בלייזר סיפורי הצלחה הדר מתחם
בלייזר סיפורי הצלחה הדר מתחם
עו"ד האחים חייק

עורכי הדין האחים חייק: "בלי כוכבית, בלי אותיות קטנות, אזרחות פורטוגלית – הדבר האמיתי"

"כשיצאנו לדרך לפני 5 שנים שמענו יותר מדי את המשפט It's too good to be true. היום, כשכל כך הרבה מקבלים אזרחות פורטוגלית – כולם כבר יודעים שזה אמיתי"

מוגש מטעם עורכי הדין האחים חייק
בלייזר סיפורי הצלחה
עודכן:
האחים עורכי הדין משה ודרור חייק הפכו משרד משפחתי קטן לאחד המובילים בתחום האזרחות הפורטוגלית. "יכולנו להתרחב יותר", הם אומרים, "אבל העדפנו להכיר כל לקוח שלנו". אז מי יכול להשיג אזרחות פורטוגלית, האם התהליך מסובך ומה החוזקות שלהם בתחום? וגם, צפו בווידיאו: עו"ד משה ודרור חייק מתראיינים לזהר שטראוס בתכנית "בלייזר סיפורי הצלחה"
מהו סוד ההצלחה? איך הפכתם משרד משפחתי קטן וצנוע לאחד המובילים בתחום?
בראש ובראשונה – שמרנו על העקרונות שהביאו אותנו לכאן. לא גדלנו יותר מדי, לא הפכנו להיות בית חרושת, נשארנו עם הרגליים על הקרקע, הקפדנו לשמור על כמות לקוחות כזו בה עדיין נוכל לתת לכל לקוח מענה אישי ולא נאבד את הידיים והרגליים. יכולנו בכל רגע נתון להפוך למשרד ענק עם עשרות עובדים והכנסה עצומה – אנחנו לא רוצים להיות שם; משה ואני מכירים כל לקוח שלנו, יודעים את הסטטוס שלו, זמינים בשבילו וכך השירות שאנו נותנים לו מקצועי וממוקד יותר. לא לחינם הרוב המוחלט של הלקוחות שלנו הם בני משפחה מצטרפים או כאלו שמגיעים בעקבות המלצה.
אחת ולתמיד, האם תוכלו לעשות לנו סדר – מי זכאי לקבל אזרחות פורטוגלית?
כדי לקבל אזרחות פורטוגלית המבקש צריך לעמוד ב-3 תנאים עיקריים:
התנאי הראשון – גיל 18 ומעלה.
התנאי השני – היעדר רישום פלילי.
התנאי השלישי והמורכב ביותר – הלקוח צריך להיות מוכר כצאצא ליהודים אשר גורשו מספרד ומפורטוגל.
את האישור הרשמי הזה מפיקות הקהילות היהודיות בפורטו ובליסבון, אשר להן ניתנה הסמכות לכך מאת ממשלת פורטוגל.
האם כדי להוכיח את השורשים הספרדיים שלי, אני צריך לחפש מסמכים מהסבא והסבתא? איך אפשר להוכיח את זה בכלל, הרי גירוש ספרד היה לפני יותר מ-500 שנים?
"אף אחד לא מצפה שהלקוח יביא מסמכים מספרד, ממרוקו, מטורקיה או מסוריה; גם בפורטוגל מבינים שזה לא ריאלי. אנחנו לא שולחים את הלקוחות לבית התפוצות או לחפש בארכיונים. המשימה של איתור החומר וההוכחות לקשר הספרדי היא התפקיד שלנו – אנו עושים את המחקר, אנו שולפים את המידע ממשרד הפנים – הלקוח נותן לנו יפוי כוח ומאותה נקודה הטיפול עובר אלינו. אני כבר יכול לציין בשלב זה כי כל מי שיש לו שורשים באחת מהמדינות הבאות זכאי בסבירות גבוהה לקבלת האישור – ספרד, מרוקו, לוב, טוניסיה, אלגיריה, מצרים, סוריה, לבנון, טורקיה, יוון, בולגריה, יוגוסלביה לשעבר, איטליה, ובמקרים מסוימים גם עיראק, פלסטינה (ישראל) ודרום אמריקה.
נראה שכל ישראלי שני רוצה שיהיה לו גם דרכון זר, אבל תוכלו לתת לנו את הסיבות העיקריות שבגללן כדאי להוציא אזרחות פורטוגלית?
פורטוגל הינה חברה וותיקה באיחוד האירופי ולכן כל מי שמחזיק באזרחות פורטוגלית הוא גם אזרח אירופאי לכל דבר ועניין. זה מקנה לאותו אדם את הזכות לגור ללא הגבלה בכל אחת ממדינות האיחוד האירופי, לעבוד בהן או ללמוד בהן לימודים גבוהים (בעלות חלקית או בסבסוד מלא); הטבות והקלות רבות במסחר, בעסקים ובנדל"ן במדינות האיחוד האירופי. כמו כן האזרחות מקנה את האפשרות להחזיק בדרכון פורטוגלי, המדורג מספר 4 בעולם ומאפשר כניסה לכ-170 מדינות ללא צורך בוויזה, ובכללן ארצות הברית. ועניין לא פחות חשוב – זה מקנה בטחון, אזרחות של מדינה נוספת, אופציה נוספת לעתיד, נכס שאותו ניתן להעביר בהמשך לבני משפחה נוספים ובעיקר פותחת בפני מחזיק האזרחות שלל אפשרויות עתידיות נוספות.
2 צפייה בגלריה
עו"ד האחים חייק
עו"ד האחים חייק
עו"ד האחים חייק
(יובל חן)
האם לדעתכם הביקוש לדרכון פורטוגלי צפוי להמשיך ולגדול בשנים הקרובות?
חד משמעית כן! כשיצאנו לדרך לפני 5 שנים היה קשה מאד לגייס לקוחות חדשים, שמענו יותר מדי את המשפט It's too good to be true. היום, כשכל כך הרבה מקבלים אזרחות בפועל – כבר יודעים שזה אמיתי ושאין כאן כוכבית או אותיות קטנות.
איך הייתם מתארים את החוזקות שלכם?
בראש ובראשונה – ניסיון רב; המשרד שלנו קיים מעל 17 שנים; ייצגנו כבר למעלה מ-2,000 לקוחות בתהליך האזרחות הפורטוגלית ואנחנו מכירים את התהליך על בוריו כולל את כל הטעויות האפשריות ויודע להימנע מהן; מיקוד – אנחנו לא עוסקים על הדרך באזרחות פולנית או בולגרית – אך ורק באזרחות פורטוגלית, בזה אנו מתמחים ורק את זה אנחנו עושים. יש לנו בעלי מקצוע מעולים בפורטוגל עמם אנו עובדים מספר שנים וזה מאפשר לנו מבחינה מקצועית לסמוך עליהם ולתת בהם אמון. אנחנו עושים הכל בשביל הלקוח – הוא לא מטורטר, לא צריך ללכת למשטרה, למשרד הפנים, למשרד החוץ, לתרגם מסמכים או לחפש בארכיונים – הכל מבוצע על ידנו מ-א' ועד ת' וזה נותן ללקוח שקט ובעיקר חוסך לו זמן ואנרגיה.
ולסיום, איזה טיפים אתם יכולים לתת לאדם שמתעניין בהוצאת אזרחות פורטוגלית ומוצף באין ספור פרסומים, חברות והצעות בנושא?
התחום אכן מוצף במפרסמים רבים, חברות, עורכי דין, והתחרות משמעותית. אני הייתי ממליץ למי שמתלבט להקפיד על הנקודות הבאות:
א. לבחור בעו"ד; על עורכי הדין יש פיקוח של לשכת עורכי הדין והם מחוייבים לפעול בהתאם לכללי האתיקה; יש ללקוח "אבא ואמא" במקרה בו עורך הדין לא מספק את השירות.
ב. אף פעם אל תסכימו לתת את כל התשלום לפני שקיבלתם את האזרחות ואני מדגיש – את האזרחות עצמה, גם אם התהליך לוקח שנתיים או שלוש.
ג. בחרו במשרד שעושה עבורכם הכל, זו לא חוכמה לבחור בזול ביותר ואז לגלות כי אתם צריכים לעשות כמעט את הכל לבד. אתם לא רוצים את הטרטור הזה.
2 צפייה בגלריה
לשימוש הכתבה - בלייזר סיפורי הצלחה
לשימוש הכתבה - בלייזר סיפורי הצלחה
"נשארנו עם הרגליים על הקרקע". עו"ד דרור ומשה חייק
(צילום מסך)
שם המשרד: דרור חייק ושות' משרד עו"ד – PORTUGAL PASSPORT
עורכי הדין:
דרור חייק, עו"ד ונוטריון
משה חייק, עו"ד
טלפון: 077-5135141
כתובת: רחוב הברזל 31, תל אביב
כתובת אתר: https://www.portugal-passport.co.il/
פייסבוק / אינסטגרם: דרכון פורטוגלי – עו"ד דרור חייק
https://www.facebook.com/Dhlaw.co.il
דוא"ל: office@dhlaw.co.il
פורסם לראשונה: 08:12, 24.11.20
The Butterfly Button