כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
מנכ"ל פלאפון: "נחזור למערכת הקודמת כדי לייצב את הרשת. אם יקרו תקלות נוספות נתמודד במהירות"
מירב קריסטל
פורסם: 12.09.18, 11:26
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 191 תגובות ב-133 דיונים
31. עוזב את פלאפון
יוסי   (12.09.18)
דופקים לנו את היום
הילד בגן בוכה ולא ניתן להשיג אותנו
זהו עוזב
32. העברת מערכת תקשורת כושלת - האם זה נחשב מעשה פלילי?
גל   (12.09.18)
כן!

יש דרך להחליף מערכת מחשוב

זה נעשה בשלבים איטיים שמאפשרים לכל שלב לספוג את התקלות בלי לקרוס

המהלך יכול לקחת מספר חודשים במערכת כמו פלאפון

הם כנראה בצעו את המהלכים מהר מאד ולכן המערכת קורסת

ההוכחה לכך, היא שהמערכת כובתה וכעת מדובר על כמה חודשים

עד שצליחו להקים את המערכת הקודמת ללא תקלות

הם כנראה העבירו את בסיסי הנתונים למערכת החדשה ומיד כיבו אותה

בעלי עסקים קטנים מכירים את תהליכי החלפת השרתים שלהם

גם לאחר שהעברת את המערכת אתה עדיין נדרש לשמור על השרת פועל במשך מספר ימים ולעיתים שבועות, משום שההפעלה שלו מחדש לא תמיד מצליחה להתחבר למערכת המשודרגת

לקוחות פלאפון- אם אתם רואים שזה נמשך אני ממליץ לכם לשקול מעבר לספק אחר
33. חחח נשקול פיצוי נוסף ללקוחות חחח "נשקול" מזל
דפנה   (12.09.18)
שעפתי מהם לפני שנתיים. חברה יקרנית, שקרנית, השרות על הפנים לא עונים וחוזרים אחרי כמה ימים. פשוט חברה גרועה. לדעתי, תעברו מיד ועכשיו מהם. תוך דקה עוברים חברה בלי תקלות ובמעט כסף.
34. לא יודע מה זה "יציבה"...אני עדיין מושבת #עובררשת
אלון   (12.09.18)
35. מצפה לפיצוי ולא אתבע על הפסדים כבדים
בעל עסק   (12.09.18)
פשוט ביזיון שאין כדוגמתו לא אממן את חברת פלאפון
36. שוב ושוב
חציל   (12.09.18)
ומי ישלם את כשלון המערכת 'החדשה' ... ממשלת ישראל ? הצחקתם אותי .
37. שכחו לכתוב נקודה פסיק איפשהו בקוד ;-)
(12.09.18)
38. בזמן שתשקלו פיצוי נוסף ללקוחות.. אני אתנייד לי לספק אחר
יניב   (12.09.18)
39. אתם חברה פח , אותי איבדתם
ירון   (12.09.18)
40. טוב, נו. הם בבעלות בזק. מה חשבתם שיהיה?
(12.09.18)
41. לא מבין מה יש לחפש אצלהם הכי יקרים בשוק
קובי   (12.09.18)
42. צריך לסגור את החברה. לא עומדת בדרישות
.   (12.09.18)
43. נעשו כאן כל הטעויות האפשריות
יהודי   (12.09.18)
44. איזה פיצוי ? עוד יום גלישה חינם ?
יוני   (12.09.18)
45. שיתנו חודש חינם, אחרת יצטרכו לספוג גל עזיבה גדול
קובי   (12.09.18)
46. הביזיון האמיתי הוא בלקוחות שלהם
גוגל הגדול   (12.09.18)
אף אחד לא מחזיק אתכם בכוח, אלה אם כן אתם קשורים לחברה שעובדת רק איתם. כל מי שלקוח בזק צריך לעבור. מי שלא עושה את זה בעצם אומר לפלאפון שהוא בסדר עם מה שהם עושים ומנציח את ההתנהגות המזלזלת של השירותים בארץ.

או שתעברו עכשיו או שאתם אשמים.
47. חוסר מקצועיות משווע. מה עם בדיקות במעבדת רשת לפני השקה???
מישהו שיודע ,   ראש העין אזור התעשיה   (12.09.18)
דבר בסיסי הוא בדיקות IOT של HP-DB מול ה- MSC בכל מרכזיות פאלאפון וכן מול שאר ציוד הרשת מ -NODE-B דרך ה- RNC של אריקסון.
האם ניסתם מול תדרי הרדיו. התאמה מול גרסאות תוכנה של כל ציוד הרשת.
ניראה כי יש כשל רוחבי בכל יישום החלפת בסיס הנתונים, מהתכנון ועד ההשמה.
מה עם פרוצדורת Rollback במקרה כישלון כמו שאתם חווים עכשיו.
בדך כלל, אחרי בדיקות מקיפות במעבדת רשת מחברים המערכת בצורת nonuntrusive לרשת החיה??? בדיקת חובה ו ניראה כי לא בוצעה.
על פניו כל זה לא בוצע!!!
להעיף את כל האחראים מסמנכ"ל תפעול דרך מנהל הפרויקט הביתה.
HP תתכוננו לוואחד תביעה מפלאפון.
48. נראה שהאקרים חדרו לרשת ופלאפון לא יודעת לצאת מזה
אלברט   (12.09.18)
49. חשבת אולי
צבי   (12.09.18)
שזה נעשה כך במכוון???
לא... חס וחלילה מישהו יגיד למייק משהו שונה ממה שהוא חושב, זה ישר הופך אותו להזוי.
אתה וישראלים כמוך זה מה שהורס את המדינה הזאת!!
50. זו אותה HP שאמורה להכין ולנהל את מאגר המידע של ישראל
דייב   (12.09.18)
עד היום HP לא הצליחה לכתוב תוכנה נורמלית שמנהלת את המדפסות All in One
שלה. למה מצפים שבתחומים אחרים היא תצליח יותר?
51. מזל ששמרתי את הנוקיה 5110 שלי
הכל בסדר עכשיו   (12.09.18)
52. כש"פלא-פון" הייתה "היחידה בשוק " וסלקום רק החלה להיכנס ,שמעו
חומר למחשבה ,   למר גוראון !   (12.09.18)
סיפור : יעקוב פרי (ראש השב"כ לשעבר ) שהיה המנכ"ל והנשיא הראשון של "פלא-פון" הוזמן לכנס של אנשי תחבורה לשאת דברים .
בפתיח הוא אמר אבקש להעביר טלפונים של פלא-פון" למצב "שקט" ! לכל מי שיש פלא-פון של "סלקום" לא צריך לעשות דבר - כי "ממילא לא שומעים" !
עברו כמה שנים טובות - ההצלחה "עלתה לפלא-פון" למעלה, היא גדלה מעל מימדיה הטבעיים , המחירים עלו , היחס, והשרות ללקוח ירד פלאים , ותיראו היכן היא היום !
53. למה לשלם על קו סלולארי יותר שיש חלופות טובות וזולות יותר?
(12.09.18)
54. מה זה מערכת הישנה
דני   (12.09.18)
55. תמשיכו לזלזל בבדיקות תוכנה
למנהלי פתוח   (12.09.18)
56. רציתם בדיקות בהודו, הרסתם את ענף הבדיקות
צפוי   (12.09.18)
57. עברתי חברה. ניידתי את המספר לקח 20 דקות.
יאנק   (12.09.18)
ואתם בוכים. ומקטרים. ומאמינים שתקבלו פיצוי.
58. עכשיו יתנו טרה גלישה. חחחחחחחה
(12.09.18)
59. בשניה עברתי מזמן להוט מובייל
משה   (12.09.18)
אחלה מבצעים בארץ ובחו"ל. אני לא עובד הוט..תנסו בשניה
60. שימשיכו לזלזל ולעשוק את לקוחותיהם
לוה   (12.09.18)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה