות לאסוס ישראל. מניסיון והיכרות רמת השירות שם גבוהה ורצינית.
| |