כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
האותיות הקטנות - באנגלית. המוכרת בטופשופ: "כיסינו את עצמנו"
מירב קריסטל
פורסם: 26.09.17, 16:43
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 154 תגובות ב-108 דיונים
61. החנות קונה ב 40 שקל מוסיפה 5% ומוכרת ב 300
(27.09.17)
לכן 30 שקל זה מה בכך. חוץ מזה למה בכתבה מופיע 'עם' במקום 'אם'?
62. אז למה שילמה ואחר כך התבכיינה?!
אמיר   (27.09.17)
למה קנתה אם המחיר לא התאים???
63. קרה לי בבאטומי מקרה דומה
אור   (27.09.17)
אחרי שהקופאית עשתה חשבון והבנתי את התרגיל אמרתי תודה ויתרתי מהחנות
64. בחנות שלי הכל בשקל ולמעלה גם 700 שקל חוצפנים לא חוקי
אצלי   (27.09.17)
היות וזה באנגלית שהיא לא שפת המדינה יש ליקנוס אותם כחוק על אי התאמה בין הרשום לקופה נידמה לי שהקנס הוא 300 אלף שקל
65. מי קונה בגדים במחירים כאלו מופקעים?
שופהוליקית המומה   (27.09.17)
ג'ינסים הכי שווים ואיכותיים באינטרנט חצי מחיר בדיוק.
66. אין שרות בשום מקום
בוטיק   (27.09.17)
בארץ אין מודעות לשרות לקוחות מקבלים תשובות מעליבות הצעירים לא אכפת להם ובעלי העסקים והחברות לא שמים לב לענין וכמו תמיד שיטת המצליח
67. גינס לא עולה 20 סנט ליחידה זה קודם כל, שנית כל
איציק   (27.09.17)
איפה את חיה? 20 סנט ? זה מה שעולה אולי עט נובע עם הדפס של שם חברה כאשר מזמינים 100000000000 (עשרת אלפים) יחידות...
68. מתייחסים ללקוחות רק כארנק, ככה זה בקפיטליזם הדורסני בישראל
עברתי בסביבה   (27.09.17)
69. פשוט לא לקנות אצלם שיפשטו רגל. בלי ויכוחים.
מצביע ברגליים   (27.09.17)
70. נמאס נמאס אבל בסוף קנתה
אני   (27.09.17)
אם ממשיכים לקנות ממשיכים לעשות תרגילים כאלה
71. תפסיקו לקנות בארץ
חיים   (27.09.17)
פשוט חדל רכישה מהארץ אני כבר 8 שנים רק מחול ורק בחול
72. בשלב הבא תקבלי משוואה שתוביל אותך למחיר
(27.09.17)
73. לא לקנות בטופשופ
אמיר   (27.09.17)
שילמדו. חוצפנים
74. קונה חסרת ערכים
חחחחחח   (26.09.17)
מצאה מכנס וקנתה אותו ואחר כך באה בטענות ואומרת שהגיע הזמן לעשות מעשה. אז תעשי מעשה - אל תקני!
75. בארצות הברית קניתי רהיט ב49 דולר במקום ב490 כי כך היה רשום
(27.09.17)
וזאת למרות שכתוב בחנות סייגים למחירים המודבקים על הרהיטים, כתוב בשילוטענק כי המחיר הסופי ייקבע לפי החלטת המנהל, זו חנות של עודפים של מייסיס. שאלתי את המוכר אם זה המחיר האמיתי כי זה היה נראה לי מוזר, והוא אמר כי יש טעות בתוית אך לפי המדיניות הם ייתנו לי את המוצר במחיר הנקוב עליו.
76. אז למה קנית את המכנסיים?
(26.09.17)
לא להכנס לחנות הזו, שיפשטו את הרגל. טוב שלא שמו שלטים 1₪ And up
77. זארה ירושלים
קניינית   (27.09.17)
מקרה דומה בזארה ממילא בירושלים, הקופאי אמר לי ״בטח לקחת את המכנס מעמדה אחרת״
78. הרבה פעמים זה קורה בסופרסל אני לא מוותרת
אילנה   (26.09.17)
גם על שקל. שקל ועוד שקל ועוד שקל תחשבו כמה כסף שופרסל עושה משקל אחד שהיא גובה מכל לקוח כפול מספר הלקוחות שיוותרו על השקל הזה.
79. אם המוכרת הזאת הייתה נופלת לי לידיים.....
טל   (27.09.17)
חוצפה מטורפת!! לתבוע את החברה! בחברה כמו טופשופ אין טעויות נקודתיות, זה הכל הוראות מלמעלה.. הכל במטרה להטעות ולהביך אותך כשאתה בקופה כשאנשים מאחוריך מחכים בתור ואז הקופאי יגיד לך עוד 30 שח לא תשלם?? אני הייתי משלם את המחיר שכתוב על הסטנד ולא סנט יותר!!
80. מתחת לכל ביקורת
שלי ,   ראשון   (27.09.17)
אני קוראת ואני לא מתפלאת. מעבר לחוצפה שהייתה במקרה זה רמת השירות מדהימה אותי בכל פעם מחדש. אנשים שאמורים לתת שירות אמורים לענות בצורה הולמת. איפה אנחנו חיים בדיוק.
לי קרה מקרה עם רשת מוכרת. רציתי לשלם בכרטיס מתנה נאמר לי שהרשת לא מכבדת. לאחר בדיקה אחרי ששילמתי בדקתי באינטרנט וראיתי אחרת. גם לאחר בירור מול הרשת המשיכה הרשת בטענה שזה לא נכון. שוב בדקתי כך מספר פעמיים. בקיצור יש איזושהי בעיה הרשת לא מעודכנת. בשיא החוצפה ענתה לי מוכרת שרציתי להתלונן על אחד העובדים. למה. עשיתי משהו רע. הוצאתי כסף מיותר כשיכולתי להשתמש בכרטיס מתנה.
שוב רמת שירות לא הולמת. צריך לבחון את העובדים שנותנים מענה שירותי.
81. זה טריק ידוע ולא רק בטופשופ
שרית   (27.09.17)
בהרבה רשתות רושמים את המחיר הזול בצורה של החל מ.. וכדומה.
החוצפה הכי גדולה שאני נתקלתי בה הייתה בחנות קרביץ לפני כיומיים. אמי, אישה כבת 80 רצתה לרכוש שמיניית בטריות של דורסל שהיו במבצע. בקופה דרשו ממנה 33 ש'ח ולא כפי שהציעו במבצע, והם הסבירו שהמבצע היה תקף רק עד ה- 31.8. אז למה לעזאזל לא עדכנתם את השלט? והכי גרוע, הם לא הסכימו להחזיר לה את הכסף ונתנו לה זיכוי! לפי מה שזכור לי, יש לנו זכות כצרכנים להחזיר את המוצר תוך שבועיים כל עוד הוא לא נפתח. פה אנחנו מדברים על דקותיים! חבל שלא הייתי שם איתה!!
82. המחיר אמור להיות על המוצר ולא על המדף.
דייויד   (26.09.17)
אם אין מחיר על המוצר עצמו, תדעו שיש רמאות במקום
83. מזמין את כולם לקנות שם ג׳ינס ולהגיש תביעה...
עו״ד   (27.09.17)
לביהמ״ש לתביעות קטנות ע״ס 10,000₪ (לפני שהם מתקנים את הטעות שלהם). ביהמ״ש יפסוק לכם פיצויים בגובה 5,000₪ לפחות.
84. טופשופ בישראל חברה סופר יקרה
(27.09.17)
ברמות שהסריג הכי פשוט מגיע לפעמים ל400-300 שקל. מחירים מופרזים בטירוף. לא משתלם לקנות שם... פשוט עושק ע״י הזכיין הישראלי. עדיף כל כמה שנים לנסוע לחול, להיכנס שם לטופשופ לעשות קצת שופינג ולחזור מרוצים.. לא נכנסת לחנות בישראל כי הם פשוט גנבים.
85. התגובה של הרשת נכונה וטובה. צריך לראות שבאמת פועלים בנדון
ברק ,   ישראל   (27.09.17)
לא על כל דבר צריך לעשות דרמה.. אם הייתה טעות של בעל זיכיון אחד חכמולוג צריך להעמיד אותו במקום ולפתור את הבעיה.
86. תתחילו להחרים חנויות שמזלזלות בכם
שמוליק כהן ,   הרצליה   (27.09.17)
אחת התכונות המעצבנות ביותר היא "אני לא אצא פראייר". יותר מדי אנשים, לא יסכימו להתפשר ולעשות ויתורים קלים, ולו רק מהחשש שהם יתפסו כפראירים. לאן, לעזאזל, התכונה הזאת נעלמת כשמדובר בצרכנות? אני, כשאני לא מרוצה משירות או ממוצר, פשוט לא חוזר לאותה חנות. לפני מספר שבועות גיליתי שנטויז'ן עקצה אותי ב- 15 ש"ח לחודש במשך שלוש שנים. 15 ש"ח לחודש לא יעשו שום הבדל ברמת החיים שלי. למרות זאת, התגובה שלי היתה חד וחלק לקום ולעזוב אותם אחרי למעלה מעשרים שנים שהייתי מנוי שלהם. מיותר לציין שלעולם לא אחזור לחברה הזאת. כנ"ל לגבי סלקום, שעקצו אותי לפני כחמש שנים, עזבתי אותם, ומאז בכל פעם שהם מתקשרים אלי לנסות להחזיר אותי, אני מבהיר להם שאין שום סיכוי שבעולם שאסכים לפרנס אותם. כך גם מספר חנויות וחברות נוספות, שנתנו לי שירות או מוצר לקוי, ולא לקחו אחריות על התנהגותם. הבעיה היא שאני לקוח בודד. ההתנתקות שלי מסלקום או מנטויז'ן כואבת להם משמעותית פחות מה- 15 ש"ח לחודש שהרתיחו אותי. אם כל הלקוחות, או אפילו כמה עשרות אחוזים היו זוכרים את העקיצות הקטנות הללו, ומחרימים את אותן חברות, אף חברה לא היתה מעיזה להסתכן בלאבד 30 או 40 אחוז מלקוחותיה בשביל עוקץ של בערך חמישה אחוזים. האשמה היא בראש ובראשונה בחברות שמרשות לעצמן להתייחס אלינו בזלזול שכזה, אבל גם אנו, כצרכנים, אשמים בכך שאנו מאפשרים לאותן חברות להתנהג כך.
87. זה מה שקרה כשהלכת לקנות ג׳ינס??? תנסי לקנות דירה!!!!
א   (27.09.17)
כל הכבוד, עכשיו לכי לקנות דירה, גם שם יש אותיות קטנות, הכל בעברית אבל פחות ברור מאנגלית. אשמח לקרוא את הכתבה שאחרי.
88. כרגיל, תמיד מדובר במקרה נקודתי ולא משהו רשתי
שיר   (26.09.17)
כרגיל...במקום לטפל מטייחים ומתנערים...זה תמיד המוכר, הסניף, הסטנד לא בסדר. זה אף פעם לא התנהלות עקומה של רשת. גם אם ממש הייתי אוהבת את הג׳ינס לא הייתי קונה אותו מתוך עיקרון, חרם צרכנים הוא הכלי היחיד שיכול לעזור אבל אנחנו מדינה של אנשים שלא יודעים לדחות סיפוקים ורוצים הכל כאן ועכשיו, לא פלא שממשיכים לעשוק אותנו, כי אנחנו ציבור מטומטם ולכן נשלם
89. הכי צורם לי פה זה המחיר של הג׳ינס. מה נסגר עם אנשים
אלה   (27.09.17)
שהם כאלה פריירים ומשלמים מאות שקלים על מכנס?! אני משלמת עד 100 לג׳ינס, ורוב הזמן קונה בפחות. פלא שעוד חולבים את הקונים עם עוקצים מעבר למחיר המוגזם? ממש לא.
90. עדיין לא מובן למה המחיר בארץ גבוה מהמחיר בלונדון והרבה!
גלי גיל   (27.09.17)
נראה לכם שהשכירות בארץ יקרה משכירות של חנות ענק בככר אוקספורד או בווסטפילד.
תנאי התעסוקה פה גבוהים יותר?
לא נראה לי.
ככה רשתות אופנה מגניבות וטובות נעלמות כי המחירים יקרים מדי אז קונים פחות ואז מה התגובה מעלים מחירים ומונעים כניסה מהארץ לאתר החברה בחול שלא נשווה מחירים ונחשוב שטופשופ יקרה גם בלונדון...
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה