אהבה זה... לצבוע אחד את השני בגואש בפומבי

16 בילויים שלא התגעגענו אליהם

אחרי שנה בלי מסעדות, קולנוע והופעות בלייב של רמי ורד, שוחררנו לחופשי וגילינו שבעצם לא ממש התגעגענו לבלות בחוץ. הדר סתיו נותנת בהם סימנים ומזכירה: אלה הבילויים שעדיף להשאיר ב-2019

פורסם:
5 צפייה בגלריה
בילויים שלא התגעגענו אליהם
בילויים שלא התגעגענו אליהם
אהבה זה... לצבוע אחד את השני בגואש בפומבי
(Shutterstock)
אחרי שנה של אירועי זום שהשיא שלהם מסתכם בצפייה בזרים אוכלים קרקרים בתחתונים, החיים חוזרים ואנשים עטים על כל בילוי שלא כולל וידאו מקרטע או אכילה על ארגזי תנובה. כל בר סלטים חש עצמו מסעדת מישלן, וכל ערב ספוקן וורד מעיף כרטיסים כאילו זו ביונסה. אנחנו פה כדי לזכור ולא לשכוח את מקומות הבילוי ששום שעמום או מבצע בגרופון לא יוכלו להצדיק. ואלו שמות הבילויים שנשמח שלא יחזרו אחרי הקורונה.

חדר בריחה

עם כל הכבוד לחדרי בריחה בהשראת זומבים, אסונות טבע או רצח עם, שום דבר לא יכול להתעלות על חדר הבריחה של החיים עצמם – האופן ספייס במשרד שבו אנחנו כלואים מדי יום ביומו. אתגר אמיתי זה לחיות עם טמפרטורת מזגן שיותר קל להרכיב ממשלה מלהסכים עליה או לשמור על שפיות לצד ההיא שלועסת את הקרח של האייס קפה. נראה אתכם בורחים מזה.

פיינט דייט

מי המטורלל שיצר את בן הכלאיים המעוות של הפיק-אפ בר וחוג היצירה במתנ"ס לבני הגיל השלישי, ולמה הוא חשב שזה יהפוך דייטים ראשונים ל*פחות* מביכים? רוב הסיכויים שגם ככה אין לכם שום דבר במשותף, אבל לצייר ביחד ציורי גועש שהם הומאז' לגן שולה זה לא מה שיעורר את הליבידו שלכם. הוא כרגע בשלאף שטונדה, אז נא לא להפריע.

ברים עם מסלולי שתייה

מזל טוב, סוף סוף הצליחו לשבט בני אדם! רק למה מכל בני האנוש נבחרו דווקא חיילים בחמשוש וסטודנטיות של הבינתחומי, ולמה ריכזו את כולם ברחוב דיזנגוף? כנראה שלעולם לא נדע. אם אתם רוצים להרגיש גנריים וחסרי אופי במסלול עם צמיד פלסטיק, עדיף שתירשמו כבר למרתון תל-אביב.
5 צפייה בגלריה
בילויים שלא התגעגענו אליהם
בילויים שלא התגעגענו אליהם
צלם אחי צלם, שלא נשכח כמה כיף פה
(Shutterstock)

מרתון תל-אביב

ראו סעיף קודם, בתוספת גברים בטייץ.

הצגות פרינג'

לכל אחד יש את החבר הזה שסיים שנה ב' בבית ספר למשחק, ועד שהוא יגשים את עצמו בקריירת המלצרות, אתם נאלצים לשמש קהל שבוי במונולוגים אינסופיים על יציאה מהארון, כיבוש, ויציאה מהארון בכיבוש. כל זה בבמה חשוכה מדי, באולם ריק מדי, ובכיסא קרוב לשחקנים מדי. הצגת פרינג'? יותר כמו הצגת קרינג'!

סיורי גרפיטי

הדבר האהוב ביותר על משפחות עייפות מהקיום (מיד אחרי המגבון הלח) הוא ללא ספק סיור אמנות רחוב שהיה עליו מבצע בגרופון. אלה שהולכים אחרי מדריך נלהב וקולני בשכונות נחשלות בדרום תל-אביב, נפעמים מכל נביעת ביוב ובקיעה של היפסטר, ובאופן כללי חשים עצמם בספארי. ולא, הכתם המופשט על הקיר זו לא אמנות מחאה בועטת, זה סתם קיא של הומלס.

קטיף דובדבנים אורגניים

כי "ניקח מהם כסף בתירוץ של חיבור לטבע וניתן להם לעשות את העבודה של התאילנדים" היה ארוך מדי. תודה, אבל נסתפק בדובדבנים מרוססים מרמי לוי. דברו איתנו כשיהיה קטיף של וויד.
5 צפייה בגלריה
בילויים שלא התגעגענו אליהם
בילויים שלא התגעגענו אליהם
כבר נהנינו מספיק? אפשר לחזור לספה ולנטפליקס?
(Shutterstock)

מעגלי שירה מקודשת

שירה מקודשת, טקסי קקאו, מעגלי חימר... סבבה, אתם גרים בכליל וכנראה סובלים מעודף של אוויר נקי וזמן פנוי, אבל כמה שירים של אהוד בנאי אפשר לשיר ברצף? אפילו לו כבר נמאס.

סדנת בישול בירה

כל הייטקיסט במשבר אמצע החיים שמכר את הטויוטה שלו והקים איזו מבשלת בירה ביתית, מעביר היום איזו סדנת התססת שמרים במרתף ביתו ברעננה מרכז. תעשה קעקוע או רישיון לאופנוע ותן לנו לתסוס על הספה בשקט.

פנג'ויה

מזל שהגיעה הקורונה, כי להידבק בסתם מחלות מין זה כל כך שנות האלפיים המוקדמות.

מפגש מוזיקלי

שלומי שבן מארח את חווה אלברשטיין שמארחת את האחיות יוספי שמארחות את יובל המבולבל למפגש מוזיקלי חד-פעמי נדיר. רק היום, מחר ובכל יום עד הנצח או עד שמישהו מהם יצליח למלא אולם בזכות עצמו.

מדע על הבר

כל מה שלא הצלחתם להכניס לראש בשלוש יחידות פיזיקה, עכשיו בשילוב צ'ייסרים, אדממה ואנשים שלא הולכים לזיין הערב!
5 צפייה בגלריה
בילויים שלא התגעגענו אליהם
בילויים שלא התגעגענו אליהם
אין כמו פיינט דייט כדי להוכיח שהזוגיות שלכם מוצתה
(Shutterstock)

קניות באיקאה

בשביל להיקלע ללופ שיבזבז לנו את הזמן ויגמור לנו את הכסף אנחנו לא צריכים את איקאה, בשביל זה עשינו תואר בקולנוע.

פיקניק על אי תנועה

אין כמו ערב רומנטי עם בקבוק יין, ממרח פלפלים במחיר מופקע ושמיכת פיקה, רק אתם וכל מי שנדחס איתכם כרגע על חתיכת דשא מצ'וקמקת פנויה. אחלה פתרון למי שמעוניין בדייט קולקטיבי באווירת בר מצווה בקיבוץ. אנחנו מוכנים לחזור לעוד סגר, רק לא לחפש שוב איפה עושים פיפי בגינה.

יוגה בשקיעה

אולי היינו שוקלים את זה גם, אבל בתכל'ס אנחנו פחות בקטע של ספורט תחרותי. ואם אתם לא מבינים מה תחרותי ביוגה, כנראה שלא ראיתם איך הבחורות שם נראות.

ערבי במה פתוחה

מכירים את זה שחבר שלכם מחליט שהוא סטנדאפיסט ואתם צריכים ללכת לראות אותו מופיע בקרטוניה בפלורנטין? מכירים את האווירה הכייפית המרימה של הערבים האלה, כמו של ערב זיכרון בסלון? מכירים שאתם תוהים לעצמכם מה יותר גרוע - להופיע בערב כזה, להיות קהל, או השואה? בהזדמנות זו, הכותבת מזמינה אתכם לערב במה פתוחה שיתקיים היום ליד הברזייה בפלורנטין. תשלום בכובע.
5 צפייה בגלריה
בילויים שלא התגעגענו אליהם
בילויים שלא התגעגענו אליהם
מכירים את זה שחבר שלכם חושב שהוא מעניין מישהו?
(Shutterstock)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button