רכב  מגזין
בכיף, אבל לא בישראל - פורד שורפת את המסלול
ynet
פורסם: 01.02.18, 17:07
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות ב-9 דיונים
1. ומה עם פורד קורטינה? בעסה!!
נהגוס סנטימנטלוס   (01.02.18)
2. בארץ לימור הספרית עושה Rייסים עם הפיקנטו האדומה קופה 3 דלתות
עם סופית אגזוז כפולה ,   עיטורם אדומים 85 כ"ס   (01.02.18)
3. עם פורד פוקוס ליסינג אני עושה בית ספר לכולם!!!
יעל ,   רחובות   (01.02.18)
4. תנו לי פיאסטה ואני מסודר
ישראל ,   צפון   (02.02.18)
בפקק.
5. פורד
ע.ק   (02.02.18)
אולי פורד ???
6. יבואן פחדן
אני   (03.02.18)
7. איזה יבואן עלוב יש להם בארץ - בושה וזלזול בלקוחות פוטנציאלים
גידי   (03.02.18)
כמעט לכל יבואן אחר יש לפחות איזה דגם או שניים למכירה כאן:
פיגו׳ 208GTI, 308GTI
סיאט קופרה למינהן
פוקסווגן GTI למינהן
סקודה VRS
רנו Clio RS
פיאט אבארט ...
ניסאן GT-R
שלא נדבר על מותגי יוקרה
8. יבואן אפס שלא מיבא את הפיאסטה הרכב הטוב בקטגוריה!!!!
יאיר   (04.02.18)
9. יש פיאסטה
י ,   צ   (04.02.18)

1200 ידנית
1600 אוטומט

דור קודם, סיום ייצור סוף 2017.

אה, בעצם אתה צודק.
אבל למען ההגינות זה לא רק ייבואן ,
זה גם מדיניות שיווק של פורד העולמית/ פורד אירופה.
זה הטבתא בשנים האחרונות בהפסקות שיווק ארוכות ותמוהות של דגמי ה"לחם והחמאה" שלה כמו פוקוס , מונדיאו ועוד.

כאשר פוגעים וקוטעים רצף זמן, קשה לשקם את מעמד הייצרן ("מותג") במדינת ישראל.

וזה לפני שדיברנו בכלל על דגמים "חמים"-ספורטיבים ודגמים מעצבי תדמית .
דגמים שגם אם לא ימכרו כאן כמויות, לפחות יוכלו לעשות עבודת שיווק. וקידום למותג FORD.
חזרה לכתבה