כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
צרכנים: סחבת ושירות סיוט ב-ASUS ישראל
מירב קריסטל
פורסם: 11.02.14, 13:55
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 336 תגובות ב-263 דיונים
61. עברתי בשירות לקוחות של מעבדת אסוס
שני   (11.02.14)
אז ככה, עבדתי בשירות לקוחות של המעבדה פחות או יותר חצי שנה והחלטתי שאני עוזרת את המקום הזה.
עבדתי בשירות עם עוד נציגה אחת ועוד נציג (שהוא סטודנט במשרה חלקית)
היה לי לא טוב,אלפי שיחות ביום ולי לא היה מה לעשות אלא לעדכן את הלקוח במצב.
רציתי לעזוב ואמרו לי תשארי אנחנו נביא עוד נציגים והמצב ירגע.
אך כלום לא נעשה,לא הביאו אף נציג,היינו בקושי 1 וחצי נציגים בשירות.
החלטתי שאני עוזבת באותו רגע את החברה הזאת ומה שיהיה יהיה.
שירות לקוחות על הפנים .
62. לאחר שבועיים התקלקל לי גם הASUS והמחשב חזר ללא האופיס
יוסי ,   אורנית   (11.02.14)
קניתי בבאג Transformer Book T100 לאחר שבועיים המחשב לא נדלק כלל. לאחר עשרה ימי תיקון קיבלתי חזרה אבל ללא האופיס החוקי שרכשתי בבאג. שירות הלקוחות היה איום ונורא והנציגה ניתקה לי את השיחה בפנים. בחיים לא אקנה בבאג ולא ASUS.
63. ללנובו יש שירות לקוחות גרוע יותר. בדוק!
את שניהם   (11.02.14)
64. ישראלים יודעים רק ללכלך. סרב פרו בסדר גמור
נועם   (11.02.14)
השירות שקיבלתי מסרב פרו שנותנת שירותי אחריות למחשבים הניידים של ASUS היה מהמעולים שנתקלתי בהם בארץ. מהיר, אדיב ומקצועי..
אנשים סתם אוהבים ללכלך... חבל.
65. לידיעתם !!!!
אחד שעבר את הסיוט הז   (11.02.14)
השירות עבר לידי איסטרוניקס ונראה לי שהם אלו שמעכבים הכל.

אני רכשתי שני לוחות אם של אסוס במור לוי ברשל"צ ובשניהם הייתה תקלה דומה הם לא נדלקו מיד אלא אחרי כמה דקות של לחיצה על כפתור ההדלקה.

לאחרי ששמתי את הלחות במור לוי ועברו כשבועיים התקשרתי ונאמר לי שהעיכוב אצל איסטרוניקס קיבלתי טלפון של איסטרוניקס והם היו קשוחים ביותר ואף צעקו עלי מהיכן קיבלתי את הטלפון. וכך זה נשאר עד לאחר כחודש. ובמור לוי (שהשירות שם מעולה ביותר !!!) החליפו על חשבונם את הלוח ללוח של גיגה בייט ואני אמור לקבל אותו מחר.
66. גם אני לא קונה יותר אסוס-מחשב גרוע
מני   (11.02.14)
67. הרגתם אותי בכותרת, שים במעבדה וחפש את החברים שלך, Hp אצלי כב
עבד   (11.02.14)
68. לפטופ של אסוס
יובל טל ,   כפר ורדים   (11.02.14)
אני לא מאמין שזה קורה לעוד אנשים. קניתי לפטופ של אסוס לפני תשעה חודשים. מאז הוא היה פעמיים במעבדה (הוא גם עכשיו בתיקון). בתיקון הראשון החזירו לי אותו עם בעיות אחרות ואני כבר לא יודע איך יחזירו לי אותו עכשיו. נתקלתי בשירות גרוע ולא מתחשב עם אנשים שאין להם שום רצון לתקן את המחשב או להעניק לי שירות שמגיע לי.
כשהתקשרתי לברר מה הסטטוס תיקון שלי- נאמר לי שבדקו את המחשב ולא מצאו שום בעיה. כאילו- מה אני מפגר? אני דימיינתי את כל הבעיות בלפטופ? שירות לא רציני בעליל!!!!
69. בעיה עם טאבלט חדש
ניר ,   השרון   (11.02.14)
לצערי חויתי את כל הנאמר לעיל על בשרי. קניתי טאבלט חדש בנובמבר 2013, ולאחר עדכון תוכנה שהחברה הפיצה הוא הפסיק לעבוד והראה את ההודעה הבאה: "לצערנו,פעולת ממשק המשתמש של המערכת הופסקה". המון דם ויזע הושקעו עד שמכשיר הגיע למעבדה ובחזרה. אני ממליץ לא לרכוש מוצרים של החברה בגלל השרות הגרוע.
70. זו תפיסת שרות הלקוחות בכל החברות..
אבנר ,   כפר סבא   (11.02.14)
חבר שלי היה לו מחשב של DELL, שלח אותו לתיקון וחזר אחרי חודש עם אותן תקלות וכמה חבטות שלא היו מביישות מבחני ריסוק מקובלים.
חבר אחר קנה מכשיר חשמל משקם אלקטריק, המכשיר לא עבר מיום קנייתו וחזר שוב שוב לתיקון.
בשני המקרים שרות הלקוחות התייחס אל החברים שלי כאל, מטרד? למרות שלפי מה שהם סיפרו לי בכלל לא התייחסו אליהם כלל, למרות שפנו אליהם שבועות... אז מה? לתבוע את כולם? הרי יש להם סוללת עורכי דין מרשימה שתפתור אותם ובסופו של דבר הקונה שלא קיבל את השרות שהובטח לו (זה שהוא שילם עליו) עוד ישלם הוצאות משפט...

71. סרב פרו הם הסיבה שבחיים לא אקנה יותר אסוס
גיא   (11.02.14)
שירות זוועה, לא יעיל וארוך בצורה לא סבירה. בסוף תמצא את עצמך מתחנן לקבל בחזרה את המחשב כשהקהל לא תוקנה. לקרוא את הכתבה ולהבין שאני לא מקרה מיוחד, זאת פשוט התנהלות בלתי נסבלת!
72. סמסונג מכניסה אותם בכיס הקטן
אבי   (11.02.14)
סמסונג מתחרה הולם בשירות הגרוע ואי עמידה בלוח זמנים
73. מניסיון שירות עד הבית היה מהיר, אבל המחשב חזר עם בעיה אחרת
תיקון לשעבר   (11.02.14)
לפני כמה חודשים המחשב (שנרכש בחו"ל) לא נדלק, פתחתי תקלה והשליח הגיע לקחת את המחשב תוך יום. המחשב חזר אחרי שבוע, והחליפו לו לפי הקבלה לוח אם ומקלדת.
התיקון לא היה טוב, המאוורר הפסיק לעבוד והמקלדת לא מגיבה טוב.

שלחתי אותו שוב, גם הפעם השירות היה מהיר, תוך שבוע היה אצלי בחזרה.
את המאוורר סידרו, אבל המקש רווח במקלדת עדיין לא עובד טוב. מבחינתם הכל תקין.

נראה לי שסרב פרו סתם מחליפים חלקים בזמן האחריות כי הם מקבלים כסף מאסוס עבור החלקים שהם מחליפים (החליפו מקלדת סתם, היא עבדה בסדר מקודם).
74. זוועתיים
מאיה   (11.02.14)
מסכימה עם כל מילה. אח שלי חיכה שלושה חודשים למחשב. וקיבל אותו לאחר שהפעלנו לחצים ובחנות מחשבים נחלצנו לעזרתנו. בחיים לא קונה אסוס. יקר להחריד והשירות מזלזל עד כדי רשלני.
75. וואו, אחרי שעברתי גיהנום עם שירות הלקוחות של DELL
(11.02.14)
מתברר לי שעוד יצאתי בחסד לעומת מה שעוברים הלקוחות של אסוס.

זה לא המחשבים, זה אנחנו. תודעת השירות פה בקאנטים ואנחנו עם של פרייארים.
76. אני עם המותג הזה גמרתי
אלי ,   צפון   (11.02.14)


נשלח מהסלולארי שלי
77. לא מפתיע בכלל
אסף   (11.02.14)
הם מחפשים מנהל שירות כבר הרבה זמן.
מה הפלא שלא זז שם כלום.
78. Beware of asus israel
Dan   (11.02.14)
I bought 3 laptops7000 nis each, 3 of them broke down, one of them i throw to the trash since they didnt want to replace the power cord and ask 4500nis to repair, the other 2 had CCD fail, and one montherboard changed.

Shitty service, better to buy Apple which they copy
79. לא להתקרב אכלתי מהם קש מסרב פרו מחולון
אבי   (11.02.14)
80. גם אני רכשתי מחשב נייד אסוס בתור מחשב שני בבית כי סיפרו לי .
שייקה ,   יהוד   (11.02.14)
שזו חברה עולה ואיכותית....אלא שמיום השימוש הראשון החלו התקלות:שריקה צורמת בעת קיפול המסך...תפריט הפעלה שעולה בחלקו,אייקון הוולויום פעם עולה ופעם לא ועוד ....בשיחה עם נציג טכני נאמר לי שישלחו באימייל דרייברים להתקנה....נו באמת..כמובן ששום דבר לא הסתדר.מאז פשוט אין לי כבר כוח להתעסק איתם...חבל ככה עסקים קורסים
81.  על הפנים
תומר באומל   (11.02.14)
קניתי שני מחשבים. מהיום הראשון שניהם עשו בעיות. התעייפתי מהשירות...
82. חברה גרועה
Jacob ,   United States   (11.02.14)
שתי מחשבים בתוך שנתיים פשוט הפסיקו לעבוד. סתם ככה.
83. שירות לא תקין של אסוס
שמואל הרשקוביץ ,   אור עקיבא   (11.02.14)
לפני כשנה וחצי גם אני רכשתי טבלט של אסוס ולאחר כשלושה שבועות ההפסיק לעבוד.
שלחתי אותו לתיקון וחזר לאחר כחודשיים ולאחר עשרות טלפונים שלי ומיילים.
שירות גרוע ביותר אני מבחינתי לא אקנה יותר מכשירין מחברת אסוס.
84. לתבוע לתבוע ושוב לתבוע.הכו בהם בכיס
מנשה   (11.02.14)
85. אחחח רונלייט...פח אשפה ועוד לקחו את הייבוא של LG בסלולר
דניאל   (11.02.14)
86. לא שמעתם עדיין על טושיבה
(11.02.14)
מפעיל, נותן השירות אפילו לא אוסף מבית, צריך לנסוע לתוך קריית מטלון פעם להגיש ופעם לקחת.

הם אומרים שתיקנו, לא מתקנים ואז כשאתה מגלה את זה הם אומרים שזה לא באחריות כי המחשב לא נראה חדש טוב מספיק.

משהו מדהים
87. Asus products are great... the Israeli branch Is the problem
ariel   (11.02.14)
88. תתרחקו מ asus
rd   (11.02.14)
זה לא מה שהיה פעם

נשלח מהסלולארי שלי
89. מסקנה:...-----...לא לקנות אסוס...-----... הסוס של אסוס גמור.
אין עם מי לדבר   (11.02.14)
90. קניתי טאבלט שלהם ב 1600 המסך נסדק והם דרשו על תיקון 1800.
בתוספת יחס מגעיל   (11.02.14)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה