גל הסגירות ממשיך: בתוך מבול הסגירות של המסעדות בשבועות האחרונות, שכלל את "אחוזת בית 3", "קפה אל נור" ומסעדת "ברנז'ה", נסגרה היום מסעדה נוספת בתל אביב - מסעדת "מאייר", שאותה פתח והוביל השף הצעיר אוסאמה דלאל. בבעלותו של דלאל הייתה בעבר מסעדת "דלאל" בשוק בעכו, שאותה סגר עם המעבר לתל אביב.
ג'ו מרציאנו ("קנטינה"), מבעלי המקום, מסביר כי סגירתו נעוצה בעובדה שהמסעדה הייתה בשכירות משנית במלון, ועם הזמן זה יצר בעיות רבות. "זה כבר נהיה בלתי נסבל", מסביר מרציאנו, "והחלטנו לעצור הכול וללכת. ארזנו את כל החפצים ואיחסנו במחסן, ועכשיו אנחנו מחפשים חלל חדש שלא קשור למלון".
מסעדת "מאייר" נפתחה ביולי 2016, ונסגרה, כאמור, כעבור קצת יותר משנה של פעילות. המסעדה הגישה אוכל ערבי מודרני.
השף אוסאמה דלאל מסר בתגובה: "הייתה לנו שנה מלאת יצירה וסיפוק. אנחנו מחפשים חלל חדש למסעדה כדי שקהל הלקוחות שלנו יוכל במהירות לשוב ולבלות אצלנו".