צחי קומה

נכנסים לדיוטי פרי, מתחילים לנשום

אחרי שנת קורונה ותקופה מאתגרת במיוחד אפשר סוף סוף לנשום לרווחה: הדיוטי פרי חוזר לפעילות! אז למה הכי התגעגעתם? מה הדבר הראשון שתקנו? השגנו עבורכם המלצות שוות ממשפיענים שמבינים עניין

מוגש מטעם ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי
עודכן:
עברנו שנה של מגיפה עולמית ותקופה בטחונית לא פשוטה, אבל עכשיו אפשר סוף סוף לנשום. דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון פותח את שעריו, עוד סיבה מצוינת להתעופף ליעדים (ירוקים, כמובן!) בעולם. אין מי שלא מכיר את זה: ההתרגשות לקראת החופשה, הניחוחות המשכרים בחנות, לבחור מוצרים אהובים במחירים משתלמים, לנו וגם לחברים ולמשפחה. הדיוטי פרי – סמל היציאה מהשגרה חוזר לעבוד, וזה אומר שהשגרה חוזרת! למה הכי התגעגעתם? שוקולד? בישום? תכשירי טיפוח? אלכוהול? שאלנו משפיענים למה הכי התגעגעו בדיוטי פרי ומה הם רוצים לחזור ולקנות, וחזרנו עם המלצות קניה מובחרות.
ולפני שמתחילים, בואו נראה אתכם מנחשים: מי המשפיען שלא יכול בלי קרם לחות של "קליניק" לגבר?
א. השף שאול בן אדרת
ב. דניס רוסקוב מ"חתונמי".
ג. איש התקשורת צחי קומה
ד. הכדורגלן הבינלאומי אריאל הרוש
חושבים שאתם יודעים? בואו לגלות את התשובה הנכונה.

צחי קומה, איש תקשורת, טלוויזיה, עיתונות ורדיו, בעל מגזין המלצות ״צחי קומה ממליץ״

  • "בושם של Tom ford ניירולי פורטופינו edp, ניחוח קיצי ורענן שנשאר לאורך זמן. ממליץ לשלב אותו עם הבושם מולקולה 1, על מנת להעצים את הניחוח ולהעניק לו עוצמה חסרת פשרות".
  • "הסרום Estee Lauder Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex, סרום משקם רב פעולות המתאים לנשים ולגברים. הסרום נלחם בעוצמה בסימני ההזדקנות. לאחר שימוש בטפטפת אחת מבחינים כי העור נראה קורן, גמיש ומוזן בלחות. לאחר שימוש במשך שלושה שבועות ניתן להבחין בגוון עור אחיד יותר ובצמצום במראה הקמטים והקמטוטים".
4 צפייה בגלריה
דיוטי פרי צחי קומה
דיוטי פרי צחי קומה
צחי קומה
(צילום: ארן חן)

שאול בן אדרת, הבעלים של מסעדת "התרנגול הכחול" ו"קימל בגלבוע", מארגן טיולים קולינריים לאיטליה

"בשנה האחרונה לא יצאתי מהארץ, ואני באמת מתגעגע לדיוטי פרי ולמוצרים שאני רוכש רק שם. יש שני מוצרים בדיוטי שעליהם אני לא מוותר אף פעם:
  • מרטל הינו הקוניאק האהוב עליי. בעל טעם חלקלק, יוקרתי ואלגנטי. מורכב מארבעה אזורי הגידול הטובים ביותר בחבל קוניאק. המשקה המושלם לאחר יום עבודה מעייף ולמפגש עם חברים
  • קרם לחות של קליניק לגבר Clinique Ssfm Face Cream טיפוח העור חשוב לי ביותר. עם שעות של עבודה במטבח המסעדה, חשוב לי להזין את עור הפנים בהרבה לחות. גם בהופעות בטלוויזיה העור חייב להראות במיטבו. היתרון של הקרם שהוא גם מגן פני השמש עם SPF20".
4 צפייה בגלריה
דיוטי פרי שאול בן אדרת
דיוטי פרי שאול בן אדרת
שאול בן אדרת
(צילום: שירי כהן שי)

דניס רוסקוב, מ"חתונה ממבט ראשון"

  • "בכל נסיעה אני עובר בדיוטי פרי, אני לא מפספס את דאודורנט Acqua Di Gio של ג'ורג'יו ארמני שעושה עבורי את העבודה הכי טוב. בעל ניחוח מרענן, קל למריחה נספג בעור במהירות, ולא פחות חשוב, לא מכתים את הבגדים. מוצר מנצח".
  • גם אלכוהול אני אוהב מדי פעם. הפייבוריט שלי היא וודקה קוואלי של מעצב האופנה האיטלקי רוברטו קוואלי (כן, אני טיפוס של אסתטיקה), וודקה איכותית המיוצרת על טהרת חומרי גלם איטלקיים. ואני אוהב לגוון גם בטעמים המגניבים שיש להם כמו: אסאי, קוקוס ומלון".
4 צפייה בגלריה
דיוטי פרי דניס רוסקוב
דיוטי פרי דניס רוסקוב
דניס רוסקוב
(צילום: מיכל דביר יהב)

אריאל הרוש, כדורגלן בינלאומי

  • "יוצא לי לעבור במהלך השנה מספר פעמים בשדה תעופה, ובכל ביקור אני נכנס לדיוטי פרי וקונה בושם. הפייבוריט שלי הוא Creed Aventus. הבושם רענן ונשאר על הגוף כמעט לאורך כל היום".
  • "המוצר שמזכיר לי יותר מתמיד את הבית הוא יין ישראלי. כל מפגש משפחתי או עם חברים בארץ, תמיד יהיה על יין מקומי. בחזרה להולנד מישראל, אני עובר בדיוטי פרי כדי לרכוש את היין של Five Stones, יין משובח ואיכותי. מאוד אוהב את היין האדום "נוביליטי" של היקב, הוא מכיל ענבי קברנה סוביניון, מרלו, פטי ורדו וקברנה פרנק. כשאני מארח בביתי בהולנד חברים טובים, או את חברי הקבוצה, אני תמיד מציג לגאווה בפניהם את היין הישראלי".
4 צפייה בגלריה
דיוטי פרי אריאל הרוש
דיוטי פרי אריאל הרוש
אריאל הרוש
(צילום: רמי גרידיש)
פורסם לראשונה: 13:46, 20.05.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button