כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
האותיות הקטנות - באנגלית. המוכרת בטופשופ: "כיסינו את עצמנו"
מירב קריסטל
פורסם: 26.09.17, 16:43
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 154 תגובות ב-108 דיונים
31. אחחח מזל שיש אסוס...
מי קונה מטופשופ?   (27.09.17)
32. ככה זה עובד עכשיו
כלכלוסט   (27.09.17)
כבר תמו הימים שמחיר של פריט היה תלוי בעלויות חומרי הגלם, יצור, שינוע, שיווק ותוספת רווח צנועה. היום מחיר של מוצר זה מה שאנשים מוכנים לשלם בשבילו. ואם אנחנו כבר מוכנים לשלם 300 ש"ח רובנו יהיו מוכנים לשלם גם 330 ש"ח, 350 ש"ח ואף יותר. הרשתות יודעות זאת ומנצלות זאת נגד הצרכנים. בגלל זה במדינה מתוקנת יש חוקים שאומרים מפורשות שהמחיר המפורסם הוא המחיר וזהו. מקווה שגם בישראל יחוקקו חוק ברור שיבהיר זאת לרשתות.
33. דיי כבר עם התרבות - שתו לי אכלו לי, ככה זה בכל העולם
מושיקו   (27.09.17)
ובמיוחד בארצות הברית. כשרוצים אז נוח לכולם להשתמש במילים לועזיות אבל ברגע שזה לא נוח, אז מתחיל הבלאגן. אם הקונה לא מרוצה מהמחיר, שתחזיר!!! האותיות התקנות בפירסום קימות בכל פירסום אמריקאי, והנה , יש כאן כתבה שלמה על אי הבנה , או על קונה מבולבלת. אין לכם כבר על מה לכתוב? באמת? אה, ושלא תגידו שאני מושתל או משהו, אני ממש לא. מכיר את הרשת הזאת, זה פשוט כתבה מוגזמת על כלום
34. המועצה לצרכנות עוד גוף שמשרת את עצמו בלבד
ישראל   (27.09.17)
תנסו להפנות למועצה לצרכנות שאלות בדף פייסבוק שלה ולא תקבלו תשובות. גוף סובייטי מסואב שמשרת את עצמו.
35. עוד לקוחה מטומטמת וקטנונית. לכי לעשות חמוצים ימכוערת
יוספה   (27.09.17)
36. מרגיזה
(27.09.17)
בוכה אבל קונה, בגלל זה התופעות האלו ממשיכות. אומרים "אז לא תודה" ויוצאים מהחנות.
37. 90 דולר על זוג ג`ינס?! כמה ימי עבודה זה במשכורת?
עדי   (27.09.17)
מי שמוכן לשלם ולהעשיר את היבואן המפוטם והעשיר,ואת בעל הקניון המיליארדר שיהיה לו לבריאות. מייבאים קונטיינרים מלאים מסין ועושים 100000 (עשרת אלפים) אחוזי רווח.ג`ינס כזה עולה כ20 סנט ליחידה .5 בדולר
38. מזה המחיר הזה?!
ליד   (27.09.17)
אני בשוק שיש מחירים כאלה על בגדים! או שאני מזמן לא קניתי בארץ ומזמינה הכל מחו"ל או שאני רגילה לסיילים. מחיר מוגזם לכל הדעות עבור מכנס!
39. מה באמת ההבדל לפראייר שמשלם מחיר כזה
גבי   (27.09.17)
40. אבל בסוף שילמת
פיני   (27.09.17)
אם שילמת מה את בוכה פה. הלם לא הלם לא היית צריכה לשלם. שילמת טץאז שבי בשקט.
41. 290 שח על ג'ינס? אני בחיים לא הייתי משלם
קורא   (27.09.17)
42. ישראלית טיפוסית, שילמה כמו גדולה וצועקת לאחרים
לירון   (27.09.17)
בואו נתחיל לעמוד על הזכויות שלנו.
מה הקטע? מישהו הכריח אותך לקנות? היית הולכת ערומה ברחוב אם לא היית רוכשת את המכנסיים?
למה לא השארת את המכנסיים על הדלפק והלכת?
בגלל לקוחות כמוך החנויות מרשות לעצמן להתנהג כך
43. תרגיל מצליח מעולה
נצאס   (27.09.17)
כל הכבוד על מי שחשב על התרגיל הזה
חחחחחח
44. גולף הם הזכיינים של טופשופ-להפנות תלונות אליהם
התנהלות ישראלית   (27.09.17)
45. אני מחרים כל מקרה כזה
ניר   (27.09.17)
46. אם שילמת למרות הכל אז הבעיה בלקוחה.........................
(27.09.17)
הישראלי המצוי מתלונן וממשיך לשלם.
47. כתוב and up , לא הבנתי מה הבעיה
י   (27.09.17)
48. הצעה לפתרון
אמיר   (27.09.17)
איך אמרה המוכרת? כולה 30 שקל?
יפה. אם כך, כל מי שיגיע לחנות עם קבלה על קניה ב 30 שקל יותר מהמחיר הנקוב, יקבל 60 שקלים:
30 ששילם יותר מדי, ושלושים נוספים. למה לא? הרי כולה שלושים שקלים.
49. ישראלית מצויה-כמובן קנתה כמו העדר
יוסי   (27.09.17)
ממש "מרוב השוק" שקיבלת קנית... אולי זה בגלל שאת אוהבת שמתייחסים אלייך כמו שוק והעיקר לקנות ולבזבז.
50. 46 צודק.מה זה "מרוב השוק שילמתי"?בעיה שלך
דוד   (27.09.17)
מי הכריח אותך לשלם?יכול להשאיר את המכנסיים בקופה וללכת. ואם עוד כמה לקוחות היו עושים כך,הם היו פותרים את הבעיה מיד אבל אם שילמת "מרוב השוק" אז מה את רוצה?
51. לא לקנות שם!
קונה ,   ת"א   (27.09.17)
להחרים את כל הגנבים האלה. לא רק שודדים אותנו במחיר, גם מעסיקים מוכרות תת-רמה, שלא יודעות לדבר בכבוד!
לקנות רק באינטרנט!
52. פתרון פשוט
מישו   (27.09.17)
ראשית לדרוש לשלם המחיר כפי שרשום שנית במידה ומסרבים לצלם בנייד את המחיר על התוית ואת הקבלה עם המחיר הגבוה לשלוח פקס או מייל לחנות בדרישה לפיצוי. אם עדיין מסרבים לכו להגיש תביעה קטנה זה הליך פשוט לכתוב בעט ולצרף הצילומים ואז תקבלו טלפונים שמתחננים אליכם לסגור התביעה בפיצוי יפה מאוד. על מקרה כזה של כולה 30 שקלים הם יציעו לכם גם זיכויים בחנות בכולה 500 שקלים. רק ככה זה עובד בישראל.
53. מפסיקה לקנות משם.
אורין   (27.09.17)
גם ככה הם היו אצלי על תנאי בגלל מקרה של אי בהירות של מחיר. עכשיו כשאני רואה שזו תופעה אני לא נכנסת לשם יותר.
54. הברירה להשאיר מוצרים בקופה וללכת
יוסיי   (27.09.17)
שישתוללו כיוון שכבר בוצע חשבון וצריך להשתגע כדי לבטל
55. ממש לא "אירוע נקודתי". תמיד ככה בסניף הזה
מיטל ,   ירושלים   (27.09.17)
56. לי יש עקרון צרכני פשוט. יקר? לא קונה......................
תנסו בבית   (27.09.17)
שירות גרוע? לא קונה.
57. אם זה ארוע נקודתי שיחזירו את ההפרש ולא יתממו העקיצות מתחילות
(27.09.17)
מנותני הדוגמה מאלה שבחתרתם כנבחרי הציבור ומחלחל כלפי מטה זה. המצב בישראל !!!!!!!!!
58. הטעייה גמורה
שירן   (27.09.17)
טוב שלא ציינו את המילים and up בגופן קטן יותר
59. הצמידו לך אקדח לראש והכריחו לקנות?? אז לא היית קונה!!!!
הנוסע השמיני ,   אזור חיוג תפוס   (27.09.17)
60. לקוחה בלי עמוד שידרה
איתי   (27.09.17)
מצד אחד אומרת "נמאס לנו מהעקיצות", מצד שני שילמה...
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה