חדשות  חדשות בארץ  כללי
"אסון שצפו מראש": מדינה בפקק - חלק ראשון
אסף זגריזק
פורסם: 14.01.18, 13:06
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 275 תגובות ב-208 דיונים
31. רק עם אופנןע
דני סנדרסון כבר נתן   (14.01.18)
מדינה מפגרת שלא מעודדת תרבות נהיגה באופנועים .תחתכו את המיסוי והביטוח ותוך 3 שנים אין פקקים.באחריות
32. יום בשבוע רכב מושבת, ואם לא מספיק יומיים
יום בשבוע   (14.01.18)
אין ברירה, במקום לקטר ולשפוך אספלט על כל המדינה יש לשנות את הרגלי העבודה והחיים שיתאימו למדינה קטנה וכמות אנשים גדלה והולכת, ויפה שעה אחת קודם.
מקומות העבודה יצטרכולהתאים עצמם למציאות החדשה.
33. תמשיכו לייבא עוד,,,חכמולוגים
אהוד ,   תל אביב   (14.01.18)
ורכבת קלה לא בטוח תעזור לכם ,,,למי שחשב שכן
34. אם הממשלה היתה מייצרת חוקים לטובת הציבור כמו שהיא מייצרת
אבי   (14.01.18)
חוקים לטובתם האישית גם בעיית הפקקים היתה מטופלת מזמן.... ואנחנו נמשיך להצביע גם בבחירות הבאות בדיוק לאותם סוציומטים שחושבים שאנחנו עובדים בשבילם , במקום להבין שהם אמורים לעבוד בשבילנו
35. חמוצים שכמותכם. אתם רואים פקקים, נתניהו רואה מחלפים
מה שרואים מהודו   (14.01.18)
36. אין נתיב תחבורה ציבורית מת"א לנתניה
א.א   (14.01.18)
אם אין נתיב תחבורה ציבורית למי שחוזר בסוף יום מת"א לכיוון נתניה למה שאנשים יזנחו את הרכב??? תסללו נתיב כזה חזרה (כי בהלוך יש) ומבטיחה לכם שאנשים יעברו לנסוע באוטובוס כי זה יקצר להם זמנים.
37. מי שהכשיל קידום רכבת קלה בשנת ה-90 הוא פושע
רז   (14.01.18)
אנשי האוצר טענו שזה יקר מידי בלי לחשוב שני צעדים קדימה על העלות האלטקנטיבית
38. כשצריך רכב מהבית עד הרכבת ומהרכבת לעבודה
עדי בר ,   פתח תקווה   (14.01.18)
זה כבר לא משתלם.
התחבורה הציבורית לא באמת נוחה וממש לא מונגשת.
עד הרכבת יש מרחק, מהרכבת לעבודה גם ..
39. מה קשור תחבורה ציבורית?
סיגל   (14.01.18)
כל עוד אין רכבת תחתית על פני כל המרכז, כלום לא יעזור. אנשים לא יזנחו את הרכב שלוקח להם להגיע איתו מדלת הבית לדלת המשרד בערך שעה, בשביל 3 אוטובוסים שאפילו בתסריט הוורוד ביותר לא יביאו אותם בפחות זמן מזה מדלת לדלת. רק רכבת תחתית היא הפתרון.
40. רק רכבת תחתית תעזור . חבל על הזמן של כולם
(14.01.18)
41. הפיתרון פשוט ביותר אבל לאף אחד אין אומץ לישמו.
עומס   (14.01.18)
יש לאסור על כניסת רכבים לאזור ת"א כמו בערים מסויימות האירופה. הכניסה והתנועה תותר אך ורק לתושבי העיר רכבים מסחריים לפריקת סחורות וכלי רכב דו גלגליים. תחבורה ציבורית תוכפל בכמות ותינתן עדיפות על גבי המסלולים הנכנסים לעיר לאוטובוסים כלומר שני מסלולים לתחבורה ציבורית וכל השאר הדו גלגלי והמסחריות.
42. יש להוריד מחירי תחבורה ציבורית ב 50%
AD   (14.01.18)
43. מה שקורה במבשרת זה פשוט פשע
זאב   (14.01.18)
44. צריך להרים את מיסוי הרכב ב-300% , ולמכור רק מרצדס
נובוריש ,   קיסריה   (14.01.18)
פרארי ופורש, ככה רק מי שבאמת יכול שיסע בכבישים
כל השאר באוטובסים.
45. ומה עם תחבורה ציבורית בשבת?
(14.01.18)
כל עוד לא תהיה תחבורה ציבורית בשבת, אנשים יקנו רכבים. אנשים שקונים רכבים נוסעים ברכבים. פשוט... כל ההשקעה של המכובדים בשלטון לא שווה דבר, מכיוון שהם לא מבינים את הבסיס.
46. סלילת כבישים לאתמול ולא לעתיד
עדי ,   נתניה   (14.01.18)
ניתן להבין את עומסי התנועה, אלא מאי, יש לבצע עבודות עם חשיבה לעתיד. במקום לסלול עם ראיה לעוד 20 שנים, סוללים כבישים לצרכים של אתמול. לדוגמה, הייתי מצפה שכאשר סללו הרחבה בכביש 2 בין כפר שמריהו לנתניה, יסללו כבישים ברוחב של 4 מסלולים מכל צד, עם כמעט אותה עלות של סלילת 3 מסלולים. אחרת, בעוד 5 שנים יחלו עבודות הרחבה והעלות תהיה כפולה ומכופלת.

עדי
47. תמיד יהיו מי שלא יתלונן ויטען שהיה מדינה נהדרת !
דמגוג בגלות   (14.01.18)
ורק צד אחד של המפה מתלונן /כשצד מבסוט מכל רגע .. ותומך ב.... השלימו בעצמכם
48. כל הכתבות האלה הן בולשיט הבעיה היא לא תחבורתית
(14.01.18)
הבעיה היא ריכוז של מרכזי תעסוקה, אם אתה לא גר מטר ממרכז תעסוקה רוב הסיכויים שתעמוד בפקק לא סביר, או שתדחס כמו סרדין ברכבת לא יעילה, הפתרון הוא עידוד של פיזור מרכזי תעסוקה והשקעה בפיתוח שלהם, כל השאר זה פתרונות ברמת מאקרו תיקון של דרך כזו או אחרת.
דוגמא לכך זה אזור בנימינה חדרה שם הרכבות עמוסות בצורה קיצונית, לאחרונה דובר על הקמה של מרכז תעסוקה ליד הרכבת בחדרה, נכון להיום המקום יהפוך לקניון ענק, חוכמת חלם ישראלית קלאסית.
49. אבל הוא רואה מחלפים, רוה'מ בהזיה
אורי   (14.01.18)
50. פקק.
Amigo   (14.01.18)
המדינה רוצה שתסעו ברכב שלכם. הם רוצים את המיסים שלהם. הם צריכים לתמוך בדו גלגלי. קטנועים חשמליים כמו בסין.
51. תנו לנו uber
liran   (14.01.18)
52. תקציב המדינה מתפטם ומתעשר מכלי הרכב וצריכת הדלק. לכן
לא עושים ולא יעשו ,   שום דבר משמעותי   (14.01.18)
תארו לעצמכם שחס וחלילה מס' המכוניות החדשות כל שנה ירד לחצי (חזון אחרית הימים...), כלומר בסביבות 140,000 כלי רכב. הפסד המסים למדינה יהיה כ- 11-12 מיליארד שח לפחות. כל שנה. שנה אחרי שנה.
ואם סך כל הנסועה ירד בחצי (בשל קיטון במצבת כלי רכב + הקטנת קילומטרז' לרגל יעילות תח"צ) - עוד אותו סכום בשל קיטון בגביית המס על הדלק.... כל שנה. שנה אחרי שנה....
את הנתונים האלה יודע כל פקיד באוצר...
זו בדיוק גם הסיבה למה המדינה לא כל כך מעוניינת גם בירידת מחירי הדירות...
53. יודחו האחראים
רוזנבום   (14.01.18)
יש בממשלה אנשים שאחראים לתחום זה

יש להדיחם
54. לא צריך תוכניות "מהפכניות", חתיכות קליקערים וחדלי אישים, כץ
גדעון   (14.01.18)
צריך היה לתכנן ולבנות לפני עשרות שנים תשתיות לתחבורה צבורית, לבנות רכבת תחתית בכל עיר גדולה, כמו בלונדון, ברלין, פריז, בריסל, מוסקבה, ניו-יורק, ולא "רכבת קלה", או רכבת שלא מובילה לשום מקום (חוץ מליקנעם...).

חלאות חסרי כישורים שמתמנים לשרים ומקדמים טקסים עם גזירת סרטים ו"אפוד זוהר"...

את כולכם להכניס לכלא!
55. שבילי אופניים טובים יפתרו את הכל
אלי   (14.01.18)
56. עוד נתצ.. עוד מס עקיף!!!
עשיר   (14.01.18)
זה הפתרון???
עוד נתצים.??
המדינה תתעשר יותר. הקומבינטור שיפעיל את הכביש יתעשר יותר והאזרח הקטן ימשיך לסבול מפקקים ולשלם יותר כסף.
57. לא תהיה תחבורה ציבורית יעילה
כי זה לא משתלם למדינ   (14.01.18)
58. שאלה פשוטה?
אחד מהעם   (14.01.18)
מה סכום המס שהמדינה גובה ממיסוי רכבים,דלק, אגרות רישוי ועוד לעומת הסכום שהמדינה משקיעה בתחבורה ציבורית וכבישים, בשנה? היש יודע?
59. לא מוותר על ה BMW שלי
מה איכפת לי   (14.01.18)
60. אבל הם ימשיכו להצביע לשלטון שדופק אותם
זה טבע הבאבון   (14.01.18)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה