תמונה שאולי ואולי לא קשורה לאייטם

במקום שבו לא זורחת השמש

17 משככי כאבים, גפרורים, מצית, סיגריה, שפתון, קופון וקבלה. לא, לא מדובר בתכולת התיק של אימא שלכם, אלא בפריטים שנמצאו בגופו של אסיר מפלורידה. והוא ממש לא מחזיק בשיא. קבלו את הדברים הכי הזויים שנדחפו לפי הטבעת של אנשים אמיתיים לגמרי

פורסם:
4 צפייה בגלריה
תמונה שאולי ואולי לא קשורה לאייטם
תמונה שאולי ואולי לא קשורה לאייטם
תמונה שאולי ואולי לא קשורה לאייטם
(צילום: AP)
שוב ושוב אנו מוצאים את עצמנו - קוראים ועיתונאים כאחד - מתגודדים סביב סיפוריהם של אנשים שדחפו לעצמם דברים לתחת כשבט סביב המדורה, מתחממים לאורם, משתהים נוכח גחלת הנצח של הטמטום האנושי. רבות כבר דובר על החפצים המוזרים ביותר, דוגמת גרביל (לא, ריצ'רד גיר, לא נשכח לך לעולם), או על החפצים הגדולים ביותר, אבל מה לגבי החפצים המרובים? גם להם מגיע המקום. הרבה מקום. להלן, מצעד האנשים שדחפו הכי הרבה דברים לתחת שלהם.

ויברטור וזוג מלקחיים

בן אדם שהחדיר לעצמו ויברטור לתחת, זה לא סיפור מרגש. אממה, הוא החדיר אותו כל כך עמוק שהויברטור נעלם בפנים. נסער ונבוך, הוא נמנע מלגשת לבית החולים לשליפת החפץ הזר, וניסה לעשות זאת באמצעים ביתיים - מלקחיים להגשת סלט. שנעלמו גם הם בפנים. בגדול, היה לו רכב עם נגרר בתוך הגוף. ניתן רק לדמיין עד לאן זה הגיע, לא חייבים. הסיפור הזה מככב באתרים רבים בארץ ובעולם, ללא כל פרט מזהה על האדם האמור מלבד היותו תושב ארה"ב, שבחר להישאר אנונימי מסיבות מובנות. אך במקרה הזה, תמונה אחת שווה אלף מילים.
4 צפייה בגלריה
דברים שאנשים הכניסו לתחת
דברים שאנשים הכניסו לתחת
ויברטור וזוג מלקחיים בצילום רנטגן. תעביר לנו את הסלט
(פינטרסט)

70 חבילות סמים עטופות

לא חסרים סיפורים על אנשים שהבריחו סמים בתחת, ואפילו כמויות גדולות שלהם, אבל כולנו יודעים שהשאלה האמיתית היא לא כמה סמים הוברחו - אלא לכמה שקיות הם חולקו. אבקה זה לא נעים, גלילי ניילון זה סיפור אחר. במקרה של דין וולטמן, אב צעיר מבריטניה שנתפס בשנה על ידי משטרת מנצ'סטר, מדובר בשבעים שקיות של הרואין וקראק בשווי של מעל ל-1,000 ליש"ט, אותן רכש בקרבת מקום והטמין בישבנו תוך מנוסה מפני המשטרה המקומית שהבחינה בפעילות חשודה. בית המשפט גזר עליו דין של ארבע שנות מאסר ושמונה חודשים, במהלכם יהיה לו מספיק זמן לחשוב איך להסביר את זה לילד.

35,388 יהלומים

"35,388 יהלומים בשווי 328,000 דולרים נתפסו על ידי המכס ההולנדי בפי הטבעת של אדם מסינגפור", זוהי לשון הידיעה שהתפרסמה ב"מעריב" בחמישי בדצמבר 1986. "האיש קיבל את היהלומים בבומביי והתכוון להעבירם דרך הולנד למרכז היהלומים הבלגי באנטוורפן בנסותו להתחמק מתשלום המכס". מתבקש לשאול מה היה גודלם של היהלומים או מה משקלם, אבל את זה תיאלצו רק לשער. אבל את "מעריב" של אותם ימים טרד פרט אחת בלבד, שכיכב גם בכותרת: "דובר המכס אמר כי האיש נתפס ביום ג', אך ההודעה עוכבה עד שהיה בידי שלטונות המכס לספור את היהלומים". לחיי שנות השמונים המופלאות.
4 צפייה בגלריה
אנשים שדחפו דברים לפי הטבעת
אנשים שדחפו דברים לפי הטבעת
מקווים שמדובר ביהלומים קצת יותר צנועים
(Shutterstock)

שמונה מטילי זהב

את המטיל הזה לא היה פשוט להטיל, הא? סליחה. זהו עוד יום בהיר בחודש מאי 2016, ושלטונות בנגלדש מדווחים על הנוסע אבו-באקר שנתפס בשדה התעופה שבעיר הבירה, בדרכו מדובאי, עם שמונה מטילי זהב בתחת. הוא נלקח לשירותים בשדה התעופה, שם שיחרר לאוויר העולם את המטילים שהסתכמו בשווי של כ-220 אלף שקלים, לצד 100 גרמים נוספים של אביזרי זהב שונים, כי אין מצב לטוס בלי אקססוריז. רק נזכיר כי מטיל זהב הוא קשיח וצורתו מלבנית, וזה הדבר שנכנס וגם יצא מתוך רקטום. הבחירה הזו אולי נשמעת מסוכנת בריאותית מכדי לחזור על עצמה, אבל תתפלאו לגלות שאלה היו ימים עמוסים ישבני זהב בבנגלדש. באותו השבוע דיווחו השלטונות על נוסע אחר שהבריח בישבנו ארבעה מטילי זהב, ונוסע שלישי שהבריח שישה. אבל אף אחד לא משתווה למבריח השמונה-פלוס, ולשרירים הטבעתיים שהחזיקו את כל המשקל הזה.

האיש שדחף פשוט הכל לתחת

מרי פופינס, נסי להתחרות בזה: ניל לנסינג, תושב ארה"ב - היכן שתמיד יש מי שעשה הכל - נכנס אי אז ב2011 לכמה חודשי מאסר בבית סוהר בפלורידה. במהלך בדיקה שגרתית, הבחינו הסוהרים בקצה של קונדום מבצבץ מאחוריו. לאחר שמשכו בו, התברר הקסם: הבחור השתמש בחור התחת שלו כמזוודה. בתוך קונדום אחד אימתני נמצאו שם 17 טבליות של משכך כאבים, מזרק שמחק כיסה את המחט שלו להגנה מפני דקירות, שישה גפרורים, מצית, סיגריה, שפתון, קופון וקבלה. רואה החשבון שלו ודאי היה גאה בו.
4 צפייה בגלריה
אנשים שדחפו דברים לפי הטבעת
אנשים שדחפו דברים לפי הטבעת
אדוני, יש לנו חדשות בשבילך
(Shutterstock)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button