|
1. מפונקים קחו רכבת/אוטובוס
תפסיקו להתלונן. קחו תחבורה ציבורית/אופניים.
|
|
|
הפקק בכביש החוף כל בוקר,הוא בגלל הפניה ימינה לאיזור ההיי טק בהרצליה..רמזור אחד בירידה שם גורם לעומס הכבד של שעה וחצי כל יום מנתניה עד לשם..
|
|
|
3. צפו מראש? אז מה עושה שר כץ כבר עשר שנים בנידון? חותך סרטים ב
|
|
|
4. אין סיבה שלא יהיו פקקים
אם יש משהו שישראלים לא יוותרו עליו גם אם ירוויחו משכורת מינימום זה רכב והם ימכרו את אמא שלהם בשביל זה מבלי להבין שאם אתה לא איש משפחה אתה לא באמת חייב רכב, יש היום הרבה פתרונות אחרים כמו אופניים חשמליים, השכרת רכב לפי שעה ו get taxi, שנים אני בלי רכב וטוב לי כך.
|
|
|
|
|
6. ומה עם הדרום? מיתר באר שבע 25 ק"מ 60 דקות ויותר
|
|
|
משטרת התנועה מצאה פטנט חדש להכניס כסף לקופה ! דוחות לקטנועים שנוסעים בשוליים באיילון כאשר התנועה פשוט עומדת !!! מה בדיוק מצפים מקטנוע? לעמוד גם בפקק...?
|
|
|
יש כל כך הרבה אנשים בישראל, הרבה אנשים עברו לישראל ועוד קבוצות אנשים שלא אפרט איך יש כל כך הרבה... המון אנשים קונים רכבים ונהיה נורא צפוף, יש יותר מדי אנשים במדינה יותר מדי קטנה אז אין פלא שזה קורה.
|
|
|
אני מכרתי את הרכב הפרטי שלי לטובת תחבורה ציבורית, והאמת היא שזה בהרבה יותר טוב.
|
|
|
10. דבר ראשון יש להעמיד לדין את בנימין נתניהו וישראל כץ
שניהם לא תרמו כלום לפקקים הנוראיים. שילכו ויתעצמו כי אין פתרון באופק. שניהם לכלא עד סוף חייהם. לא פחות מי שאחראי על מדינה ומזניח סופו לשבת מאחורי סורג ובריח. ותחבורה ציבורית לא פותרת את הבעיה. וגם מליארדים שישראל כץ שפך על הצפון גם לא קדמו כלום. פושעים, כל יום מליוני בני אדם יושבים בפקקים אין סופיים. ויש ים של פתרונות
|
|
|
11. ביבי יגיד: מה אתם רוצים? תראו בהודו איזה פקקים בערים?
אני רואה מחלפים וגשר |
|
|
(14.01.18) |
|
|
|
12. הגיע הזמן להכניס את אובר ויותר נסיעות שיתופיות
|
|
|
|
|
14. בלוף התחבורה הציבורית - המחיר והזמן. הפיתרון - דו גלגלי
קובי , |
באר יעקב |
|
(14.01.18) |
לא משתלם לנסוע בתחבור הציבורית, דווקא מהבחינה הכלכלית. במקרה פרטי שלי, באר יעקב נחשבת לבעלת מיום מצוין בסמיכות לכבישים ראשיים וכן יש תחנת רכבת. אבל קבלו את החישוב הכלכלי של השימוש בתחבורה הציבורית: 5 שקלים שימוש בשאטל מתוך הישוב לתחנת הרכבת (כ-10 דקות נסיעה) 18 שקל לרכבת מבאר יעקב לתל אביב (כ-30 דקות נסיעה) 8 שקל עלות אוטובוס בתוך תל אביב מתחנת הרכבת למקום העבודה (כ-30 דקות נסיעה)
סה"כ הלוך וחזור בתחבור הציבורית: 44-45 שקל ליום +שעה ועשר דקות נסיעה
הפיתרון שלי - אופנוע. 20 דקות מבאר יעקב עד למקום העבודה בתל אביב, 1-1.5 ליטר דלק לכיוון, שזה 12 שקל ליום.
|
|
|
15. קשה למצוא תחום בו הניהול מצטיין. עצוב
|
|
|
האדון נוסע לרכבת באוטו במקום בקטנוע,. הגברת משתעממת בפקק ולכן מתעסקת בדברים אחרים, "עוברת תאונה" כתוצאה מכך (בשאר הזמן מפריעה לתנועה) ומגדילה בעצמה את הפקק. והם רק דוגמה אחת. נכון מאוד שלמדינה יש חלק גדול בבעית הפקקים פה, אבל לאנשים יש חלק לא פחות משמעותי. אין שימוש בתחבורה ציבורית גם כשהיא זמינה ("שאני טסע בתחבורה ציבורית?"), אין שימוש בתחבורה פרטית יעילה (דו גלגלי מכל סוג שהוא; אופניים, קטנועים, אופנועים), אין נסיעה משותפת לעבודה. וזה לא מישהו אחר. זה אנחנו. כולם ביחד. גם אתם... תתעוררו
|
|
|
17. יש פתרון פשוט - להפסיק לרכז את כל העבודות בגוש דן.
לעודד עבודה מהבית
|
|
|
שעומד כל בוקר מבאקה עד אייל במקרה הטוב וקסם במקרה הפחות טוב?
|
|
|
נתיבי תחבורה ציבורית ונתיבים מהירים זו הדרך של משרד התחבורה להעניש את אלו שמשתמשים ברכב הפרטי על מנת לאפשר לעצמם את מה שהתחבורה הציבורית לא נותנת. תחבורה ציבורית ללא עמידה בלוחות זמנים, ללא מתן מענה לכל היעדים בתדירות ובנגישות המספקת לעולם לא תוכל להחליף את הרכב הפרטי.
|
|
|
20. חייבים לטפל בזה דחוףףףףףף!
|
|
|
21. תחבורה ציבורית אמרנו?!
אם נשמיך לנהל את סגירת המרכולים והעסקים בשבת נגיע מהר מאד למצב בו לא תהיה בכלל אפשרות לנסוע גם בשבת , אה, אה! אבל אין תחבורה ציבורית בשבת !! לכן עד אשר לא ישונה המצב כל אחד צריך להחזיק כלי רכב למעט הדתיים שהם פטורים מכך וגם מקבלים קצבאות. הסיפור פשוט וכנראה שהעתיד לא נמצא ביש עתיד אלא במקום אחר.
|
|
|
הממשלה,במדינה נורמלית הם משקיעים בתחבורה ציבורית במחירים נמוכים(או חינם) ומועדדים את האנשים להשתמש בתחבורה ציבורית,אבל בישראל זה שונה,כל שנתיים כביש חדש במליארדים של שקלים.
|
|
|
23. הצטרפנו ל OECD רק כדי
לדעת שאנחנו תמיד במקומות האחרונים בכל התחומים
|
|
|
ממשלות ישראל, והחברה במשרד האוצר לא אישרו עד היום השקעות בתחבורה הציבורי. חבל להם היה לעשות את זה, כי הביצה שמטילה ביצי זהב ממיסוי הרכב והדלק העשירה את קופת המדינה, וחגיגת המיסים הזאת נראתה פנטסטית. כעת, שזה פגע בתוצר, ויש פגיעה בהכנסות...הפתרון נמצא במקום אחר. הפיגור כה גדול, ולא ניתן יהיה לפתור את הבעיה. מי שיכול לעבוד מהבית או מרחוק חייב לעשות זאת. ביטול המיסוי על דו גלגלי הוא חובה! והממשלה צריכה להפסיק למסות דלק ורכב. השימוש בתחבורה ציבורית צריך להיות בחינם, ולכולם.
|
|
|
25. הפיתרון המהיר והזול ביותר - עידוד שימוש בדו גלגלי..
|
|
|
|
|
27. כביש 4 לכיוון צפון הפקק מתחיל מגשר ראשון דרום.
הלוואי והיה ממחלף גנות.
|
|
|
28. הנהג - עוד אחד מגורמי הפקקים
הכל נכון אבל יש גורם נוסף ומאוד משמעותי לדעתי - הנהגים עצמם. חוסר התחשבות בנעשה מסביב, חוסר אכפתיות, התעסקות בטלפון וכדומה, חוסר משמעת, נסיעה בנתיב הימני ובנתיב האמצעי באופן קבוע, ובלי להתחשב במהירות הנסיעה כלל - אני ואפסי עוד! נהגים כאלה מייתרים את הנתיבים הימנייים, וגום אם יורחב הכביש בעוד שני נתיבים, נהגי האמצע והשמאל יגרמו להאטת התנועה בחוסר התחשבות במה שקורה סביבם. נכון, צריך תחבורה ציבורית - אין ספק שזו התשובה הראויה, אבל - אנו הנהגים תורמים באופן משמעותי לבניית הפקקים באופן הנהיגה שלנו והתחשבות בתנועה סביבנו.
|
|
|
29. רק רכבת תחתית בכל עיר וביניהם יפתרו את העומסים
לאנשים פשוט אין אלטרנטיבה
|
|
|
30. 9 שנים כץ הוא שר התחבורה והוא נכשל בגדול
פקקים תאונות הרוגים תחבורה ציבורית כישלון אחד גדול
| |