כלכלה  צרכנות
קלאודיה שיפר: 100 אלף ד' עבור הפרסומת לגולדסטאר
שלומי דונר
פורסם: 04.07.01, 14:20
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות ב-10 דיונים
1. תמיד לגולדסטאר היו חרא של סיסמאות שיווק, אבל קלואדיה שווה בטירוף.
דוד א ,   ת"א   (04.07.01)
אני לא מבין את הפירסומת של דנונה.. אני רואה את סינדי אבל זאת לא היא שמדברת! הכל שטויות בקיצר, גם שיש גולדסטאר - אין חברים ולדנונה יש טעם של קיא. בהצלחה!
2. לגודסטאר חרא של פירסומת, אבל זו הבירה הטובה ביותר בעולם!!!!!
זיו ,   רעננה   (04.07.01)
3. צדק חברתי
אופיר   (04.07.01)
מתי כבר ילמדו כל בזבזני הכספים הללו מאחינו האמריקנים כי השקעת אותם כספים בחזרה בקהילה תשרת את האינטרסים שלהם עשרות מונים.
4. The best!!
David ,   Ramle   (04.07.01)
Goldstar is the best beer and Time is the best cigarette and Susita is the best car. Thank you god for making us the best and the most modest.
5. שרוף על גולדסטאר....
יודוקוליס   (04.07.01)
וואלה עכשיו אני אשלב את אכילת הדנונה של שטראוס עם בירה גולדסטאר וזה יהיה השילוב - אוכל ופנטזיה...
6. THANK YOU, GOLDSTAR
IT'S *69   (04.07.01)
Now I know why I don't have any friends, it's because I don't drink beer. I'm going to get me a sixpack
7. MORE CAMPAIGN IDEAS
GIL   (04.07.01)
Pamela Anderson for, what else, lipstick, if you know what I mean... Pini Gershon should do a campain for Vanilla ice cream, Michael Jordan for chocolate ice cream, and Reggie Miller for mocha. Eminem should do a campaign for ecstasy, Madonna for condoms, and Bill Gates for windows that need replacement every year
8. גולדסטר בירה פיפי
(04.07.01)
שווה רק מהחויית כשהיא קרה אחרת בירה פיפי, אבל מכבי יותר גרועה, וקלודיה כנראה זקנה מדי להופיע בפרסומות אמיתיות
9. כמו שצריך...
עמרי   (06.07.01)
לבירה כמו גולדסטאר אכן מגיע פרסום הולם. נמאס כבר מכל מיני משקאות מגעילים (טובורג , קרלסברג, ואחרים) שמתימרים לתת מה שכבר יש לנו פה- בירה נהדרת כחול לבן !! כל הכבוד !
10. עלי לא יצליחו לעבוד.. את הגולסטאר אני שותה
שותה בשלוקים גדולים ,   חיפה   (06.07.01)
בבית עם הארוחה, אבל מול סרט קולנוע איכותי או עם החברים בפאב.... לא יעלה על הדעת!
חזרה לכתבה