שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    בכיף, אבל לא בישראל - פורד שורפת את המסלול
    חטיבת הביצועים של פורד ערכה מעין תחרות יוצאת דופן בין שמונה מהדגמים שהיא מייצרת. הקפה אחת סביב המסלול - נחשו מי הגיעה ראשונה

     

    פורד פרפורמנס

    פורד פרפורמנס

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    חטיבת הביצועים של פורד הציבה שמונה דגמים שירדו מפס הייצור שלה לתחרות על מסלול המירוץ. ל-5,345 המטרים של המסלול הוזנקו המכוניות בהפרשי זמנים האמורים לנטרל את הבדלי המשקל, הכוח והייעוד, כאשר המכונית האיטית ביותר זינקה ראשונה בעוד המהירה מכולן זינקה אחרונה. הדרמה לקראת קו הזינוק מבוימת כמובן, אבל האקשן נפלא בכל מקרה.

     

    על קו הזינוק ()
    על קו הזינוק

     

    מי במתחרות? כל דגמי חטיבת הביצועים, החל ב-F150 רפאטור, דרך פיאסטה ST (ישנה וחדשה), פוקוס RS, שתי גרסאות (GT ו-GT350R) מוסטאנג  ועד מכונית העל GT בגרסה לכביש הציבורי ובגרסת מסלול, היישר מאליפות מרוצי הסיבולת. כמעט כל הדגמים ניתנים לרכישה בכל סוכנות של היצרנית, פרט לזו הישראלית.

     

    בקו הסיום ()
    בקו הסיום

     

    מאחורי ההגה של המכוניות התיישבו נהגי המירוצים של היצרנית - אנדי פריולקס, הארי טינקנל, אוליבייה פלה וסטפן מוקה מאליפות מרוצי הסיבולת, דירק מולר, ג'ואי יד, ריצ'רד ווסטברוק וריאן בריסקו מליגת מכוניות הספורט של צפון אמריקה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "בכיף, אבל לא בישראל - פורד שורפת את המסלול"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים