בריאות  חדשות
"במוקד שח"ל ביררו אם המנוי בתוקף בזמן שאימנו גססה"
איתי עמיקם
פורסם: 29.10.17, 09:40
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 152 תגובות ב-107 דיונים
31. כול הכבוד
אזרח   (29.10.17)
העיקר בתשדיר אומרים בזמן מצוקה אתה רוצה את שחל לידך
32. יש מדא יש זאקא בשביל מה צריך את שח"ל בשביל לבזבז כסף
אומברטו ,   תל אביב   (29.10.17)
רופאים סוג ז' רוח וצילצולים-רק אנשי מכירות טובים
33. ניסו בשיטת מצליח אולי תתייאש ותקרא למד"א במקומם
(29.10.17)
34. מניסיון, השחל הזה בלופ אחד גדול.
דב   (29.10.17)

35. שחל משה מסר והלשין על יוצאי צפון אפריקה למשטרה בשנות ה-60 כע
(29.10.17)
36. איפה האחריות של הבת
יוסי ,   חיפה   (29.10.17)
לפי התוכן הבת התנהלה בחוסר אחריות מוחלט עם כל הצער היה צריך לפונת עוד הרבה
קודם ולא לחכות פרק זמן כל כך ארוך אני לא מכיר חברה בעולם שיש לה ניידות לכל אחד ולכן למרות שהלקוחה כנראה לא היתה מנויה בפועל היא קיבלה שירות מדהים עם אופציה למד"א והבת שוב התנגדה ידוע שרק לניידות שח"ל יש רופאים ולכן הלקוחות מחכים כדאי לא להיות שעות בחדר מיון ולפעמים יש להחלטות כאלו מחיר אז לבת היקרה אני מישתתף בצערך אבל תבדקי את קבולת החלטות שלך ולצערי הם היו מוטעת לפי המלל המדובר אין שום הצדקה להשמצות הללו
37. על פניו - שחל צודקים
הגיון   (29.10.17)
אם אין ניידת אין להם ברירה אלא להזמין מדא... הבת ביטלה את ניידת מדא שהוזנקה אליה וכששחל התפנו הם הגיעו... מה מצופה משחל לעשות אם כל הניידות תפוסות?
38. מקדם את מד"א איפה הרופאים שלכם מד"א....
איציק ,   מרכז   (29.10.17)
39. מה הקשר בין דיפיברילטור לבין גודש
(29.10.17)
בריאה.
40. צודקים
(29.10.17)
אלה אכן הסטנדרטים של שח"ל. אדיוט מי שמשלם
41. יפה מאוד
(29.10.17)
אימא הכרובית משהו אבא תעביר את המלח אבא אבא אבאאאאא בזמן ארוע אתה רוצה את שחל אבל בדוק לפני זה עים המנוי בתוקף
42. ככה זה שרפואה היא למטרות רווח
חה חה חה   (29.10.17)

43. שמעת פעם במד"א ש"כל הניידות תפוסות"? ככה זה כשזה ביזנס
michael ,   tel aviv   (29.10.17)
את המנוי זה לא מעניין. חברה כזו צריכה לדאוג שתהיה לה מספיק רזרבה לכל מקרה, אבל אותם מעניין רק הרווח. בשביל לשלוח מד"א לא צריך מנוי יקר
44. בשביל מה שח"ל היו צריכים לבזבז עכשיו מיליונים על מסע פרסום?
(29.10.17)
הכתבה הזאת הוציאה לי סופית את החשק לעשות אצלם מנוי. והכי מזעזע זאת התגובה של שח"ל.
תנחומים למשפחת המנוחה.
45. לא הבנתי , בשביל מה צריך לעשות מינוי עם שח"ל?
יהודה ,   חיפה   (30.10.17)
אם בסופו של דבר הם שולחים ניידת של מד"א . למד"א אין צורך לעשות מינוי ובמקרה שצריך לשלם למד"א עושות זאת קופות החולים .
46. כיצד נשמעים אוכלי חינם?
מנחם   (30.10.17)
כך:
מסתבר שהם אפילו לא משלמים על שח"ל, אלא ביטוח לאומי משלם עבורם, והמנוי מוקפא, אבל המוקדנית לא רק מנסה לעזור אלא גם מרגיעה שבמידה ואכן יש להם מנוי בתוקף הם יקבלו את ההחזר:
מוקדנית: "תקשיבי רגע, עזבי עכשיו. אין זמן. בואי נשלח לך מגן דוד. זה יהיה על חשבוננו אם הכל בסדר מבחינת התשלומים ושיתנו לה עזרה ראשונה, בסדר?"
ולאחר גילגול האשמות מצד הבת והמשך ניסיון על המלצה לפינוי דרך מד"א, זאת תגובת הבת:
בת: "אה אני לא יודעת, אני רוצה לדבר עם מנהל בכיר, זה לא ייתכן דבר כזה"

כנראה שהדבר שהכי חשוב לה הוא לא מצב האם.
וודאי לא כאשר היא מחליטה לתבוע אותם לאחר כמעט 7 שנים... קריצה קריצה...
47. נטלי כנ"ל
אבי   (30.10.17)
לפני כמה חודשים קרה לי משהו דומה עם נטלי. אין כביכול ניידת... תחכה עד שעתיים לניידת עם רופא... נזמין לך מד"א אבל אין להם רופא. ..
בסוף הגיע מד'א בלי רופא ועם 3 צעירים לא מנוסים. האוטו כמו עגלה מהמאה שעברה. חשבתי שאמות בנסיעה. למזלי נגמר בסדר והחלמתי. רק תדעו שאין מענה גם בזה וגם בזה.
48. 2 ניידות בפינוי ואין יותר??? מתקשר ברגע זה לבטל מנוי
אני   (30.10.17)
העיקר כשרוצים שתעשה מנוי מספרים לך על עשרות צוותים שרק ממתינים.
נשמע שבמצב מצוקה הם התנהלו בצורה מביישת.
את המנוי שעשיתי לאמא אני מבטל היום.
49. בבקשה:שלמו על כל מיני שירותים מיותרים ונכלוליים שמצליחים
(30.10.17)
לנצל מצוקה בריאותית ובעיות בריאותיות אצל אנשים,וכל מיני ביטוחים מיותרים,וברגע האמת- סליחה על השפה,אבל תקבלו ז' בעין ולא יותר..
במדינה מתוקנת משרד הבריאות ושר הבריאות היו צריכים לפקח על כל חברות החרטא והשירותים המפוקפקים האלה,אבל אצלנו הרי אין,בפועל,שר בריאות...
50. ראשי תיבות חדשים לשח"ל: שולחים חולים למות
דליה   (30.10.17)
מזעזע!
51. דוקא נראה לי ששחל צודקת, המשפחה היתה צריכים להזמין מדא
צפצפ   (30.10.17)
ואחר כך להתוכח על המנוי, על זמינות האמבולנסים וכדומה, ממש נראה כאילו אפילו המשפחה לא חשבה שהפינוי דחוף והיה לה זמן להתוכח עם שירות לקוחות.
52. הבת הרגה את אמה
דנה   (30.10.17)
במקום לבזבז זמן ולפנות למיון התווכחה על שטויות וגם דרשה מנהל. בזמן הויכוח יכלה להיות מטופלת כבר במיון
53. מעבר לזה
נחשון   (30.10.17)
שחל היא חברת טלרפואה לא חברת מוניות ושירות האמבולנס עם צוות בכיר הוא אחד מהם. הבעיה מתחילה הרגע שהמנויים דורשים בתום לב או לא ניידות עם צינון ומשתקות ניידות לפעמים לשעות. שחל משרתת מאות אלפי מנויים מסוגים שונים ולכולם מסופק השירות המקסימלי האפשרי. אך כולם ככולם מטופלים! מדר חברה פרטית שמתקיימת מתרומות ומתנדבים ומכניסה פי כמה עשרות או מאות משחל לכן יכולה לאפשר להחזיק מספר גדול יותר של ניידות אבל לא כול כך גדול יותר. בכול עיר יש במקרה הטוב שתי פארמדיקים במשמרת (לרוב 1) וכאן זה נגמר.
54. הבת פשוט חוצפנית שהרגה את אמה
ק. ר   (29.10.17)
רבה עם המוקד, משקרת לגבי חוסר המצאות דפיברילטור, מבטלת מד״א מבלי לעדכן. אם היא חושבת שמצבה של אמה קשה, אז שתסכים לניידת. אם היא מפחדת מחיידקים ורוצה בדיקת רופא, שתיקח אותה לקופת חולים. איזה שקרים!!! נסיון להוציא כסף!! שחל אשכרה רצו להביא לה ניידת ולשלם לה על זה כשהמנוי בכלל מוקפא, והיא מתעקשת על שיחות אדמיניסטרציה. והשקרים על הציוד הרפואי!!!! כאילו - בכל ניידת יש מוניטור דפיברילטור! בדיוק כמו במדא!! מה זה הגועל הזה. אנשים תאבי בצע. ועוד המוקדנית רוצה לעזור לאמא שלה....
55. מזמינים מונית ויוצאים בדחיפות לטיפול נמרץ 15 דקות נסיעה
יעקב ,   מרכז   (30.10.17)
שח"ל הדבר המיותר ביותר.גם מד"א אין ניידות נט"ן . מונית הכי מהיר לבית חולים
ניידות נט"ן תקועות בתורים הארוכים במיון.
56. זו תביעה קנטרנית. על אף המלצת המוקדנית, הבת במשך דקות סירבה
שישלחו לה מד״א.   (29.10.17)
הבת היא זו שעיכבה את בוא העזרה הרפואית בזמן, כי סירבה מראש לפינוי למיון.
לאחר הזמנת מד״א, על ידי המוקדנית, הבת עוד ביטלה את מד״א.
להיות חכם לאחר מעשה - זו חכמה קטנה מאוד.
היתה צריכה לא להתווכח עם המוקדנית, ואז אולי האישה (בת 81, יש לזכור)-
היתה נותרת בחיים.
57. גם אם שח"ל האלו גנבים
אלון   (29.10.17)
עדיין הבת פישלה פה בגדול את משחקת עם כסף על חשבון החיים של אמא שלך?
מה את סתומה? אומרים טוב ומבקשים למהר... ועוד ביטלה בסוף..
58. לכל המצדיקים.נט"ן מגיע לכולם אז למה בכלל לעשות שח"ל? ואם יש
מני   (29.10.17)
לשחל יתרון אז למה לא לקבל אותו?
59. נשמע על השיחה והכל ששח״ל צודקים
(29.10.17)
במוקדם הסבירו שאין ניידתד זמינה ורצו לקרוא למד״א
הבת סירבה למד״א מה שגרם לעיכוב בטיפול... ונראה שאפילו ביטלה את ה ד״א ששח״ל קראו לו....
עם כל הצער שבדבר , לא מבין את הבת.... זה לא הזמן להתווכח עם נציגת שירות ולשרוף זמן יקר
60. קשה לי להאמין שלקח להם יותר מעשר שניות לברר שהיא מנוייה...
(29.10.17)
נסיון ציני לנצל את המוות המצער לצורך סחיטת החברה...
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה