|
31. הוא יכול לקדש אותה כעת ואינו זקוק להמתין לערעור
לפי ההלכה הוא יכול לקדש אותה אם הוא מעל גיל 13, ואז הם נחשבים נשואים, וזה לא משנה מה בית המשפט קבע.
המדינה לא צריכה להתערב בחיי הפרט ולהגביל אותם, ואם הרצון לנישואין הוא של בני הזוג ולא של מישהו המכריח אותם, יש לאפשר להם להינשא.
למה שהוא לא יקדש את ארוסתו ויתעלם מפסיקת בית המשפט?
עד שיחכה לערעור הוא כבר יהיה בן 18.
במדינות מערביות אחרות, החוק מתיר להתחתן מגיל 16 ללא הגבלה.
|
|
|
32. להקיא עד כמה ביהמש"פ מרחיק לכת בכניסתו למיטה של אזרחי המדינה
עוצר בכח אהבה מותרת.
|
|
|
לא שווה את הצער שבדבר, אפשר להחליף את זה בהסכם לחיים משותפים אצל עורך דין שיכסה את כל ההיבטים של חיים משותפים, תוך הסכמה מראש של שני הצדדים על התנאים לפי דרישותיהם ולא לפי דרישות החוק או ההלכה.
|
|
|
34. ל-32: לאן הוא ממהר בגיל 17? הוא מסוגל לפרנס משפחה, ילדים?
פנינה , |
תוך שנה יהיה גם ילד |
|
(15.09.14) |
|
|
|
35. להתיר חתונה רק לאחר תקופת השרות הצבאי.
צריך לשנות את החוק |
|
|
(16.09.14) |
מי שלא ישרת בצה"ל יאלץ להמתין לגיל 25 ומי ששרת יוכל להתחתן מיד בסוף השירות.
וכך ליצור עוד דרך לעודד חרדים להתגייס, שמעדיפים להתחתן מוקדם ככל האפשר. זה גם ימנע קיצור שירות על רקע של המצב המשפחתי.
|
|
|
המחוקק מתיר להם לקיים יחסי מין גם ללא נישואים. זה כנראה בסדר.רק אם רוצים להתיר את זה מבחינה דתית זה כבר לא בסדר. איפה ההגיון?
|
|
|
37. דת פדופילית - איפה כתוב בתנ"ך שמוהל צריך למצוץ את הבולבול של
| |