|
|
|
2. בנק לאומי כבר עושה את זה שנים
פנינה , |
פתח תקווה |
|
(06.01.15) |
|
|
|
3. לכל אלגוריתם כזה יש 2 סוגי טעויות.
1. מדובר באדם הנכון אך המערכת לא מזהה אותו ככזה.. במקרה זה קל לפתור את הבעיה פשוט חוזרים לשיטה הישנה של זיהוי בקוד.
2. מדובר באדם הלא נכוך אך המערכת מזהה אותו כאדם הנכון.
את בעיה 2 איאפשר לפתור, ושום אלגוריתם לא יכול להבטיח 100% הצלחה במניעת בעיה 2 ולכן רעיונות זה נחמד, ואולי זה גם שימושי לכל מיני דברים שלא כרוכים במערכות פיננסיות.
וכהערה לסיום, מה מונע מאדם להקליט אדם אחר, להשמיע את ההקלטה לזיהוי הקולי ולסיים עניין? הרי כשהשיחה תועבר לנציג זה כבר אחרי שלב אימות הזהות.
|
|
|
4. וואו...גילו את אמריקה....
בבנק לאומי עושים את זה מזמן....
|
|
|
|
|
6. the most annoying thing ever
tal , |
australia |
|
(07.01.15) |
in Australia the government implemented similar system. soooooooo annoying.
|
|
|
7. ואם אני צרוד???????????????
|
|
|
8. בולשיט, זה לא תמיד יעבוד
וחייבים להשתמש באותו צורה דיבור תמיד וגם אפשר להתחזות
|
|
|
|
|
|
|
11. לא רוצה לדבר לכספומט וגם לא למחשב, מספיק כבר עם השטויות האלה
|
|
|
|
|
13. מעולה. הישיר הראשון עשה את זה כבר לפני יותר מעשר שנים.
היום זה חלק מבנק לאומי ולא מותג נפרד.
(אני לא מגיב מטעם, אז נא לא לצנזר.)
|
|
|
|
|
15. 1:50, "אני יודה מאד אם לא תשאלו שאלות מציקות..."
גוף ראשון בעתיד |
|
|
(07.01.15) |
אודה, זה עם א', עברית בסיסית !!!
|
|
|
16. פיתוח יפה! רק מה לגבי אדם מעשן שנהיה צרוד? מה לגבי חקיינים?
|
|
|
17. המערכת יכולה להמשיך לדגום גם במשך השיחה עם הנציג .. .
ולמנוע מהנציג לבצע פעולות במקרה של חריגות
|
|
|
18. אכן חדשות חמות כמו אנטארקטיקה. כ״כ ישן שזה ממש פאדיחוש
| |