רכב  תחבורה ציבורית
קו הרכבת לכרמיאל: הצלחה לצד איחורים וביטולים מתסכלים
אחיה ראב"ד
פורסם: 24.04.18, 17:14
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות ב-22 דיונים
1. גוף ממשלתי רקוב עם מינויים פוליטיים בעיקר...................
(24.04.18)
ככה נראה כל משרד ממשלתי עלוב במדינה הזו.

זה רק גורם לך לתהות על מה משלמים כאן מיסי עתק במדינת עולם שלישי הזו.
2. סליחה שאני קטנונית אבל..
סתם אחת   (24.04.18)
איזה אירוע דריסה בעתלית היה היום (ואם זו "רק" תאונת דרכים אז ככה קוראים לזה)
והאם זה באמת חשוב לנו לדעת בדיוק את התאריכים והשעות שהרכבת התבטלה או התעכבה? מילא אם זה היה מידע לגבי ביטולים עתידיים...
3. היכן שוועדים שולטים זה המצב, מתד אחד דואגים לעובדים
אלי   (24.04.18)
אך מצד שני הלקוחות אוכלים אותה
4. ומי שלא עלה לרקבת אבל כן נרקב בפקק שידע שהדלק עולה לו בפקק:
בישראל - 6.35 ש"ח ,   בארה"ב - רק 2.25 ש"ח   (24.04.18)
כפיים ...
5. מדינת חלם במדינות עם מאות רכבות בשעה אין כאלה פשלות
שביט   (24.04.18)
תארו לכם שהרכבות בסין או ביפן היו מתפשלות כך. היו מוציאים להורג את ההנהלה מול כתת יורים בשידור חי. כאן על כל פיפס מבטלים או דוחים בשעה. חרא של רכבת.
6. הרכבת מכרמיאל לנתבג עד השעה 21.30, למה???
ליאור   (24.04.18)
גם הרכבת האחרונה שיוצאת מכרמיאל לנתבג היא בשעה 21:30, אז מה הרעיון של הרכבת אם לא לחבר את הצפון למרכז ולסייע ולהקל על תושבי הצפון בתחבורה? למה לא לאפשר לתושבי הצפון את מה שמאפשרים לתושבים מעכו דרומה?
כל פעם שנוסעת לנתבג צריכה ל"שבור את הראש" איך להגיע לעכו, כי אין רכבת מכרמיאל, בשבילי ובשביל תושבי הצפון זה משמעותי!!!!!
7. בנוסף לכל הבעיות האלו גם אי אפשר למצוא חניה ליד התחנה
תושבת האזור   (24.04.18)
גם לא באחיהוד
8. זאת הבעיה העיקרית,ומכיוון שהרכבת ממשלתית אז הכל מופקר
חיים   (24.04.18)
מדברים על כבישים עמוסים ושוברים את הראש מה לעשות בארץ הנחנקת על הכבישים.
הרכבת היא ללא ספק הפיתרון.כל מה שצריך זה לבקש אמינות ועמידה בלוח זמנים.אם זה לא קורה אז כל היתרון נאבד וזה רק יהפוך את הקו לבלתי רווחי כאשר אנשים פשוט יפסיקו להסתמך על דבר כל כך לא אמין.
השאלה הגדולה היא האם אפשר לכופף את כל הוועדים ועובדי הרכבת להתחייב כלפי הלקוח? כאן ייקבע אם הרכבת תהיה סיפור הצלחה או כישלון.לרכבת ישראל ולמדינה בכללותה יש הרבה סיבות טובות לקדם את הנושא הזה.
מקווה שיסיקו את המסקנות ויתחילו לעבוד ביעילות.
9. במכרז לרכבת בת"א חברות מערביות ברחו בגלל שאין מדדי איכות
לא מקלקליםלעצמם את ,   המוניטין   (25.04.18)
10. הבעיה זה צריך עוד מסילה רביעית בת אביב
(25.04.18)
ואפילו מסילה שלישית עד בנימינה מתל אביב וגם עד ראשון
11. מה עוזר כרטיס פיצוי כשאתה נתקע בעכו ונאלץ לחזור במונית
יניב   (25.04.18)
רכבת מתא לכרמיאל/אחיהוד התעכבה.
התבקשנו לעלות לרכבת הבאה עם החלפה במוצקין.
אבל העיכוב הראשון לא לוקח בחשבון רכבת המשך כך שהגענו למוצקין לאחר שהרכבת המיועדת עברה...
נאלצנו להגיע לעכו ומשם לקחת מונית על חשבוננו.
מה אם היתה זו הרכבת האחרונה ?
12. גם במדינות כאלה יש עיכובים
דוד   (25.04.18)
הייתי בהולנד ב-2017 והרכבת לפריפריה התעכבה 45 דקות ללא הסבר לנוסעים.
הנוסעת שישבה לידי אמרה שזה קורה לא מעט.
כדאי לוודא את הנתונים לפני שמחליטים לחוות דעה
13. לכי תתני למנהל שלך כרטיס נסיעה במתנה
יוכי ,   צפון   (25.04.18)
ונראה אם הוא יתרגז עליך פחות...

התופעה קיימת גם בקווים אחרים, רק שם כנראה הפסיקו לתעד...תנחשו בעצמכם למה.
14. בכיוון דרום יש פיתרון (לא מכיר את איזור הצפון)
איתי ,   באר יעקב   (25.04.18)
חיסול תחנות לוד גני אביב ו-כפר חב"ד, יפנה 15 דקות-מסילה בכל כיוון בכל שעה.
מישהו ברכבת חשב על זה???

תנועת הנןסעים בתחנות אלה אינה מצדיקה עצירה, המשביתה את התנועה בכל המסילה.
15. וזה עוד לפני שמזכירים את הרכבת לבית שמש
שמואל   (25.04.18)
כבר הפסקנו לתעד. חבל על הזמן...
עיר של כמאה אלף תושבים, עם רכבת אטית פעם בשעה. בלוז החדש עוד הורידו לנו רכבת בבקר, ולזה הם קוראים שיפור והתייעלות! !!!!
16. לסתם אחת מתגובה 2 ולכולם !!
מקיטורים אפשר להניע   (25.04.18)
שתדעו - יש טרור של אנשים שמחליטים שמחסום ורמזור לפני מסילת רכבת, זו המלצה בלבד, זה גורם עיקרי לעיכובים !!
כי בכל מצב שכזה, אם ע"י הולכי רגל ועם ע"י נהגי מכוניות שעולים על פסי מסילה,
הרכבת במקרה הטוב מצליחה לבלום
ולמנוע תאונה. כל זה קורה רבות מדי, ויום יום בכל מיני שעות ובכל מיני איזורים,
זה אכן משבש את תנועת הרכבות,
אתם לא מודעים לכך, ומתלוננים לשווא
תתלוננו על החינוך של הציבור
שלא מכבד חוק !! כי זה בדיוק כמו לעבור באור אדום בכביש ולגרום לתאונה
ולרכבת- אין איך לזגזג ימינה או שמאלה ולעקוף או לסטות כדי שלא תהיה תאונה... גם זמן תגובה לבלימה זה משמעותי... יש סיבה לכל תוצאה
וזה בעיקר - אנשים שרק בגלל שבתרבות שלהם, אין חינוך לציות לחוק - משבשים למאות אלפים את החיים !!
מה אתם רוצים ? שעל כל אחד שהחליט לעבור מסילה ובגללו רכבת מאיטה או בולמת ומעוכבת - יהיה דיווח לנוסעים ?
אולי אם היו עושים את זה -
הייתם מודעים לכמות הבלתי נתפסת של העבריינים שעושים ככה טרור לכולנו !!
ואם מישהו משליך חפצים או מניח אבנים על מסילה וזה גורם לביטול רכבת כי זה יכול לגרום לה להישמט מהמסילה
וחס וחלילה שיהיו בה נוסעים - וזה יהפך לאסון, אז הרכבת משקיעה מילונים בנסיון להתמודד עם כל העבריינות הזאת רק שאתם לא מודעים לכך ורק מקטרים..
כאן זה לא אירופה והתרבות של האנשים היא אחרת !! וזו הבעיה !!
17. יש רק כותרת אין סיפור אפשר להוריד כוננות
כותרת   (25.04.18)
ככה זה באינטרנט עושים כתבה על כל פליץ תמיד זה מתחיל בכותרת מפוצצת ונגמר בנפיחה
מישהו הפליץ ברכבת כותרת "נוסעים רבים התלוננו על ריח עז במהלך הנסיעה ברכבת"
בכתבה מראיינים נו באדי שתבוא שתתבכיין קצת כמה קשה לה בחיים.

בדיוק אותו הדבר במחיר למשתכן או בכל נושא אחר לדוגמה "זוכי מכיר למשתכן מאוכזבים/זועמים" כותרת מפוצצת מה כבר קרה? בכתבה מראיינים מישהו שאין לו כסף והוא לא עובד אז הוא זועם שלא נותנים לו משכנתא או שהמטבח לא בסטנדרט של השוק לדעתו למרות שדירה זהה בבניין ממול לא במחיר למשתכן עולה חצי מיליון שקל יותר! מעניין איזה ארון מטבח מקבלים שם...
18. איחורים תמידיים בימי חמישי בתחנת חיפה השמונה מדרום לצפון
יגאל ,   עמק יזרעאל   (25.04.18)
בנוסף לנכתב כמשתמש קבוע ברכבת ואשר נהנה מאוד מיתרונותיה חשוב להדגיש, קיימת בעיה קבוע (בדגש על קבוע) מידי יום חמישי אחה״צ בתחנת חיפה השמונה לכיוון צפון ולכיוון מזרח. איחור תמידי של לפחות כ10 דקות. פתרון או שישנו את מועד היציאה הרשמי והמפורסם לשעה המאוחרת או לחילופין לעמוד בזמנים המפורסמים.
בנוסף ולא פחות חשוב, נושא ההודעות בדבר הקרונות השומרים וקרונות לאופניים בלבד.
על מנת להודיע לציבור הנושאים היכן הקרונות הללו, בתחנות וברכבות כורזים במונחים של צפון דרום. אבל לשימחתנו נוספו רכבות מכרמיאל, בית שאן ובקרוב לירושלים בירת ישראל. וישובים אלה נמצאים בכיוונים של מזרח מערב. לכן יש לשנות את הודעות הכריזה בדבר קרונות שמורים וקרונות לאופנים על קרון אחרון או ראשון או משהו דומה לזה ולא במונחים של שושנת הרוחות.
19. ככה זה ששר די מוצלח כלומר שר התחבורה כופה פתיחת קווי רכבת
קטר קיטור ישן ,   מבשרת ציון   (25.04.18)
בכל מחיר כשתשתית המסילות לא מוכנה בכלל, ואין די רכבות להפעיל קווים חדשים.
במנהרה לכרמיאל כל שבועיים תקלה כי המנהרה מתאימה לרכבות חשמליות. אבל פתחו את הקו הזה עם רכבות דיזל מזהמות כי השר לחץ לפתוח. ככה זה שמתכוננים לפתוח קו חדש לירושלים כשקו לא מוכן, אין חיבורי חשמל , אין עצירה בכל התחנות של תל אביב ואין קרונות להפעיל את הרכבות בקו החדש.
אז מה עושים מקצצים בקווים אחרים. ככה כולם נפגעים העיקר שגוזרים סרט.
20. שר התחבורה אהוד על כל העם יעזור להקים מדינת הלכה
(28.04.18)
21. דיוק - זו לא תכונה ישראלית
גורן ,   ירושלים   (01.05.18)
מה לעשות - כאן לא דנמרק.
הזלזול בעמידה בזמנים אינו מוגבל לחברות ממשלתיות.
גם בהיי-טק וגם בתעשיות בטחוניות הזמנים נמרחים הרבה מעבר למתוכנן.
כדי לשפר את המצב צריך לחנך כבר מגיל הגן: מילה זו מילה וזמן זה זמן.
22. מוניות
מוניות   (23.05.18)
מוניות שירות יותר טוב מרכבת אין להם שביתות עובדים 24/7 כל השנה לכל יעד .
תגובות נוספות
חזרה לכתבה