כלכלה  נדלן  חדשות הנדלן
אין מוצא: השכונות שתקועות בפקק
עופר מתן
פורסם: 12.02.18, 07:48
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 269 תגובות ב-189 דיונים
1. ניסיתם לצאת בבוקר, משכונות מערב ראשל"צ לכביש 4 דרך משה דיין?
1 ק"מ = ,   חצי שעה! לא פחות!!!!   (12.02.18)
כל אזור המרכז הוא פקק אחד גדול.
מה חדש?
צוהלים על 300 אלף מכוניות חדשות, שעולות על הכביש בכל שנה?
זו התוצאה. פקקים אינספויים.
אם פלוג היתה מואילה לעצור את רכישת המכוניות במימון 100% היא היתה עוזרת לכולם.
ההמלצות שלה הן רק בשביל לצאת ידי חובה. היא יכולה לאסור.
2. צשרדי ממשלה במרכז מוסיפים לפקקים, הצעה:
מהנדס תנועה   (12.02.18)
למה לא להעביר לפריפריה מטות של משרדי ממשלה, גם יחזוך כסף וגם יקדם את הפריפריה !
3. תבנו את מגדלים במרכז
בוב הבנאי   (12.02.18)
כל בניין של 4 קומות מקבל אישורים ל-10 קומות + בפינוי בינוי. הפקקים רק ילכו ויגדלו בשכונות.
4. בעיריית תל אביב עשרת אלפים עובדים
מיש מיש   (12.02.18)
שיעיפו אותה לדרום תל אביב תראו איך מתפנה
5. תעברו לאופנוע.
(12.02.18)
6. בשביל מה לצאת בכלל לעבודה? לא יותר טוב ללמוד תורה?
מוישה גרוייס   (12.02.18)
7. ב י ש ר א ל - 1 ליטר בנזין עולה 6.30 ש"ח, ב א ר ה " ב -
1 ליטר בנזין עולה ,   2.20 ש"ח - ב ל ב ד.   (12.02.18)
אז אם כבר פקק אז עדיף להתקדם על כלום דלק זול.
8. גם הר חומה יכולה להיכנס לרשימה.
תושבת   (12.02.18)
9. ניסיתם לצאת מגבעתיים???
דנה ,   גבעתיים   (12.02.18)
פשוט סיוט. וכנראה שגם הסיוט יתגבר בשל הריסת צביון העיר עם תכנון לבניית מגדלים בני 25 ++ קומות ב"שולי העיר". אגב, סביר שהסיוט יתרחב וישפיע על רדיוס גדול יותר אם וכאשר התכנון יתבצע, ולא ישאר רק בתחומי העיר.
10. ניסיתם לצאת בבוקר מטייבה, צור יצחק, טירה, כוכב יאיר צור יגאל
תושבת כוכב יאיר   (12.02.18)
11. בשום מטרופולין בעולם לא נוסעים לעבודה ברכב
מדינה קטנה וצפופה ,   גוש דן   (12.02.18)
חוץ אולי מערים אמריקאיות של בתים צמודי קרקע, בכל עיר צפופה בעולם משתמשים בתחבורה ציבורית. חייבים לשפר את התחבורה הציבורית בגוש דן כך שלכל מקום תהיה תחנה עם קו בתדירות של לא יותר מעשר דקות ושהתחנות תהינה פרוסות במרחק של לא יותר מעשר דקות הליכה מכל מקום בגוש דן או מטרופולינים אחרים.
אין פתרון אחר ולא יעזור שום כביש נוסף. רק נתיבי תחבורה ציבורית או רכבות.
12. רק תחבורה ציבורית יעילה להסעת המונים תפתור הבעיה. כבישים
לא פתרון   (12.02.18)
13. שר התחבורה הוא כשלון אחד גדול וגם אלה שהיו לפניו
מויישלה   (12.02.18)
14. === השר כץ === כישלון === ליכוד === כישלון ==
(12.02.18)
15. למה מישהו חושב שהממשלה איכפת?
איתי פלר   (12.02.18)
הפקקים,מחירי המזון,מחירי הרכבים,מחירי הדיור,מחיר הדלק וממש לא חסרות דוגמאות. מישהו חושב שהשרים שמייצגים אך ורק את עצמם יעשו משהו,ה"מדינה" נהנית מההכנסות הגבוהות שהנ"ל גורמים,תשכחו מזה שאם תבקשו מישהו יקשיב.
16. מה אתם בוכים? תפסיקו לקנות מכוניות.
שי   (12.02.18)
אי אפשר רק לקנות כול הזמן מכוניות ולבכות על הפקקים, ישראל מדינה קטנה וצפופה וברור שיהיו פקקים, מה אתם רוצים ששר התחבורה יעשה יבנה כבישים בשמיים, הרי ברור שהישראלי הממוצע מאוהב ברכב הפרטי שלו וגם אם תהיה תחבורה ציבורית מצוינת ובחינם אנשים עדיין יעדיפו להמשיך לקנות ולנסוע ברכב פרטי.
17. אביגדור יצחקי אמר תקחו שקי שינה ביום ראשון ותחזרו הביתה ביום
דור   (12.02.18)
18. מפסגת זאב יש רכבת קלה, אנשים פשוט אוהבים להיות בפקקים
שמעון ,   פסגת זאב   (12.02.18)
19. הפתרון: תחבורה ציבורית, ביזור עסקים לתוך השכונות ושינוי תשתי
תושב פסגת זאב   (12.02.18)
תחבורה ציבורית יותר מהירה ובתדירות יותר גבוהה (כרגע לוקח רק 30 דקות לצאת מתוך השכונה)
הקמת משרדים ומרחבים לעסקים בתוך השכונות על מנת להשאיר עובדים בתוך השכונה
שינוי תשתיות על מנת לייעל את מסלולי התחבורה הציבורית (השכונה נבנתה בצורה זוועתית)
20. מי שבונה שכונה עם בניינים מעל 3 קומות בלי רכבת תחתית
יוני   (12.02.18)
הזוי לגמרי באף מקום בעולם לא בונים לגבהים כאלה בלי רכבות תחתית, מגדלים הם בעיקר במרכזי ערים ותחנות מטרו קרובות, בנייה נמוכה אפשר להקים עם כבישים וכיכרות אבל לראות בנייני ענק עם כביש אחד וכיכרות זה בדיחה.
21. אני בעבודה ב 6 בבוקר והתחילו להיות פקקים גם מוקדם, עובר ל 5
יורי   (12.02.18)
22. יש להעמיד לדין את האחראים
רק כסף מענין אותם   (12.02.18)
23. בונים כבישים וגשרים והפפקים מתעצמים ... יש הסבר
דוד   (12.02.18)
השילוב בין הכבישים הוא הבעיה . בונים כביש יפה ורחב אבל הכניסה לכביש וגם היציאה שמשתלבת עם הכביש הקיים מתוכננים גרוע מאוד הם הגורם לעומס ופקקים . יוצרים צוואר בקבוק . שמתכננים כביש צריך לתכנן שגם הכניסות והיציאות והשילובים עם הכבישים האחרים יעמדו בעומס
24. מפלגת הליכוד דואגת שזה ישאר כך בשביל רווח היבואנים
ירון ,   תל אביב   (12.02.18)
זה כך מזה 30 שנה ולא ישתנה בעשור הקרוב. ככל שיש פחות תחבורה ציבורית, כולם מרוויחים חוץ מהאזרחים. היבואנים הבלעדיים של כלי הרכב מרוויחים הון עתק, כי אין להם תחליף, חברות האנרגיה והדלק מרוויחות הון עתק, כי יש המון מכוניות פרטיות וחברות הביטוח מרוויחות יותר מתאונות קטנות בגלל הפקקים. אבל הכי חשוב, מדינת ישראל מרוויחה מיבוא רכבים וממס בלו על דלק את רוב הכסף שלה ולכן אין לה שום אינטרס בעולם כולו לשפר לכם את התחבורה הציבורית.
25. וזאת היא רק ההתחלה ללה.........
צ   (12.02.18)
כנל.......
26. זה מה שקורה שבונים ערי שינה בלבד ללא תעשייה ומסחר
טל   (12.02.18)
זה פתרון שלא עובד, לבנות שכונה גדולה למגורים וכולם בה נוסעים לעיר אחרת לעבוד. גם מסלול נפרד לאוטובוסים ואפילו קו רכבת מיוחד לאותה שכונה/עיר לא יעזור כי רק יפחית במעט את העומס. הפתרון תכנון נכון של אזורי תעשייה ותעסוקה במקומות שונים.
27. תפסיקו לסוע ברכב לעבודה!! מכונית זה רכב ל 4 אנשים לא ל 1.
אופק   (12.02.18)
28. הבעיה של אם המושבות אחהצ יכולה להיפתר אם
תמר ,   פתח תקוה   (12.02.18)
הבעיה של אם המושבות אחהצ יכולה להיפתר אם יבנו במחלף אם המושבות נתיב מאם המושבות (רח' שמלצר) ימינה וצפונה אל כביש 4. כך עובדי קרית אריה לא יצטרכו להצטופף באם המושבות כדי לצאת לכביש 6
29. תמשיכו לפרסם, כמה אנחנו הכי טובים בעולם !?
ליצמן   (12.02.18)
מדינת עולם שלישי בהגדרה. עם שמורות טבע של מצויינות.
30. גם ברובע יזרעאל בעפולה אותו דבר...
תושבת   (12.02.18)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה