סביבה ומדע  מדע
בדרך לתיירות חלל: צפו בניסוי מושלם לווירג'ין
ynet
פורסם: 14.01.18, 07:37
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות ב-23 דיונים
1. לא כבר עברנו את השלב הזה?
עודד   (14.01.18)
2. אין ביטחון
אבנר   (14.01.18)
אין ביטחון שהנוסעים יחזרו הביתה, בריאים ושלמים. גם אם ישלמו לי כסף, לא לוקח סיכון. אלה אשר רכשו מקום טיסה בחללית טסים אל מותם. מומלץ לכתוב צוואה לפני הטיסה, על כל מקרה. הלוואי ואתבדה.
3. חלאס לתרגם כתבות
איתי   (14.01.18)
15ק"מ = 50,000 רגל שזה לא ממש חלל כמצוין בכתבה.
ראוי לתת גבהים מה נחשב חלל גובה אטמוספרה ושכבות בתוכה אם אתם באמת עיתנאים שם ולא מתרגמנים...........

כמו כן אם רק רואים את 3 הנקודות הקטנות האלה בתור חלון אז ההייפ סביב תיירות החלל מוגזם באופן פראי.
4. אף מטוס לא מגיע לגובה 80 ק״מ!!!
עמנואל   (14.01.18)
אלה אם המטוס מונע במנוע רקטי ואז הוא לא מוגדר מטוס.... בגובה של 40 ק״מ אין חמצן ואף מנוע לא יעבוד ללא הזנה של חומר בעירה עם חמצן.....
5. אפקט מבנים חלולים — משטח משושים חלולים רוטט יוצר שדה חשמלי..
הדוחף את המשטח מעלה ,   לא-מתכתי / דיאלקטרי   (14.01.18)
6. מה המשמעות של זה כשבעוד כמה שנים צפוי הBFR לשנות את השוק?
ציניקן   (14.01.18)
הBFR של SpaceX צפוי לאפשר להגעה אמיתית למסלול נמוך כולל לתחנות חלל לכ80 נוסעים בעלות של עשרות מיליוני דולרים בודדים, כלומר בערך באותה עלות שווירג'ין נותנים לך כמה דקות של ריחוף על 'סף החלל' אתה יכול להשהות כמה ימים בתחנת חלל אמיתית.
בנוסף התכנון הוא גם לטיסות תת מסלוליות מקצה אחד של כדה'א לקצה האחר (למשל מלוס אנגלס לסידני) בעלות של כ10,000 דולר לנוסע, כך שאתה במחיר של כרטיס מחלקה ראשונה יכול גם לטוס בחלל כמו אצל ווירג'ין וגם להגיע לקצה השני של העולם ב50 דקות.
7. הם כבר היו מוכנים להתחיל בטיסות עד שקרתה התאונה.
1   (14.01.18)
8. הגיע זמן החברה הזאת קיימת כבר 14 שנה.
1   (14.01.18)
9. ומה יראו שם יותר ממה שפורסם ממצלמות החלל הקיימות?
קובי   (14.01.18)
10. תארו לכם
יהוידע   (14.01.18)
שתהיינה טיסות למאדים.
11. כשאני טס במטוס רגיל. אני אומר תהילים כל הדרך
דוד   (14.01.18)
בחללית אני אגיד וידוי. כי סביר יותר שלא אחזור.
12. הראשונים שיטוסו יזכו לכבוד להיות בראש הרשימה שהלכו לאיבוד
(14.01.18)
13. איזה כייייף. עוד כעשור זה גם יהיה במחיר שפוי. בהצלחה!!
יואב   (14.01.18)
תיירות חלל זה פשוט חלום ..... מקווה שוירג'ין גלקטיק יצליחו בניסויים שלהם ושיתחילו להריץ ליין טיסות סדיר לחלל ואז עוד חברות תצטרפנה לתחרות ובהדרגה יוכלו גם הלא מיליונרים ליהנות מחוויית הריחוף חסר המשקל של החלל ולצפות בכדור הארץ מן החלל, ולא בתמונה ! מרגש !
14. גימיק נחמד
משה   (14.01.18)
שיעבוד עד ההתרסקות הראשונה.

כל עוד לא תימצא דרך לבטל את כח הכבידה, כך שגם טיסות לחלל וגם חזרה ממנו ייעשו קצת יותר בטוחות, ההגעה לחלל והחזרה ימשיכו להיות עסק מסוכן מאוד.

מי שחושב שחברות פרטיות יצליחו יותר מנאסא, חי בחלום...
15. ב1979 טסתי עם הקונקורד מלונדון ליו יורק. הגיע לגובע 18 ק"מ
(14.01.18)
רוב הטיסה התנהלה סביב 1 מאך, אבל במשך כ20 דקות המטוס עבר 1.3 מאך והגיע לגובה של 18 ק"מ. זה עדיין נמוך בהשוואה לגבול האטמוספירה, אבל "מרגישים" היטב את הגובה ורואים נהדר הודות לחלונות הגדולים. המטוס עצמו די צפוף.
16. זוג המטוסים יגע ל. 80 ק"מ מעל כדור הארץ = פייק נייז
דויד   (14.01.18)
17. מלך אמיתי !! הברנסון הזה.. מאחל לו המון הצלחה ..
גבי   (14.01.18)
18. הרבה יורשים יהנו מהטיסות האלו
דוד מנואלה   (14.01.18)
19. 7 מליון עולות השבת הטיסה לעולם הבא יוצאת מנתב"ג
ערלים עבדי מלך המשיח   (14.01.18)
20. ככה זה כשהחיים מנותקים מהמציאות -
לא חסרים פראיירים   (14.01.18)
חיים בקריביים ושולחים שפני ניסיונות להיתאבדות פחחחחח.....
21. טיסה בגבול החלל
MN   (14.01.18)
ברום 80 ק"מ צפיפות האטמוספירה היא החלק ה-30000 מפני הים. שום מטוס לא יטוס שם ממחסור בכוח עילוי וחמצן. זהו התחום בו נשרפים מטאורים. ישנה שם עננות המכונה ענני לילה זוהרים NLC .תחום ממש לא ידידותי למשתמש. אלא שרצונו של אדם כבודו.
22. איזה מטוס יפה... יצירת אמנות של ממש
(14.01.18)
23. מכניקת הקוונטים — יש 11 מימדים ובני אדם יכולים לראות רק 3...
כמו שרואים אור אבל ,   לא אולטרה-סגול/רנטגן   (15.01.18)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה