שתף קטע נבחר

קלאודיה שיפר: 100 אלף ד' עבור הפרסומת לגולדסטאר

קיבלה עבור השתתפותה שכללה יום צילומים אחד ברומא סכום של 100 אלף דולר; ההיקף הכולל של הקמפיין - 1.4 מיליון דולר

אחרי שבתחילת השבוע התבשרנו כי סינדי קרופורד תפרסם את היוגורט החדש של דנונה שטראוס, מודיעה היום (ד') חברת טמפו כי דוגמנית העל קלאודיה שיפר תככב בקמפיין שלה לבירה גולדסטאר.
שיפר, שזו הופעתה הראשונה בקמפיין ישראלי, קיבלה עבור השתתפותה שכללה יום צילומים אחד ברומא, סכום של 100 אלף דולר. דרישתה הראשונית, אגב, היתה 250 אלף דולר. ההיקף כספי של הקמפיין כולו מוערך ב-1.4 מיליון דולר, והפיק אותו משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.
טמפו תחל בסוף השבוע בהקרנת סרטון הפרסומת בכיכובם של שיפר והשחקן הישראלי רן גואטה. הסרט צולם לפני כ-10 ימים ברומא בעלות של כ-400 אלף דולר.
לדברי רן תמיר, מנהל מותג גולדסטאר בטמפו, "האסטרטגיה מאחורי הקמפיין מדגישה את ערך החברות האמיתית בין גברים". לדברי תמיר, מטרת הקמפיין היא לבסס את הקשר בין גולדסאטר לבין החברים הטובים, והיא פונה בעיקר לגברים מאחר שהם הצרכנים העיקריים של הבירה בארץ.
סיסמת הקמפיין היא "סוף הגולדסטאר - סוף הסיפור" - והיא באה למעשה לאמר שברגע שנגמרת הבירה תיגמר התקשורת בין החברים - כי הבירה היא המוביל החברתי.
תמיר מעריך כי הפרסומת תגביר את מכירות גולדסטאר בטווח הקרוב בכ-10%, אך הדגיש כי המטרה היא להגדיל את כל שוק הבירה בארץ. כיום שותה הישראלי בממוצע 2 ליטר בירה לשנה, לעומת 100 ליטר בירה במערב אירופה, ו-150 ליטר במזרח אירופה.
הקמפיין יעלה ביום שבת הקרוב למשך שלושה חודשים בטלוויזיה, בעיתונות ובשילוט חוצות.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים