רכב  תחבורה ציבורית
הרכבת לא עוצרת בתחנה - כי היא לא רוצה
הלל פוסק
פורסם: 12.07.18, 12:13
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 415 תגובות ב-256 דיונים
31. המנכל - אפס שכל חייו קיבל רכב צמוד ונהג מהמדינה. מה אכפת לו?
(12.07.18)
ברוב התפקידים שלו האזרחים היו האוייבים. מה אכפת לו שאזרחים סובלים ומאחרים? העיקר הבונוסים שלו ושל כל הפרזיטים.
32. חמור מאוד- צריך לעשות תביעה יצוגית נגד הרכבת והעומדים בראשה!
הראל ,   רעננה   (12.07.18)
33. האמת? זה דווקא נראה בסדר
דורון   (12.07.18)
מה עדיף? שחלק קטן מהנוסעים יתעכב או שכל המערך עם כל הנוסעים יתעכב? אם מסתכלים על זה מזווית הראייה של הנוסע שעוכב בתחנה, זה מרגיז ומכעיס. אולם אם מסתכלים על זה מזווית הראייה של הנוסע שעל הרכבת, הוא לא יפגע כתוצאה מעיכוב, בייחוד אם הוא תלוי בתחבורה ציבורית נוספת מחוץ לתחנת הרכבת.
לא המציאו את זה אצלנו וזה לא ייחודי לישראל.
34. רכבת ישראל
מוסקוביץ   (12.07.18)
לכל המקטרגים, רכבת ישראל היא מהפכה בתחום התחבורה. מהםכה בונים בכמה שנים. אני מבקש להרגיע את כולם , רכבת ישראל למעט כמה תקלות היא הדבר הטוב ביותר שקרה לנו בשנים האחרונות וכל הכבוד למובילי המהפכה
35. Grigory Potemkin is proud.
(12.07.18)
36. רציתם לשלוט במדינה? קיבלתם ,תאכלו ,בתאבון
גירי גרב,תרבות המגרב   (12.07.18)
בדרך לההפך לעוד מדינה ערבית דתית לתפארת המזרח התיכון ,שנשלטת ע״י ראיס נערץ וערסים כוחניים שלא רואים אף אחד ממטר.
37. עצירה בכל תחנה
רמי רונן ,   משגב   (12.07.18)
לידיעתכם. בכל קרון יש ידית אדומה שתעצור את הרכבת בכל תחנה!!
38. העם השם
יצחק   (12.07.18)
39. זה ידוע וכבר שנים זה ככה. רכבת מבוטלת לא נחשבת איחור
יוחאי ,   חיפה   (12.07.18)
ולכן מבטלים ומאחדים רכבות, על חשבון הנוסעים. זה נוהל ידוע שרץ ברכבת ישראל מאז שהחליטו על מדד הדיוק.
40. מגזימים
קמ"ש ,   ב"ש   (12.07.18)
אני דווקא די מרוצה מהרכבת. הרבה שנים שאני נוסע פעם בשבוע מבאר שבע לתל אביב וחזרה. בשנים האחרונות הם די מדייקים. נדיר שיש איחורים של יותר מכמה דקות.
41. איך זה בדיוק עמידה בזמנים?
(12.07.18)
עמידה בזמנים הכוונה שמגיעים לכל התחנות בזמן. לכל התחנות. לא לחלק...
42. אתמול הורידו נוסעים לנתניה מרחובות כבר בלוד
א   (12.07.18)
הכל כדי להגיע דרומה ולעזעזל הנוסעים
43. גם אתמול 11.7.2018 ביטלו רכבת פרברית
דויד ,   פרדס חנה   (12.07.18)
אתמול 11.7.2018 ביטלו רכבת פרברית של 20:06 מבנימינה לתל-אביב.
כמובן שללא התראה מוקדמת או עדכון הל"וז באתר.
נתקענו כ 6 נוסעים שהיו צריכים להגיע לפרדס חנה. פנינו למנהל התחנה וביקשנו הסעה חלופית (הרכבת הבאה היתה שעה מאוחר יותר). לאחר ברור קצר מנהל התחנה חזר אלנו והודיעה לנו שאין לו אישור לארגן הסעה חלופית.
ביקשנו למלא טופס לקבלת פיצוי מעל האיחור ואז טען המנהל (שימו לב) שאנו "לא זכאים לפיצוי מכיוון ולא הישלמנו את הנסיעה ברכבת שבוטלה" שאלתי איך ניתן להשלים נסיעה ברכבת מבוטלת? נותרה ללא תשובה.
ועוד לאחר חצי שעה בעודנו ממתינים לטרמפים שהוזעקו הגיע אלינו מנהל התחנה עם בחור צעיר שגם נתקע, והודיע שאישרו לו הסעה חלופיתץ לשאלתי מה השתנה? לא ענה. הבחור שסרב להזדהות הסביר שהוא פנה לרקוב משפחה בכיר ברכבת וכך אושרה ההסעה, פרוטקציה תמיד עוזרת ... כמובן שהסעה זו עם הגיעה שרתה רק את קרוב המשפחה של הבכיר ברכבת כי כל השאר נסעו לדרכם בטרמפים שאורגנו, הרי לא ניתן לסמוך על הרכבת.
אשמח לתגובה מנומקת מרכבת ישראל
44. הם לא רק מעיפים אנשים באמצע, הם גם מתחילים נסיעה באמצע.
NLO   (12.07.18)
לפני כשבועיים עליתי בבוקר על רכבת מחיפה לתל אביב והיא נתקעה אחרי עתלית למשך כ40 דקות. בסוף הביאו רכבת חליפית והעבירו את הנוסעים אליה. הרכבת אמורה היתה לסיים דרכה בתחנת תל אביב ההגנה אבל סיימה בתחנת תל אביב סבידור ומיד הפכה לרכבת שנוסעת לנהריה - כלומר לא רק שהם העיפו אנשים מהרכבת לפני התחנה הסופית, הם גם התחילו את הנסיעה לנהריה שלא בתחנת המוצא ודפקו את כל מי שחיכה לה בתחנות ההגנה או השלום (נתב"ג ומודיעין היו סגורות באותו היום).
45. חרות שבחרות
זקי   (12.07.18)
אנשים זבל יותר מידי כוח להם ולעובדי הנמל עוד לא קם שר תחבורה שינקנק אותם כמו שצריך
46. רקבת ישראל
גג   (12.07.18)
הריקבון מתחיל בראש
47. ביזיון אחד גדול ולאף אחד לא הכפת מהאדם הפשוט
לא נוסע ברכבת   (12.07.18)
48. רקבת ישראל היא שערוריה שאין כדוגמתה
הנוסעים סובלים קבוע   (12.07.18)
מאחרים/מבטלים באופן קבוע וממציאים לנו סיפורי אלף לילה ולילה על בעיות איתות ושאר המצאות.
49. העיקר הרכבת של גני אביב
אסי   (12.07.18)
פעמיים בשעה צריכה לעצור שם, ולעכב את כל התור על המסילה.
מה ההיגיון????
50. על פי הכתבה זאת לא רכבת, זאת רקבת !!!!!
דודידו ,   חיפה   (12.07.18)
51. מחירי הרכבת זולים מאוד ביחס לעולם
אור   (12.07.18)
52. זה נכון! פתאום דילג על תחנת צומת חולון
הכל מותר כדי לשפר מד   (12.07.18)
53. כל ממזר מלך - להגיש יצוגית
רב קו   (12.07.18)
נתקלתי במצבים בהם הרכבת מסיבות מיסתוריות ללא הסבר סיימה את פעילות הקו 3 תחנות לפני היעד . התבקשנו לרדת ללא הסבר או פיתרון תעבורתי חליפי.
הפעם האחרונה הייתה בשבוע שעבר בקו החדש המוביל נוסעים לרעננה.

54. עברייינים נמאסתם!
אלי   (12.07.18)
55. רכבת ישראל ודויטשה באן זה כמו יום ולילה
תייר בברלין ,   מישראל   (12.07.18)
וגם הבדיחה שבונים בתל אביב - הרכבת הקלה במקום מטרו עם קיבולת ומהירות גדולה, זו בדיחה עצובה. כבר ביום הראשון לפעילותה היא לא תעמוד בעומס הצפוי.
לתושבי בקעת אונו יוציאו את הנשמה עם 45 תחנות ברכבת קלה עילית עד לתל אביב.
ככה זה. יש ארץ כמו גרמניה ששמה את האדם במרכז, ויש ארץ כמו ישראל ששמה את הכסף במרכז. כל טענות האנטישמים על היהודים שאוהבים כסף נכונות.
בגולה היהודים דופקים את הגויים, בישראל הם דופקים אחד את השני.
56. והאבסורד הכי גדול בישראל שצריך רכב כדי להגיע לתחנת הרכבת....
(12.07.18)
לפחות אם היתה תחבורה ציבורית מהירה ויעילה לתחנות.
57. כבר מזמן אין רכבת מהירה, איחור קבוע , אם הגיעה בזמן, נוסעת
(12.07.18)
לאט, או נעצרת לפני הרציף, עומדת , וההסעה בורחת..
במקום לשנות את לוח הזמנים, משחקים בזמן שלנו, על ביטול רכבות ועוד כל מיני
קומבינות על גבנו, אין מה להוסיף.
58. האם הפואנטה היא איחור של רכבת או איחור של הנוסעים ברכבת
ממש לא בסדר   (12.07.18)
בתיאוריה עם ההתנהלות הזו הרכבת יכולה להיות עם נתוני דיוק של 100% למרות שרוב הנוסעים מאחרים.

האבסורד בשיאו.
59. במקרים מיוחדים עלאק
נאלי   (12.07.18)
רק השבוע ירדנו פעמיים בתחנת חדרה כי הרכבת סיימה את נסיעתה בתחנה זו.. איחורים בלתי פוסקים ותקלות איתות הוא השם הנוסעים תקלות חירטוט!
60. שילמדו מאנגליה מזה מערך רכבות...
גיא   (12.07.18)
רק הטיוב שם זה משהו לא נתפס אשר משרת כמות כפולה של אנשים מזאת של כל מדינת ישראל גם יחד. מעל 5 מליארד אנשים משתמשים ברכבת התחתית כל שנה בלונדון...ואצלנו? אולי חמש מליון בשנה ברכבת היחידה שיש כאן. לא צוחק אבל אפילו בהודו יש מערך רכבות יותר טוב מבישראל. אנחנו נמשיך גם עוד 1000 שנה לתרץ לעצמנו שאנחנו ""מדינה חדשה"....
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה