רכב  מבחני דרכים והשקות
דאצ'יה דאסטר מול MG ZS - כמה טוב זה הכי זול
ניר בן זקן, אודי עציון
פורסם: 29.06.18, 08:22
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 166 תגובות ב-90 דיונים
61. כמה מטומטמים יש בעולם ובמיוחד בארץ?
לשרוף כסף   (30.06.18)
לקנות רכב ביותר מ30אלף זה טימטום על גבול הפיגור הכלכלי וזה לא משנה אם יש לכם את הכסף פשוט לא שווה את זה ונמחק תוך כמה שנים
62. מבחן שטח
(30.06.18)
למי שמתעניין איך הרכבים בשטח - הדאסטר לוקח.
לרכב הזה יש מסורת וניסיון של נהיגה בדרכים משובשות (כבישי רומניה לא ברמה של כבישי גרמניה), והוא אכן מתנהג הרבה יותר טוב מה- MG.

בנוסף, בחירה בדאסטר עדיפה על הימור על רכב סיני שרק רוצה "להתגלח על הזקן" של רוכשים תמימים ולהפיק לקחים לקראת הדגם המשופר הבא (בדומה למה שהיו הקוריאניות, בתחילת דרכן).

וקיה? יהיו כאלה שיעדיפו, אבל אכן המנוע המיושן , החלש והשתיין, עדיף פחות על מנוע הטורבו החסכוני של הדאסטר (עם מומנט זמין כבר בסלד נמוך).
לעומת זאת, במבחן הידועים-לשימצה ,אכן היבואן של קיה פחות גרוע מזה של קרסו (למרות שהיו מקרים לכאן ולכאן).
63. קרסו .... אוי אוי אוי ...לא מאחל לשונאים שלי .
חכם סיני   (30.06.18)
64. לא מצליח להבין
שחר   (29.06.18)
איך אנשים מוציאים 200,000 שקל בשביל לעמוד בפקק שעתיים ביום..איזה בזבוז על פוזה שלאף אחד לא אכפת חוץ מערסים..גם ככה אי אפשר לנסוע פה מהר גם אם הכביש פנוי זה לא אירופה פה
65. שכחתם שלדציה יש יכולות שטח טובות בניגוד לאחרות.
(30.06.18)
66. סחירות
יוד ,   צפון   (30.06.18)
בדקו מה המחיר אחרי 3 שנים. וכמה הפסדתם .
67. חברים תקשיבו ותקשיבו היטב
אפי   (30.06.18)
משהו מוזר קורה במדינת ישראל בנוגע לבטיחות כלי רכב , בחנתי בעצמי את הדצ'יה דסטר פרקתי את הכיסוי התחתון מתחת לרכב כדי לראות את החיזוק שצריך להיות שם אשר מונע מהרכב להימחץ לתוך תא הנוסעים במקרה תאונה , אכן הרכב עומד בתקן האירופאי ובו קורה טובה אשר תעשה את העבודה בשעת תאונה אשר תספוג את האנרגיה לשני בולמים מיוחדים המחוברים אליה ומותקנים על השאסי קורות האורך של הרכב . רכבים רבים המגיעים מהמזרח אינם בנויים כמו שבונויים אחיהם המשווקים לארה"ב ואירופה , אותו החלק אותו מחייב התקן האמריקאי והאירופאי במה שמגיע לארץ איננו קיים אלא הוחלף בקורת ברזל העשוייה מפח בעובי של 1.5 מ"מ בצורה של צינור מרובע ולפניה שמו חתיכת קלקר כל זה מוסתר מהעיין מתחת לכיסויי הפלסטיק המהודרים , מזה זמן רב אני מתריע שמשהו איננו כשורה ומביא תמונות מתאונות דרכים בהם המנוע חודר לרגלי הנהג בהתנגשות במהירות נמוכה בתוך העיר . לאור המצב אני כבר אינני סומך על איש במדינה שלנו אלא רק על מראה עיניים ומגע ידיים , ברכבים בעלי אותן קורות כפי שמחייב התקן האמריקאי והארופאי הסיכון לנוסעים נמוך יותר בשעת תאונה , ברכב שקורת ספיגת האנרגיה איננה עומדת בתקנים המחמירים לא יועילו כריות האוויר ושאר התוספות ,,, אנו נמשיך לספור כל שנה את ההרוגים בכבישים .... תתעוררו חברים אל תאמינו לאיש בדקו במו עינכם ולמדו קצת פיזיקה ... לא יזיק
68. עדיף לקנות רכב רוסי .או פולני .או פרסי 5\5 .
נירו ,   מדיום   (30.06.18)
69. לא חשובה הבטיחות,שימו מדבקה "בטח בה'" ואתם מוגנים-חה-חה =חה
ארז ,   ראשון   (30.06.18)
70. השוואה לא ממש מוצלחת
אביגדור זלצינגר   (29.06.18)
לא מכיר את האחרים. אבל נהגתי על הדאסטר בחו"ל בכבישים עמוסי שלג ובדרכים די משובשות על פני למעלה מ1300 ק"מ היה ממש אחלה . האוטו סחב נהדר. היה חסכוני להפליא. ודי נוח. החסרונות היחידים היו לטעמי. מערכת הסטופסטארט. ומערכת מיזוג האויר (חימום)
71. בסוף דאצה .הינה רנו
רוני   (29.06.18)
הכל ממש נחמד. בתמורה מעטה תקבל מעט. וזה בסדר אך במוסכים כאן לא תמיד טיפלו ברכב מסוג רנו כמו שצריך .משקעי עבר ישנם עדיין . ומניסיון עם מכוניות צרפת..המיוצרים בסין או רומנייה . אינם ממש זכרונות טובים.!!!
72. ניסן קשקאי
אסי   (29.06.18)
עדיף לקנות ניסן קשקאי חדשה 0 ק"מ ,יד שניה מחברת ליסינג, כולל רישוי ומיגון "על הכביש" ב 125000 שח. גם מודרנית וגם מ"הניילונים".
73. עדיף ניסן קשקאי חדשה מ'הניילונים' 0 ק"מ יד שניה מליסינג ב 12
אסי   (29.06.18)
כולל רישוי ומערכת מיגון. גם מודרנית גם חדשה. במכירה כעבור מספר שנים תיהיה שווה הרבה יותר מדציה ו מה MG.
74. ממתי אלו רכבי פנאי משפחתיים? ה-mg הוא חד משמעית רכב פנאי קטן
דנידין   (29.06.18)
מתחרה ל-2008, טראקס או ארונה (שעולה רק קצת יותר, הרבה יותר חסכוני ומציע מערכות בטיחות מתקדמות).
הדאסטר נמצא על הגבול - יש לו בסיס גלגלים גדול, אבל הוא צר (שלדה של קליאו שנמתחה). אבל הוא עדיין b suv מבחינת ההגדרה. הקיה, לעומת זאת, הוא רכב פנאי משפחתי, c suv, אמיתי.
ולכן פער המחיר האמיתי של שני אלו מול המתחרים הוא לא 30-40 אלף כמו שכתוב בפתיח, אלא 10 עד 20 אלף.
75. ה zs רכב מעולה! הרבה רכב במעט כסף!
עומר   (30.06.18)
76. הודעה : לכל מי שמחזיק סיטרואן פיקאסו !
אורי יעקובי   (30.06.18)
בהתחלה זה פיקאסו אבל בהמשך הסיטרואן ניהיה לפיאסקו ! ! ! סיטרואן תמיד היתה זבל וגם תישאר מכונית זבל כמו רנו הדראק והדאציה הדראק החדש של רנו
77. הסיטרואן BX היה רכב הכי זבל שסיטרואן ייצרו נפילה שאי אפשר לת
יורם מלמד   (30.06.18)
78. לא כוחות
שוקי   (30.06.18)
משווים בין מנוע דיזל 1500 וותיק וטוב למנוע 1 ליטר טורבו שמתאים אולי לסיאט איביזה .לא יודע מה ישאר מימנו אחרי 100 אלף.לגבי הקיה אנשים כמעט לא קונים יותר את ה1600 היבואן מציע חדש כמעט ב100000
79. הןנדה Hrv
אורי   (30.06.18)
אחלה רכב ,קצת יותר יקר לן
80. מי שנכווה מסיטרואן לא יחזור על אותה טעות
אלדד   (30.06.18)
נכוותי פעמיים עם סיטרואן - הראשונה bx שהיתה מטפטפת שמן ירוק זרחני בכל מקום... נתקעתי איתה המון... ובילינו יחד במוסכים.תמיד היו חכמולוגים שאמרו צריך לדעת לטפל וכד׳ - הכל קשקוש... הרכב היתה תקלה. הצלחתי להפטר ממנה רק בסכות החלפה על סיטרואן סקסו.. שוב פעם מוסכים, גרים וכד׳. אז נכון רכבים מפנקים יחסית והמלהיבים ביחס ליפניות/קוראניות. אבל החרדה התמידית בכל פעם שעולים על ההגה והמחשבה התמידית מתי אתקע - פשוט לא שווה את זה. לא מתקרב לצרפתית בחיים!!!! ביחס לסינית - נראה כמו חתול בשק... מציע לחכות כמה שנים ולראות אם זה תופס ומה הם שוות...
81. תיקון למגיב 77
שאול ראובני   (01.07.18)
סיטרואן פאלאס היה סיטרואן הכי דראק היה לי את הסיטרואן הזה בסוף שנות ה 70 בעיות מכניות עד השמיים ונזילות שמן שאי אפשר לתאר היה לי בהמשך גם סיטרואן BX גם איתו היה לי הרבה צרות היה בו הרבה בעיות עם המיתלים שלא מיתרוממים וגם נזילות שמן ובעיות פנאומטיות בקיצור אחרי שנתיים מכרתי וקניתי סובארו ומאז אני רק מחליף ליפניות
82. מה לשטח ולעגלות הפלסטיק האלה?
(01.07.18)
83. הדאסטר החדש מפתיע מאוד לטובה
עמרי   (01.07.18)
לשימוש פרטי ומבלי להיות מנקר עיניים, לא מכיר עסקה טובה יותר מהדאסטר החדש.
אחלה רכב...
84. לכל הרכבים: להחליף שמן גיר כל 100,000 ק"מ
מכונאי רכב   (01.07.18)
85. בחול הדאציה בטירוף במיוחד מוניות
סער   (05.07.18)
ראיתי בעניים שלי מונית דאציה עם 630 אלף קילומטר!!
לא להאמין
86. בואו נדבר עוד 3 שנים שכל הדאצ'יה יעמדו תקועים בצד הכביש.
זה סרט צרפתי ,   ישן מאוד   (07.07.18)
87. בעל דאסטר 3 שנים
גל ,   דרום   (12.07.18)
לאחרונה שקלתי לקנות ספורטאז..במקום הדאסטר.
ניראה על הנייר הכול יותר טוב (צריכת דלק זה לא הדבר החשוב לי)
אבל מה לעשות שהוא פחות נוחמהדסטר בנסיעה בכביש (מתלים לא נעימים)
וצפוף יותר מאחורה הספורטאז לא מאפשר 3 מבוגרים.

לצערי בדקתי גם 3008 עוד יותר צפוף בפנים

MG ניראה זול מידי בשביל איכות...

הדאסטר עד כה הוכיח אמינות

אז בשביל מסך וצעצועים אני לא קונה רכב...


אהה ... ובשטח ...פה אין מה להשוות

ג.
88. מטורףף
המשקיף   (25.07.18)
ראיתי ברומניה דאסטר מונית עם 830 אלף קמ!!!
לא האמנתי
89. דאסטר איזו שנה ? האם גבוה מהכביש?
סופיה גביזון   (24.09.18)
אני נוהגת על דייהטסו טריוס 2007 . הרכב מעוללללה , חוששת להחליף אבל רוצה להתחדש. חשבתי על הדאסטר, שטח לא מענין אותי . חשוב לי: תאוצה, חסכון בדלק, רכב גבוה. ומחיר שפוי. האם יש מענה לכל זה בדאסטר?
90. דאסטר
aaa ,   אשדוד   (06.07.20)
הדאצה היא בעצם רנו או ניסן תלוי באיזה מדינה בברזיל היא רנו בהודו היא ניסן וכך גם רואים על החלקים שהאוטו מורכב על חלק רשום רנו וחלקם ניסן בפורטוגל כל מונית שניה זה דאצה גם בספרד יש הרבה .אוטו זול ובשלב זה מוכיח את עצמו וכוונתי לדאסטר האוטו ברשותי כשנתיים מנוע דיזל גמיש חסכוני זול ונוח שווה את המחיר .
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה