|
1. בקיצור, זה מה שאתם צריכים לעשות:
1. קונים את המוצר הכי זול. לרוב זה המותג הפרטי. לא אכפת לנו מי היצרן. 2. מגיעים הביתה וטועמים. 2ב. אם הוא טעים, יופי. 2ג. אם הוא לא טעים, בפעם הבאה קונים את המוצר השני הכי זול.
|
|
|
2. אחת הכתבות הכי מטמטמות שהיו בזמן האחרון
כווווולם רוצים תחרות, וכאשר מקבלים תחרות אז מתוננים גם כן.
לפי האתר כנראה שנתניהו אשם
|
|
|
3. יש להשוות את המשקל המסונן בין קופסא לקופסא. יש הרבה רמאויות
|
|
|
4. בלה בלה בלה. ה-כ-ל פה יקר וה-כ-ל צריך לרדת! איזו כתבה מפגרת
כאילו לא ידענו שמוצרי הסופרים (כלומר מותגי הסופר) מיוצרים אצל המותגים...
אוף, טרחנות וחוסר חדשנות. איזה אתר שמחפש כותרות זולות.
|
|
|
5. ישראל מדינה קטנה. כמה יצרנים וכמה מתחרים יכולים להיות פה?
המפעלים הקיימים בקושי שורדים. אז מצפים שיהיו מפעלים נוספים?
|
|
|
6. הבעיה שהישראלים (בחלקם הגדול) לא ממש חכמים
אנשים חושבים שמוצר עם המותג "שופרסל" מיוצר במחסן של החנות או במחסן החברה, וגם מוצרים של מותגים פרטיים למרות שרובם יותר זולים הם פחות נמכרים כי העם בישראל הוא שמרן אש, וקונה רק אריזות ועטיפות, ראיתי בסופר של מגה פעם סולת שעולה 3.90 של המותג הפרטי שלה שמיוצר ע"י טחנות ישראליות בדרך אילת בת"א, ולידו סולת עם אריזה יותר מוכרת שעולה בערך 6.00 ש"ח וכולם קנו אותה, אין מה לעשות הישראלים הם צרכנים מהגרועים בעולם, ובגלל זה לא נוכל להוריד מחירים בקרוב כי יש לחלקנו ראש בלטה...
|
|
|
7. זה בדיוק מה שאני עושה ולהלן המסקנות....
שקדי מרק וקטשופ זה אסם כל החיקויים לא באמת שווים
שימורים למיניהם קנייה חכמה או פרי מבורך הזול מבינהם.
פסטה כל החברות די זהות..... מבחינת טעם.
אורז זה סוגת.
חמאת בוטנים זה טעמן זול וטוב (בי אנד די לדוגמא זה מוצר זול וגרוע...)
טחינה אחווה .
יש הרבה מוצרים זולים וטובים....
|
|
|
|
|
9. מאז שביבי ראש הממשלה, השעועית עושה גזים. די לגזים!
בוז'י יוציא מהשעועית , |
את כל הגזים! |
|
(27.12.14) |
|
|
|
10. בדרך כלל הכתבות מסוג זה מיותרות לחלוטין. הפעם - כל הכבוד!
רק שאלה, למה רמי לוי מוכר את כל המותגים הנוספים של אותה החברה? אם הוא רוצה באמת (כמו שהוא טוען) להיות הכי עממי והכי זול למה להביא עוד מותגים של אותו היצרן באיכות זה לחלוטין במחיר גבוה יותר? גם הוא סומך על אלו שיאמינו שבאמת מדובר במשהו שונה וטוב יותר.
קצת פוגע באמון בו (שהולך ונשחק בכל מקרה בשנים האחרונות)
|
|
|
11. קשקוש של כתבה. אז מה אם זה אותו יצרן?
זה לא מפתיע שהמחירים שונים גם מאותו יצרן, משום שבכלל לא התעסקתם עם ההפצה הסיטונאית. אם היצרן טוב לי - בוודאי שאעדיף את המחיר הזול, ואז לא ברור לי בדיוק על מה אתם מלינים. שלושה גופים מעורבים בתהליך: היצרן, המפיץ, והקמעונאי. אתם התמקדתם רק ביצרן. מדוע?
|
|
|
12. מה אתם מופתעים? ואיפה הייתם עד היום???
כולם פה עובדים על כולם
|
|
|
כולם פול גז בניוטרל, אותו יצרן שם אחר מחיר שונה די תנוחו כבר שכולם ימכרו בזול, בסוף נקנה איפה שנוח יותר קרוב יותר וקופאיות נחמדות יותר
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
תמשיכו לחשוף את הקומבינות גם בתחומים אחרים
|
|
|
15. י-ש-ר-א-ב-ל-ו-ף
קוראים לזה , |
אתה הבנת את זה ברוך? |
|
(28.12.14) |
|
|
|
16. צריך לקנות מהיצרנים/מרשת השיווק, שפער השכר בין המנכ"ל
כל השאר זה בולשיט |
|
|
(28.12.14) |
לעובד הזוטר ביותר, הוא הכי קטן.
|
|
|
זה כבר שנים המצב ככה...
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
18. מה רע .? המוצר המקורי עתיר פרסום התחליפים ללא פירסום
לכן ההבדל במחיר במקום לבקר צריך להודות ליצרן שאינו פוגע באיכות או בכמות . הוא מייצר תחליף שאינו מותג מקורי באותה רמה כי אין לו הוצאות שיווק הגיוני לחלוטין .
אנחנו כצרכנים נבונים אם אכן אנחנו כאלה צריכים לקנות מה שזול לנו כול הכתבה עוסקת במוצר זהה במחיר זול .
אילו המוצר התחליפי היה נחות אז יכולנו להתלונן מה איכפת לנו , הקומבינה כביכול שהכתבה באה להציג היא לטובתנו הצרכנים
|
|
|
19. הסכמי סחר
יצרן , |
תל אביב |
|
(28.12.14) |
ליצרן מותג פרטי, אין תנאי סחר בעוד שלמותג היצרן הסכמי הסחר מרקיעי שחקים. כך המותג הפרטי אטרקטיבי. הרשתות עובדות על עצמן בעיניים. אין דבר מעבר לכך.
|
|
|
20. השאלה כאן היא במי תבחרו? בי? באנוכי? באני? או בכלום זולתי?
|
|
|
21. מגבונים לחים - מפעל אחד מייצר את כ-ו-ל-ם
|
|
|
22. עובדים על הלקוחות, אין מבחר, זה רק שינוי עטיפה
במקום שיגדילו את המבחר מכמה יצרנים שונים, הם רק משנים את העטיפות והאריזות. ובכך מדירים מהמדפים מותגים של יצרנים קטנים וזולים יותר.
|
|
|
23. מזכיר לכם שלמנוולים יש יומרות למשחקי מוחות בטווח של שנים
למעשה הם נמצאים עכשיו בשלב של "חינוך הצרכנים", זאת אומרת רוצים שנשתחרר מהרעיון שמותג הוא מותג, ושנקנה את מה שהכי זול על המדף.
מזכיר לכם שמותג עומד מאחוריו היגיון צרכני - מותג הוא ערובה לאיכות , אבל עכשיו רוצים לקעקע את התפיסה הזו.
יש שיאמרו מה רע ? אז נקנה בלי מיתוג.
אבל אז, ישראלים יקרים שכולם רוצים לקעקע אותם ולא ברור מדוע, אחרי שהתרגלנו לקנות מה שנמצא על המדף בסופר והוא הכי זול ... הם יתחילו בהורדת האיכות כדי להרוויח עוד יותר.
הם ימשכו את זה כמה שנים עד שנתעורר ושוב המטוטלת תנוע לכיוון אחר ( כך עשו תנובה ושאר העושקים , הם לימדו את כולם לעשות גלים של עבודה בעיניים ).
יש להם רק הנחה אחת מוטעית ... חלק נכבד מהאזרחים כבר "חם מעצבים" על כל העבודה הבלתי נגמרת הזו, במקום לספק לנו ערך בצורה הוגנת ומכובדת.
לכן זה שיהיה אמין יותר , יזכה בכל הקופה , ובגלל המודעות הצרכנית אוי ואבוי למי שינסה לעבוד עלינו שוב.
|
|
|
24. כתבה מעולה. חסר שלושה דברים חשובים.
כתבה מעולה. אך חסרים כמה דברים: 1. ליצרנים יש כדאיות למכור למותג הפרטי, כי הרכישה בטוחה, בכמות גדולה, עם התחייבות לטווח ארוך, וזה מבטיח את כדאיות היצור, ומאפשר קבלת אשראי בנקאי למול החוזים. 2. ליצרנים יש יתרון בשטח מדף רחב. כך או כך הקונה יקנה את המוצר שלו. ברור שזה כדאי ליצרן. 3. לגיטימי שרשת שיווק תרצה שהלוגו שלה יופיע על המוצר. כשהלקוח הולך הביתה, ופותח את הסוכר או הקמח, הלוגו נכנס לו לראש. זה פרסום ממדרגה ראשונה, והוא לגיטימי לחלוטין.
ועדיין, אני צרכן שמחשב כמויות ומחירים, וכבר נתקלתי בתופעה שמועלית בכתבה פעמים רבות מאד.
|
|
|
|
|
|
|
27. הרגשתי כאילו נוגה ניר נאמן מ"הכל כלול" מקריאה לי את הכתבה
|
|
|
28. השכבות החלשות יגררו את כולכם למטה
מה שקורה כאן זה לא כלכלת שוק. זו אווירת שוק!!!! אלה כללי המשחק של שוק חופשי מותגים . ביקוש היצע וכל הבולשיט השכבות החלשות רוצות שפע קפיטליסטי וצדק סוציאליסטי זה לא הולך ביחד.
|
|
|
29. דרך יעילה להעלות את אחוזי הרווח בסניף
אר גדול היה פה
|
|
|
אין לכם זמן להשוות מחירים ותכולת מוצרים? תשלמו ביוקר
טויוטה או לקסוס?
| |