|
31. גם אני נתקלתי במקום העבודה שלי שאין לי פתרון ללקוחות שלי
אני מוכר סוללוות ומטענים של מחשבים ניידים דבר כזה בחיים לא ראיתי,חברה שממש לא מעוניין לתת שירות זה חמלאות www.afik2.com
|
|
|
32. אוו כמה שחכיתי בפינה עם כתבה מהסוג הזה
חבריםםםםםםםם להתעורררר בבקשה 2014 ארץ ישראל ארץ היבואנים שיפסיקו להיות מורשים ושתחו חנויות מקור בדיוק כמו בחול וזה יפתור את מכת השירותים השונים ויכניס תחרות בין החברות המרכזיות בשוק חומר למחשב .
אהה עוד משהו קטן פעם הבאה שאתם קונים משהו לוודא שיש שרות באירופה שיהיה מוכן לקבל אתכם תוך 24 שעות כל מוצר יגיע לידים אירופיות .
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
33. אסור לקנות מחברה שסרב פרו נותנים לה שירות לקוחות!!!
ומי שקונה טמבל!!!
|
|
|
גם אני הייתי צריך עזרה בדרייבר כלשהו ובמשך חודש שלם אמרו לי ש"בודקים" , אחרך כך הפנו אותי לאתר שלהם ששם כמובן לא היה דרייבר.. ולאחר בערך 15 שיחות טלפון ענה לי מישהו שפשוט הציע לי לחפש בגוגל... עברו מאז 7 חודשים ועדיין אלי לי דרייבר...
|
|
|
בקיצור, לא קונים יותר אסוס
|
|
|
36. הכי פשוט הפסיקו לקנות אסוס
הינשוף , |
ראשון לציון |
|
(11.02.14) |
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
37. אתם חייבים להפסיק עם הכותרות המטומטמות האלה, זה מביש.
|
|
|
38. שירות מזעזע
נועה , |
ירושלים |
|
(11.02.14) |
לא להתקרב! יש לי ניסיון שני כבר איתם, הפעם- אמרו שיגיע טכנאי לאסוף מכשיר פלאפון שהתקלקל, מיותר לציין שלא הגיעו וגם לא יצרו קשר.
מניסיון העבר, מחשב שהלך וחזר אליהם לתיקון כמה פעמים, כשבכל פעם זה נמשך יותר ויותר זמן.
פשוט שירות נוראי.
|
|
|
39. קצת סקרשוק אנשים ומיד תבינו את רמת מכשיריי אסוס
|
|
|
40. גם אני לקוח מאוכזב מ Transfomer Prime טאבלט
Tf201 , היה refund בכל העולם !
רק בישראל לא שמעו עליו , המוצר פשוט שוכב בבית הוא פשוט בלתי שמיש
|
|
|
41. וגם מחשב גרוע, אפילו המחשבים הישנים בבית הספר טובים ממנו.
|
|
|
42. תלכו למעבדות פרטיות כמו דוקטר לפטופ
קבלתי את הנייד יום אחרי
|
|
|
43. השירות לקוחות בארץ פשוט מזעזע...הגיע הזמן לעשות שינוי
|
|
|
לראייה, כבר עם תחילת הרבעון ביצעה החברה שינויים מבניים משמעותיים במערך השירות בישראל, ביניהם הכפלת מספר העובדים במחלקת השירות של ASUS ישראל !!
ופרשנות למתקשים, הכפלת מספר העובדים במחלקת השירות = עד עכשיו לא הייתה מחלקה כזו, היום יש מישהי שעובדת מהבית בחצי משרה כשהתינוק ישן..
|
|
|
45. ב-י-ז-י-ו-ן וזה רק באשמתנו הצרכנים!
לו החברה היתה נתקלת בצרכנים חזקים שדורשים לקבל שירות תמורת כספם היא לא היתה מרשה לעצמה לספק שירות שערורייתי שכזה. אנו צריכים להעניש את החברה על זה ולגרום לה לשלם על זה ביוקר
|
|
|
46. לצערי נתקלתי גם אני בשירות גרוע מאסוס ישראל,חבל.
ב. , |
מאבדים את הנגב. |
|
(11.02.14) |
|
|
|
47. הלכתי למעבדה פרטית במתחם הבורסה בהאליאב 7רמת גן
תיקנו לי את הטבלט תוך 48 שעות
|
|
|
48. אני לא עובד באסוס וגם לא בנותני השרות סרב פרו. רכשתי נייד של
יוסי , |
תל אביב |
|
(11.02.14) |
אסוס בבאג ונדרשתי לשרות פעמיים בשתי תקלות שונות. במקרה הראשון הופניתי ע"י רונלייט לחברת סרב פרו בחולון, שם קיבלתי שרות במסגרת האחריות וכעבור יומיים שלושה קיבלתי את המחשב חזרה. במקרה שני בעקבות שבר מנפילה שוב פניתי לסרב פרו בחולון וגם במקרה זה קיבלתי שרות מהיר ולמחרת קיבלתי את המחשב חזרה. ככלל אני לא מנצל את השרות של איסוף מהבית והחזרה הביתה כי שרות זה תמיד מוסיף כשבוע לתיקון עצמו, היה לי את זה עם HP והפסקתי. כאמור סה"כ סרב פרו בכל הקשור לפניות שלי אליהם היו הוגנים תכליתיים ומהירים. אין לי בעיה להמשיך לרכוש מחשבים של אסוס הידועים באיכותם.
|
|
|
49. חותמת על כל מילה
עוד לקוחה , |
ירושלים |
|
(11.02.14) |
מחשב חדש, תקלה ביציאה של האוזניות. המחשב אצלם בתיקון כבר למעלה מחודשיים (06.12.13) כבר יותר מחודש שמבטיחים לי מחשב חדש כי לא יודעים כמה זמן עוד ייקח לתקן את התקלה המורכבת הזאת. גם בקשות שישלחו את המחשב בלי לתקן, לא נענו. ביינתים, אני "מבלה" כל יום כחצי שעה בשיחה איתם. היום, שוב הבטיחו לשלוח לי מחשב חדש תוך שבועיים, מעניין מתי ואם בכלל, זה יקרה.
תעשו טובה לעצמכם, לא משנה כמה מפתה, המחיר העיצוב או הנתונים, אל תקנו ASUS
|
|
|
שלחתי לתיקון את הטאבלט שלי הגיע שליח בלי לתאם, החזירו לי את הטאבלט ללא המקלדת כל נסיון לתפוס אותם לקח 4
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
51. זה ידוע כבר שנים. פשוט עצוב.
קודם כל, בקרת האיכות של אסוס עצמם היא גרועה והמון מוצרים יוצאים כושלים מהמפעל. עכשיו תוסיפו על זה שירות גרוע בישראל ונדפקתם. לא נוגע באסוס.
|
|
|
52. בארה״ב יש להם שירות מעולה
היה לי נייד של אסוס ואחרי כמעט שנה נשבר לי כפתור ההפעלה של המחשב. הם שילמו על המשלוח למעבדה(משלוח בין לילה) וחוץ מהכפתור הם גם אמרו שמצאו בעיה במסך(למרות שלא ראיתי שום בעיה לפני) והחליפו גם אותו. אחרי שולשה ימים קיבלתי את המחשב כמו חדש. בלי שאלות ובלי לבזבז אפילו שקל. אחרי עוד חצי שנה המחשב התחמם קצת בגלל הכרטיס מסך, ושוב הם החליפו את החלק בזריזות ובחינם. המחשב עדיין עובד כבר 4 שנים ללא תקלות... כנרה שבארץ זו חברה חיצונית שפשוט נותנת שירות רע. תבדקו אם זה אפשרי לשלוח ישירות לחברה מחוץ לארץ ואולי תקבלו שירות יותר טוב.
|
|
|
53. חיכיתי 4 חודשים בשביל מטען ללפטופ.......בושה וחרפה
|
|
|
54. תקנו רק ברשת אייבורי. הם מקצוענים ויש להם סניף שרות ומעבדה
בכל הארץ. שרות כמו שלהם, לא תמצאו בשום מקום בארץ. קניתי שם מחשב לגיימרים לפי מפרט שנציג המכירות הרכיב לי, עם הסבר לגבי כל חלק וחלק במחשב ומה מומלץ לי ומה לא. הנציג ישב איתי שעה בסניף ובסבלנות הסביר לי מה דרוש לי. בכל מה שהוא אמר, על כל חלק, הוא צדק. המחשב עובד אצלי במהירות, בלי תקלות ובלי בעיות.
|
|
|
55. אל תקנו אסוס.לפנות לחברת אסוס שיחליפו את הנציג שלהם בארץ.
מוני שמיר , |
מרכז |
|
(11.02.14) |
|
|
|
56. בלאפטופ אקספרט תיקנו לי תוך יום
ממליצה לכולם לא לבזבז זמן ועוגמת נפש במקרה שמדובר בשבר , מוסיפה את כתובת האתר שלהם laptopexpert.co.il
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
57. איכס - בושה!! חרם צרכנים מאתמול כבר.
|
|
|
58. קרה לי בדיוק אותו דבר כנסוש
מחשב היה בתיקון 3 וחצי חודשים!!! וקיבלתי את כל התירוצים. והם פשוט שיקרו בחלק מהזמן רק ששלחתי מכתב שבו אני מתריע שאני אתבע אותם קיבלתי החזר כספי. בחיים לא נתקלתי בחובבנות כזאת! זלזול
|
|
|
אני אמור לקנות 2 מחשבים טוב שפירסמתם את הכתבה על השירות
למחשבי אסוס
|
|
|
60. תביעה בבית משפט. תביעה בבית משפט. תביעה בבית משפט.
רק ככה יבינו , |
אל תתעצלו, תתבעו |
|
(11.02.14) |
| |