|
1. המיסים על רכב הם משנות ה-50 להגן על הסוסיתא, מ-1980 לפני 37
שנים אין סוסיתא אבל , |
כן נשארו המיסים ?!! |
|
(15.04.18) |
|
|
|
2. לעצור להולכי רגל רק אם הם בצד הרחוק שלכם.
אם הם בצד הקרוב לנתיב שלכם, אל תעצרו. כך תשמרו עליהם מרכב הבא מאחור.
|
|
|
3. תגובת משטרת ישראל: נציב עוד 100 מצלמות מהירות!
|
|
|
4. הנשטרה אוכפת רק "כסף קל"
מינימום השקעה מקסימום רווח. מס חדש
|
|
|
5. העיקר שכץ אישר להוריד בלימה אוטונומית מרכבים חדשים
מה אכפת לו מהרוגים |
|
|
(15.04.18) |
|
|
|
הבריונות הפכה לדרך הארץ ואין אכיפת משטרה מינימלית. נראה שגם השוטרים הורגלו לתופעה שכדי לפנות מכביש מהיר ימינה עוקפים בפראות את הרכב שלפניכם, בולמים ופונים לפני אפו. כשזה ככה אז גם בארוע אחר זה ככה.
|
|
|
7. אבל כמה הולכי רגל השתמשו בסלולרי תוך כדי חציה?
|
|
|
8. מי שרוצה לעזור - שיצטרף למיזם "שומרי הדרך"
סוף סוף יש מה לעשות חוץ מלהתלונן על אוזלת היד של המשטרה.
|
|
|
9. הולכירגל מפגרים .הכביש נועד למכוניות בלבד .
מי שרוצה לחצות כביש יעשה את זה במעבר חציה ברמזור ירוק בלבד אם אין רמזור שיתן זכות קדימה למכוניות ולא יקפוץ למעבר חציה לפני מכונית נוסעת ויפתיע את הנהג שלא יספיק לעצור . לצערי רוב הולכי הרגל רואים מעבר חציה יורדים לכביש בלי להתייחס לתנועה בכביש כאילו המעבר חציה זה שטח פרטי שלהם לא מבין למה אתם מופתעים .תסבירו למפגרים שמעבר חציה ללא רמזור זה המלצה בלבד
|
|
|
10. ואף מילה על זה שעל הולכי רגל חובה לגלות זהירות בתור משתמשי
הדרך. כשהם מתפרצים על הכביש ואפילו לא מסתכלים - יש רכב או אין רכב, מי יספיק לעצור? במיוחד אם זה אוטובוס (שהנהג מתעסק עם כרטיסים) או משאית (שהנהג בכלל לא רואה את ההולך רגל מגובה המשאית)
|
|
|
11. לא נתנו זכות כי היו בטלפון
הם פשוו לא מודים שהיו בטלפון, אז רושמים בדוח "אי מתן זכות קדימה"
|
|
|
12. ללמוד לחצות כביש כמו פעם
כדאי שילמדו את הולכי הרגל איך לחצות כמו פעם. להסתכל ושמאלה וימינה ושוב שמאלה ולא להפתיע נהגים ולהתפרץ לכביש. ואז כמות הפגיעות תרד משמעותית.
|
|
|
רוב תאונות הדרכים במעברי חציה נגרמות בגלל מיקום לקוי של המעברים. יש להרחיק את המעבר מהצמת או מהככר לפחות ב25 מטרים כ , כך הנהג יוכל לשים לב להולכי הרגל, ולא כמו היום שהוא אמור להיות בעל יכולות של טיסמקרב.
|
|
|
14. הקלישאה המיתולוגית..בכביש אל תהייה צודק תהייה חכם
|
|
|
רוב הולכי רגל עוברים מעבר חציה בלי להסתכל עסוקים עם הפלאפון או מדברים ולא מסתכלים ועוד יש להם תענות תמיד הנהג אדם ולא הולך רגל
|
|
|
הטכנולוגיה של הרכבים החדשים הולכת ומתקדמת היום ברוב הרכבים החדשים מותקנת מערכות בלימה אדבטיבית עצירה ומניעת תאונה רגע לפני כך שהפעילות של המשטרה לא מניבה תוצאות בכלל השכלול והחידושים הם אחראים על הירידה והשנה תהיה ירידה עוד יותר משמעותית בדוק
|
|
|
הולכי הרגל או לפחות רובם פשוט קופצים לכביש מבלי להישיר מבט אל הנהג . העיניים שלהם בתוך הנייד ברוב המקרים
|
|
|
כשלמדתי ביסודי וההיתי במשמרות הזה״ב לימדו אותנו איך לחצות כביש. ״ לפני חציה להסתכל שמאלה ימינה ושוב שמאלה ואם הדרך פנויה לחצות בבטחה״ היום הולכי הרגל חוצים מבלי להסתכל בכלל, קופצים לכביש ומצפים לנס. צריך חינוך מחדש
|
|
|
19. היום בכביש 1 היו 3 תאונות בגלל מצלמות הקטנות באמצע של המשטרה
היום המשטרה הציבה 3 מצלמות קטנות על המעקה באמצע הכביש, בין מחלף קריית יערים למחלף שער הגיא לכיוון תל אביב. כל הנהגים בנתיב השמאלי בלמו חזק ובירידה של הכביש כאשר ראו את המצלמה... פחד מוות במהירות של 110 קמ"ש ומשהו בולם לפניך... למה צריך את הטמטום הזה?????? היום כבר בשעה 8:15 התרחשה תאונה ראשונה ואחרי עוד שתי תאונות בגלל המצלמות שלכם. אתם המשטרה מפגרים גמורים ובגללכם נגמרות לפחות 15% מהתאונות אז תעשו לכם משולם נחמד ותרשמו בגלל השוטרים ותתפסו בכבוד רב את המקום ה3... פשוט בושה איזה משטרת תנועה יש לנו...
|
|
|
20. עיריית רמת גן למשל מפקירה את הולכי הרגל
עם מעברי חצייה מסוכנים. ועם חניות צמודות למעברי החצייה שמסתירים את הילדים שרוצים לחצות.
|
|
|
כל עוד הולך רגל לא עלה עם שני רגליו על המדרכה , אסור לך לנסוע. רק בישראל -גן חיות תנועתי.
|
|
|
|
|
23. גם רכב אוטונומי לא יכול להציל הולך רגל שהתפרץ לכביש
אבל לפחות הרכב האוטונומי לא מעדיף לבדוק את הסלולרי שלו במקום להסתכל קדימה ולחפש את הולכי הרגל. נו, טוב - בתקווה שמערכות הבטיחות ברכבים החדשים יעזרו נגד הבעיות האלה.
|
|
|
24. כל המדינה נוהגים באטרף נוראי ממש פחד אלוהים
|
|
|
25. כלל ראשון שכל ילד צריך ללמוד זה לעבור במעבר חציה מסומן!
כלל שני,ליצור מגע עין עם נהג הרכב.באם נהג/ת הרכב לא רואה את הולך הרגל מסיבה שהיא הוא/היא לא יכבדו את זכותו של הולך הרגל.
|
|
|
26. אפילו לא מורידים את הרגל מהגז
נהגים מתעלמים ממעבר חציה. כשאני רואה מעבר חציה אני מאטה ובודקת שאין הולכי רגל. כהולכת רגל אני רואה שרוב הנהגים אפילו לא מאטים גם אם עומדים ומחכים במעבר חציה. נוצר מצב עגום שהולך רגל צריך "לגנוב" ולהתפרץ לכביש או לחכות דקות עד שלא יהיו מכוניות בכלל. זה אבסורד ומסוכן. יש חוק והגיע הזמן שיאכפו אותו.
|
|
|
27. מה שלא הבנתם, זה המעבר חציה ללא ,
רמזור, שבו מכונית אחת עוצרת, ההולך רגל יורד בבטחה לכביש ומתחיל ללכת, כשהוא בטוח שכל המעבר חציה פנוי, ואז האסון מגיע בדמות מכונית שניה, שלא רואה אותו, ולא מתייחסת לרכב שעצר , ודוהרת אל תוך ההולך רגל ומעיפה אותו 10 מטרים באויר ! במקרה הטוב, נכה לכל החיים, במקרה הרע, היה/היתה בחור/ה טוב, חבל....מתי תבינו שכדרכה עוצר במעבר חציה כפול, צריך מיד לעצור לפניו !!!
|
|
|
ישראלים פשוט הם עם חרא וכל אחד תקוע בתחת של עצמו, גם הולכי רגל שמתפרצים לכביש באדום לא במעבר חציה וגם נהגים חסרי סבלנות שיעשו הכל רק כדי לא לחכות עוד דקה ברמזור. ועוד לא דיברנו על רוכבי אופניים.
|
|
|
29. למי שאומר
לא מאמין , |
השרון |
|
(15.04.18) |
הכביש שייך להולכי רגל. תפסיקו להרוג אותם כי מפמפמים להם שהם יכולים לחצות כביש ללא קשר ליכולת העצירה של כלי הרכב.
|
|
|
בריונות בכבישים כולל הולכי רגל שבמקום לבדוק באם אפשר לחצות כביש יורדים מהמדרכה תוך כדי סימוס בפאלפון . הנהג תמיד אשם.
| |