חדשות  מיוחד
מה עושים מול הפקקים? המשבר והפתרונות
אסף זגריזק
פורסם: 20.01.18, 00:15
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 222 תגובות ב-171 דיונים
61. תשתיות שנות ה 50
רחלי   (20.01.18)
לא השקיעו בכבישים מ שנות החמישים וזאת התוצאה רק דיבורים ודיבורים
62. פקקי תנועה
אריאל ,   תא   (20.01.18)
תחבורה ציבורית בארץ כל 5 דק אוטובוס היינו משתמשים ברצון, ולא איחורים או 20 דק ולעיתים חצי שעה ולבסוף לא מגיע...חומר למחשבה לנוגעים בדבר.
63. מה אם רכבת תחתית
אחד שמבין ..   (20.01.18)
איך אף אחד לא רשם, כל מדינה באירופה כמעט יש לך רכבת תחתית, מדינה כזו קטנה, ובורות שאי אפשר לתאר, אפשר את השפלה והמרכז ,אומנם הרשעה אדירה אך זה הדבר היחיד שימנע פקקים
64. תוציאו את עצמכם מהקופסאת פח ותעברו לדו גלגלי
אופנוען   (20.01.18)
לא רק שלא תגיעו עצבניים לעבודה אלא עם חיוך גדול
65. אבל ?....ביבי אמר שהוא לא רואה פקקים...חחחח !!
פבלו   (20.01.18)
66. אם מתעסקים כבר שבוע בפקקים... אז מצבנו מעולה!
רונה   (20.01.18)
67. זה כל כך ציני. תקראו איך הגיעה מתכננת מחוז תל אביב לתפקיד.
מיסטיקן ציני   (20.01.18)
ואיך נשארה עד היום????
יאללה שחררי.
68. הפסיקו עם התגובות הקטנוניות פה
דוד   (20.01.18)
הפסיקו להתלונן כל הזמן. מחפשים איפה לא טוב. מתי הייתם פעם אחרונה בניו יורק, שיקאגו, לוס אנג'לס או ערים גדולות באירופה? גם שם התשתיות דפוקות? גם שם אין רכבות עליונות או תחתיות? גם שם אין כבישים עם 5 או שישה מסלולים לכל כיוון???
69. פלוג תתן לתושבים עוד הלוואות "זולות" לרכישת רכב חדש
תטבעו בחובות ,   ותתקעו בפקקים   (20.01.18)
70. פקקים
אריה   (20.01.18)
המדינה מרוויחה הון מסמיסוי על הרכבים, כל שנה עולים על הכביש 300 אלף כלי רכב חדשים, לעומת מספר אפסי של כריות רכב ישן, המדינה מרוויחה גם מהדלק מהאגרות ומחלקי החילוף, אך לעומת כל הרווח הזה, החלק המושקע בתשתיות ומגרשי חנייה הוא מזערי, יש להכין תוכנית לאומית לפתרון הבעייה, כמו תחבולה ציבורית זולה ונגישה, רכבת קלה, והקצאת נתיבים לתחבורה ציבורית, יש לתקצב תוכנית זו בתקציב ראוי, ולגבות תשלום מרכב פרטי שנכנס למרכזי ערים, כפי שנהוג בעולם.
71. תעזבו את הקישקושים של בעלי ההחלטה הפתרון :
סמי   (20.01.18)
הפתרון הוא אך ורק תחבורה ציבורית מפותחת ומפותחת זאת אומרת תדירות ומחירי נסיעה . וגם לחייב מקומות עבודה בהסעות לעובדים ולאסור עליהם להגיע עם רכם פרטי. הכי חשוב להוזיל מחירי הנסיעה הציבורית בכרטיס חודשי או שנתי ולא יכול להיות שאני רוצה לנסוע מעכו לת"א ברכבת והיא עולה מעל 40 שקלים כדי לממן את שכר ותנאי עובדי הרכבת המוגזמים
72. מדינה צריכה לנהל מו"מ עם קנדב , אוסטרליה , ארה"ב
אלקס ,   צפון   (20.01.18)
לקבלת חלקת אדומה אוטונומית , אבל רק ליהודים בשביל להעביר חלק מאוכלוסייה לשם.
73. לא לנסוע במכונית יום אחד בשבוע.
מישהו   (20.01.18)
בזמנו, כשהדלק היה במסורה, החליטו קברניטי המדינה שכל אחד יבחר יום שלא ישתמש במכונית. ככה נחסכו למדינה בזבוז דלק. אולי כדאי לחזור לזה עד שימצאו פתרון חלופי. כל אחד יוותר על המכונית יום בשבוע, חוץ משישי שבת, וככה יהיו על הכביש 20% פחות רכב.
74. הפתרון המיידי: הוזלה דרמטית של מחירי הקטנועים והביטוח
ואביזרי הבטיחות   (20.01.18)
75. הפקקים, יפילו את ביבי
מצביע ביבי   (20.01.18)
כדאי שיתעשת ויטפל בנושא במהירות כי זה מה שיפיל אותו בבחירות ולא תיקי אלף כאלה ואחרים. לא חסרים פתרונות, צריך לממש במוד חירום!
76. דיבורים ועוד פעם דיבורים
maoz ,   צפון   (20.01.18)
ישראל היא המדינה היחידה בעולם שבונה על כבישים בינעירוניים רמזורים. אפילו במדינות אפריקה ודרום אמריקה אין דבר כזה. כאשר בנתיבי איילון וכביש 6 לדוגמא יש רמזורים בכניסה וביציאה אז מה הפלא שיש פקקים? העיקר לא לבנות מחלפים מעגליים או בקומות....חוסכים. וכמובן-האי השקעה בתחבורה ציבורית שחוסכת עוד...
אגב הכתבה מאטעה במכוון. פקקים לא עולים למדינה כלום..להיפך -המדינה מרויחה מהם על די בזבוז דלק ושחיקת הרכבים ואז צורכים הרבה יותר דלק וקונים יותר מכוניות חדשות.
77. פתרון קל מאוד....להוריד בחצי ביטוח אופנוע
אלי כהן   (20.01.18)
נקודה
78. אתה צודק לחלוטין
אודי בוך, חיפה ,   חיפה   (20.01.18)
79. בינתיים - לאפשר לכל עובד שהמשרה שלו מאפשרת זאת, לעבוד מהבית
א   (20.01.18)
יום בשבוע. אם תהיה ירידה של אחוזים בודדים של רכבים על הכביש, זה יורגש מאד.
80. תמשיכו לגור ולהנות ב"מרכז" - רק בלי תלונות
דן   (20.01.18)
81. ללמוד תורה ליד הבית ,זה הפתרון.
הכהן   (20.01.18)
82. רכבת, רכבת קלה, רכבת תחתית, רכבת מסא כמו עולם כולו
פול   (20.01.18)
83. "במקום שאתם רואים פקקים
ענת   (20.01.18)
אני רואה מחלפים". כה אמר ראש הממשלה הוד רוממותו הראשון לשם. ולכן הכתבה הזו היא פייק ניוז ....
84. מה שחשוב שיהיו הכנסות ממיסים מקניית רכב מבלי להשקיע בתשתיות
אבנר   (20.01.18)
וככה המדינה נראית לדוגמא כביש הערבה כביש שמתאים לשנות ה-50 על הכביש עוברות כל יום 7000 מכוניות ויש רק נתיב נסיעה לכל כיוון עם המון פסי הפרדה לאורך הכביש מבלי יכולת לעקוף פשוט סכנת נפשות וככה זה שנים על שנים לשפץ את הכביש יעלה כמה מילארדים אבל לזה אין תקציב כלומר יש אבל הולך למקומות אחרים
85. הבעייה בגוף הכתבה
בנץ   (20.01.18)
מה זה "מתכננת מחוז תל אביב" מדינה עם 8 מיליון תושבים לא צריכה מתכננן/ת לכל עיר צריך לאחד את התכנון ולבצע חשיבה לטווח ארוך, שאין חשיבה ובונים בניין בלי לחשוב מה יהיה בבניין הבא ככה נראית המדינה.
86. קניתי רכב כדי לראות את המשפחה בשבת
יבגני   (20.01.18)
אני לא מומחה גדול לתינכון כבישים או תחבורה אבל ברור לי שלעוד אלפי אנשים יש רכב בבית רק בגלל הצורך בניידות בשבתות וחגים.
87. שימוש באופנים
שמוליק   (20.01.18)
הישראלים ידועים ככאלה שלא אוהבים לשלם.
אופנים זה רעיון מצויין אבל בלי תשלום.אפשר להעביר כרטיס אשראי ולהתחיל לחייב רק אחרי שעה.ככה אנשים באמת ישתמשו באופנים.....
88. בעל הדעה הוא בעל המאה
גדי   (20.01.18)
ההכנסה מארנונה מעסיקים הרבה יותר גדולה מההכנסה של התושבים - אז תל אביב קודם כל שייכת לעסקים.
לא תיהיה ברירה להטיל אגרות גודש רצחניות על כל מי שמכניס רכב לתל אביב - ולהטיל קנס שוחט לכל מי שנוסע בנתצ.
89. ישראל כץ נכשל
אזרח   (20.01.18)
90. תחבורה ציבורית תיכשל כל עוד איננה פועלת בשבת
רועי   (20.01.18)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה