בלייזר סיפורי הצלחה הדר מתחם
בלייזר סיפורי הצלחה הדר מתחם
עו"ד כמאל סאדי

עו"ד כמאל אסדי: "כל פיסת מידע עשויה להוביל לניצחון או לכישלון"

"דברו בכנות עם העורך דין שלכם", ממליץ עו"ד אסדי, ששם לו כמטרה להיות לצד אנשים בשעתם הקשה ביותר. "השאיפה שלי היא להוציא כל לקוח לחופשי"

מוגש מטעם עו"ד כמאל אסדי
בלייזר סיפורי הצלחה
עודכן:
משרד עורכי דין כמאל אסדי מתמחה בדיני תעבורה, משפט פלילי ונזיקין. ניכר בעו"ד אסד'י שהוא רואה בעבודתו שליחות, "לכל אדם יש את הזכות החוקתית להתייעץ עם עורך דין", הוא אומר. אז מהו האני המאמין המקצועי שלו וכיצד עבודתו במשטרה מסייעת לו כעורך דין? וגם, צפו בווידיאו: עו"ד אסדי מתראיין לזהר שטראוס בתכנית "בלייזר סיפורי הצלחה"
במה המשרד שלך מתמחה?
המשרד עוסק בדיני תעבורה, החל משימוש בנייד שלא באמצעות דיבורית, עבירות מהירות שדינן קנסות או נקודות, נהג צעיר שנוהג ללא מלווה, נהיגה בשכרות, חציית צומת באור אדום, נהיגה בפסילה וכלה בתאונות דרכים. המשרד מתעסק גם בתחום הנזיקין, ומייצג לקוחות אשר תובעים על פי חוק הפלת"ד (חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים) ותאונות עבודה. בתחום הפלילי המשרד עוסק בעבירות רכוש, קטטות ואלימות , גניבות וכו' ומייצג חשודים החל משלבי החקירה הראשוניים, כי לכל אדם יש את הזכות החוקתית להתייעץ עם עורך דין.
מהו האני מאמין המקצועי שלך?
אני חש שליחות להיות לצד אנשים הזקוקים לי, בשעתם הקשה ביותר. שמתי לי כמטרה לייצג אותם נאמנה במקצועיות ובמסירות, ולהוביל אותם אל האור בקצה המנהרה, לשמש להם לפה ולכתף ולמקור תמיכה ומפלט. השאיפה שלי להוציא כל לקוח לחופשי.
כיצד עבודתך במשטרה סייעה לך בתפקידך כעורך דין?
בתקופת עבודתי כמפקד באגף המבצעים בתחנת משטרת מודיעין וחוקר פשעים בתחנת משטרת רמלה, הכרתי את הצד השני של המתרס בעולם התעבורה ואני מכיר לעומק את הטעויות ששוטרים עלולים לעשות בעת רישום דו"ח תנועה. בזכות הידע הזה הגעתי להישגים רבים, כמו מציאת כשלים ראייתיים, שחרור חשודים בשלב המעצר, והסדרי טיעון מטיבים עם לקוחותיי.
מה החוזקות שלך ושל משרדך?
המוטו של המשרד שלי הוא יושר אמינות כלפי לקוחותיי. אני אדם שקדן, מקצועי, דבק במטרה ומשקיע מאמצים כבירים על מנת להצליח ולייצג ולשרת נאמנה את הלקוחות שלי. כמו כן, אני בוחן את הסיכוי מול הסיכון בכובד ראש ומעלה את זה בפניי הלקוח.
מהי האמת המקצועית שלך?
שילוב של השכלתי בתחום, הידע שצברתי בהיותי שוטר במשטרת ישראל וההתנסויות שעברתי, לצד האמונה בדרך והעמל הרב – כל זאת כדי לקטוף את הפירות המקצועיים ולנחול הצלחה כבירה.
מה סוד ההצלחה שלך?
מסירות, נחישות, השקעת מאמצים, ידע מקצועי , בקיאות בחוקים, ולהיות מוכן ללכת רחוק כדי להגשים את החלום שלי.
2 צפייה בגלריה
עו"ד מושיקו מלכה
עו"ד מושיקו מלכה
עו"ד כמאל סאדי
(יחסי ציבור)
ספר על מקרה שטיפלת בו ואתה גאה בו.
לקוחות הואשמו בסיכון חיי אדם במזיד בנתיב תחבורה שזו עבירה שעונשה הוא 20 שנות מאסר. בסופו של ההליך ולאחר ניהול הוכחות במשפט הצלחתי להגיע להסדר טיעון. הלקוח שלא הודה קיבל עונש של שישה חודשי עבודות שירות בלבד, ולקוח שהודה קיבל עשרה חודשי מאסר בלבד.
מהו החלום המקצועי שלך?
שהמשרד שלי ישגשג ויפתח סניפים בכל רחבי הארץ, ולמתג את עצמי עוד ועוד בתחום.
איפה תהיה מבחינה מקצועית עוד עשר שנים?
אהיה בשורה הראשונה של עורכי הדין בתחום עיסוק המשרד. אהיה מודל לחיקוי ומקור סמכות והשראה לעורכי די אחרים.
איזו עצה תיתן לאדם שפונה לעורך דין?
לדבר אמת, לספר את העובדות האמיתיות, בלי להסתיר דבר. כי כל פיסת מידע עשויה להוביל לניצחון או אדרבא, לכישלון.
איזה עצה תיתן לעורך דין בתחילת דרכו?
לצעוד את הצעדים הראשונים באיטיות ובבטחה. לטפל במקצועיות ובמסירות בכל תיק באשר הוא, הן התיקים הקטנים והן התיקים הגדולים. עורך דין צריך להיות מיומן בשחייה נגד הזרם, ועליו להשתית את טיעוניו על ראיות מוצקות, הנשענות על החוקים.
2 צפייה בגלריה
לשימוש הכתבה - בלייזר סיפורי הצלחה
לשימוש הכתבה - בלייזר סיפורי הצלחה
"חש שליחות להיות לצד אנשים הזקוקים לי, בשעתם הקשה ביותר". עו"ד כמאל אסדי
(צילום מסך)
עו"ד כמאל אסדי
טלפון 0503434250
כתובת: לוטם 7, כפר ורדים
פייסבוק ואינסטגרם: כמאל אסדי - משרד עורכי דין
פורסם לראשונה: 08:12, 24.11.20
The Butterfly Button