בלייזר סיפורי הצלחה הדר מתחם
בלייזר סיפורי הצלחה הדר מתחם
עו"ד מושיקו מלכה

עו"ד מושיקו מלכה: "האני מאמין שלי הוא מתן שירות מקצועי, מקיף ויעיל"

"חפשו אצל עורך הדין שלכם את היכולת והערכים המתאימים להוביל אתכם לחוף מבטחים", ממליץ עו"ד מלכה. "ערכים כגון מחויבות, מנהיגות והתנהלות מונחית תוצאות"

מוגש מטעם משרד עורכי הדין מלכה ושות'
בלייזר סיפורי הצלחה
עודכן:



מהו האני מאמין המקצועי שלך?
מתן שירות מקצועי, מקיף ויעיל ללקוח, תוך שימת דגש על הצורך שלו. כמו כן חשוב לי להעניק ללקוח ידע מקצועי, כדי לעזור לו להגיע לתוצאה המיטבית עבורו.
ספר על תהליך העבודה עם הלקוחות.
בכל העסקאות שאני מבצע עבור לקוחות אני מציב ביחד אתם מטרות, ומגיע אליהן בדרכי שלי. זכור לי תיק שבו לקוחות מסחריים של משרדי סיפקו שירותים לרשות מקומית וזו נותרה חייבת להם סכומי כסף גדולים מאוד. לאחר קביעת האסטרטגיה בתיק עם הלקוחות וניהול הליך משפטי של כמעט שנתיים קיבלו הלקוחות שלי פסק דין לטובתם וכך הגענו לתוצאה שהוגדרה מראש.
מה אתה ממליץ ללקוח שרוצה להשקיע בנדל"ן בתקופה הזו?
גם בתקופה המורכבת שפוקדת את ישראל והעולם כולו נוצרות הזדמנויות נדל"ניות טובות. אנשים רוצים לממש את נכסיהם כדי להיות נזילים כללית, או נתקלים בקשיים תזרימיים והיתרי בניה רבים לא קודמו בוועדות לתכנון ובניה וקיים מחסור בדירות, כך שהביקוש גדול על ההיצע. יש בשוק אפשרויות והזדמנויות וצריך לחפש אותן ולבחון כל עסקה לגופה. אני ממליץ למשקיעים להיות זהירים ביחס לשוק המשרדים בשל שינוי המגמות בשוק והעברת עובדים רבים לעבודה מהבית.
מניסיונך, האם יש שינוי אצל אנשים בכל הנוגע לגירושים או צוואות בתקופת הקורונה?
קיימת מגמת עלייה במקרי הגירושין בשל הלחץ. זוגות רבים נמצאים בבית, מחוסרי עבודה, והלחץ סביב ההתעסקות עם הילדים אשר בעת הזו דורשים הרבה תשומת לב, הלמידה מרחוק והמתח הכלכלי עושים את שלהם. התקופה בה אנו נמצאים גורמת לאנשים רבים לעשות חישוב מסלול מחדש ולדאוג לעריכת צוואות שיסדירו את רכושם לאחר לכתם ובהחלט מורגשת מגמת עליה גם בעניין הזה.
מהם היתרונות המקצועיים שלך?
החוזקות שלי הן יכולת השליטה, ההבנה, הנחישות, התעוזה והיעילות המקצועית, ואני מתעל אותן כדי לתת ללקוחותיי שירות מקצועי. אני מחונן, ולמדתי באוניברסיטה במהלך לימודי בבית הספר, אך זה לא מנע ממני ללמוד את חוכמת הרחוב והחיים. עומדות לצדי היכולת לפתור בעיות מורכבות ככל שיהיו כמו קוביה הונגרית, הזיכרון החזק שלי ויכולת הבנת הדברים במהירות רבה.
ספר על תיק שטיפלת בו ואתה גאה בו?
ניהלתי עסקת מכר, וייצגתי את שני הצדדים. לאורך הדרך נוצר ביניהם סכסוך שהוביל להפעלת הליכים משפטיים, בשל מסמך שערכתי עבורם. המסמך זכה לביקורת חיובית מהשופט שדן בתיק ולבסוף הצדק שבו האמנתי ניצח.
2 צפייה בגלריה
עו"ד מושיקו מלכה
עו"ד מושיקו מלכה
עו"ד מושיקו מלכה
(יחסי ציבור)
איזו עצה תיתן לאדם שפונה לעורך דין?
לקוח שפונה לעורך דין חייב להבין שהוא עתיד להיות גורם משמעותי מאוד בחייו. חפשו אצל עורך הדין שלכם את היכולת והערכים המתאימים להוביל אתכם לחוף מבטחים. ערכים כגון דיוק, סתגלנות, עירנות, אלטרואיזם, שאפתנות, אסרטיביות, מחויבות, מנהיגות התנהלות מונחית תוצאה.
מה צריך לדעתך להשתנות בתחום עריכת הדין?
לעניות דעתי, עריכת דין הינה תחום שדורש המון אחריות והבנת המקצוע, ולא כל ילד שסיים צבא יכול להיות עורך דין ולטפל בעניינים מאוד מורכבים של אנשים. חוסר בניסיון חיים והיעדר הבנה משפטית לרבות ברגש האדם עלולים לחבל קשות בתחום עריכת הדין.
מהי האמת המקצועית שלך?
לשמור על הערכים מבית ולהביא את מי שאני לתוך כל תיק ותיק בו משרדי מטפל תוך מתן יחס אישי ללקוחותיי.
מהו סוד ההצלחה שלך?
היכולת שלי להביא את האמונות שלי והערכים שלי לתוך התוצאות שאני משיג. כל מה שחלמתי עליו בחיי התגשם בזכות היכולת שלי לסמן מטרה ולהגיע אליה בעבודה קשה ומאומצת.
מהו החלום המקצועי שלך?
להמשיך להצליח ולהוביל בתחום ולהמשיך להתפתח בעולם העסקים. במקביל אני שואף להיות בורר בתחום האזרחי, לעזור לאנשים לפתור מחלוקות במהירות וזאת כדי לאפשר להם להמשיך במהרה בחייהם.
איפה תהיה מבחינה מקצועית עוד עשר שנים?
עוד 10 שנים החלום המקצועי שלי יתממש.
איזה עצה תתן לעורך דין בתחילת דרכו?
שב, תלמד, תבין, תקרא ותראה - הצלחה היא תהליך ארוך והיא לא מגיעה תוך יום אחד.
2 צפייה בגלריה
לשימוש הכתבה - בלייזר סיפורי הצלחה
לשימוש הכתבה - בלייזר סיפורי הצלחה
"מביא את מי שאני לתוך כל תיק ותיק". עו"ד מושיקו מלכה
(צילום מסך)
שם המשרד: מלכה ושות' משרד עורכי דין
אתר: www.malkalaw.co.il
טלפון משרד: 074-7027111
נייד: 054-5550424
כתובת: רח' רפפורט 3, כפר סבא
פייסבוק: Malka & Co. Law Office - משרד עורכי דין מלכה ושות'
אינסטגרם: malka_co.law_office
פורסם לראשונה: 08:05, 24.11.20
The Butterfly Button