עדיין לא מאמינים באסטרולוגיה? זה עומד להשתנות עכ-שיו

איזה מזל: 6 פעמים שההורוסקופ פגע בול בפוני

מודים, גם אנחנו פקפקנו בתחזיות אסטרולוגיות שמתיימרות לחזות מה יקרה ל-1/12 מהאוכלוסיה באותו שבוע, אבל אי אפשר להתווכח עם הסיפורים הלגמרי אמיתיים והלא מונפצים האלה שאורן ברזילי הביא. אגב, בהורוסקופ שלנו נכתב היום "תזכו לתגובות מפרגנות במיוחד", רק אומרים

עודכן:
7 צפייה בגלריה
מזל תאומים הורוסקופ
מזל תאומים הורוסקופ
עדיין לא מאמינים באסטרולוגיה? זה עומד להשתנות עכ-שיו
(Shutterstock)
יחסית למדור צנוע בעיתון, ההורוסקופ הוא נושא שנוי במחלוקת - לצד אנשים שמנהלים את חייהם לפי התחזית ומתעקשים לעקוב אחרי כל חידוש בתחום האסטרולוגיה (טלסקופ חדש, או השקה של הדגם החדש של מזל שור) ישנם לא מעט פקפקנים שמכנים את התחום "פסאודו מדע" ו"שרלטנות". אבל לפעמים ההורוסקופ יודע לפגוע בול בפוני בצורה שתגרום גם לגדול הספקנים להרכין ראש באבל. אז הנה כמה דוגמאות מרתקות מההיסטוריה בהן ההורוסקופ עשה את זה בגדול והשאיר את כולם המומים

מפגש עם ישות גבוהה

אליאב לוי מרחובות לא ממש האמין באסטרולוגיה. לכן לא מפתיע שאליאב, בן מזל דגים, לא טרח לקרוא את המדור שבישר לו כי "עלה בגורלך המספר 10 המבשר על זוהר ומלכותיות, ועשוי לבשר על מפגש עם אנשים בחלונות הגבוהים ואנשי שררה". כראוי לבעל פרוייקטים בתחום הגינון הוא פטר זאת בבוז. למרבה התדהמה שלו ושל סביבתו, עוד באותו יום קיבל אליאב טלפון בלתי מוסבר ופלאי לגמרי מסגן מנהל אגף תחזוקת פארקים וגינות כלבים בעיריית רחובות, שביקש להיפגש איתו "בקומה הרביעית בבניין העירייה(!!!)" כדי לדון על הקמת איי תנועה מעוצבים בדמויות של מייסדי העיר. מטורף, משוגע, לא מוסבר ולא הגיוני, אבל ככה זה באסטרולוגיה!
7 צפייה בגלריה
שיח בצורת אישה
שיח בצורת אישה
חברתו הלגמרי אמיתית של אליאב מקריאה לו את ההורוסקופ השבועי שלו
(Shutterstock)

הצלחה עסקית

לפעמים נראה שהחיים לא הולכים לשום מקום בתחום הכלכלי. קשה לסגור את החודש וצריך להצטמצם. גם שלומית ישורון מרמת-גן הייתה במצב כזה. החוגים של הילדים יחד עם המשכנתא פשוט חנקו אותה ואת בן זוגה. באותו בוקר התפרסמה ידיעה בהורוסקופ המבשרת כי "לבני מזל דלי הרקיע צופה הצלחות לאלו מכם שעיסוקם בתחום המזון, כמו גם בחשבונאות". באופן שאותו ניתן להגדיר רק כקוסמי גילתה שלומית, רואת-חשבון בתחום הרטבים במקצועה, כי מחזור הכספים של העסק שלה עלה ב-0.4 אחוז לעומת החודש המקביל. קשה להאמין שסיפור כזה קרה במציאות, אבל שלומית ההמומה סיפרה לאחר מכן לגופי התקשורת: "אולי צריך רק להאמין!"
7 צפייה בגלריה
אישה מעבירה מצגת
אישה מעבירה מצגת
שלומית מדגימה את העליה בהכנסות על לוח דיגיטלי אותו רכשה בסכום כפול מזה שהרוויחה החודש
(Shutterstock)

המדובב

שירן פרידמן מיקנעם בדיוק יצאה להפסקת סיגריה במוקד השירות של חברת התקשורת בה היא עובדת. שירן חובבת אסטרולוגיה גדולה ולכן היא ידעה כי ההורוסקופ שלה, של מזל בתולה, מכיל בתוכו את האזהרה "שימו לב למי שמרכל איתכם אך בעצם, מנסה לדובב אתכם. קחו בחשבון כי הוא לא מלאך צחור כנפיים." בפינת העישון חיכתה חלי, רואת החשבון של המשרד. "מה שלומך?" שאלה חלי. שירן לא היססה: "מה את רוצה מהחיים שלי, חלי?!?! מה את מנסה להשיג?!" היא צרחה והטיחה בפניה את כוס הקפה שלה. חלי ההמומה הביטה בשירן בזעזוע ואז שלפה את תעודת הבלש שלה. "משטרת מחוז חיפה, את עצורה בעוון שיבוש חקירה" היא הכריזה ולקחה משם את שירן. סוף טוב הכל טוב!
7 צפייה בגלריה
נציגת שירות לקוחות זורקת כוס קפה
נציגת שירות לקוחות זורקת כוס קפה
שירן בפעולה. חבל שההורוסקופ לא הזהיר אותה ממצלמת הגוף של חלי
(Shutterstock)

על עלי הדפנה

גונן פינקו התכונן לעוד שבוע סוער ומלא ריגושים, אבל להורוסקופ של מזל גדי היו תכניות אחרות. "ראשון עד שלישי: זה פרק זמן נעים ללא אירועים דרסטיים. אתם נהנים מהמצב כיוון ששינויים זה לא ממש קטע שלכם." הוא בישר, ואכן למרבה התדהמה גונן רשם שבוע סטנדרטי ונטול אירועים במכון הוולקנולוגי בו הוא עובד, כשאף הר געש לא התפרץ בישראל באותה תקופה. מדהים.
7 צפייה בגלריה
תאונת דרכים
תאונת דרכים
מכוניתו של גונן, לאחר התאונה בה נהרג כשמיהר הביתה לספר לאשתו שההורוסקופ צדק
(Shutterstock)

מורה נבוכים

בסופו של יום, ההורוסקופ פשוט שם בשבילכם ברגעים הכי מרגשים. גולן הר-נבו, מורה להומניסטיקה והיסטוריה בבית הספר "אביבים" בכפר סבא התכונן לעוד יום מספק של טיפוח דור העתיד. הוא דפדף להנאתו בהורוסקופ וקרא כי לבני מזל קשת צפוי יום מעניין: "הרקיע צופה עתיד נפלא עבור אלה מכם העוסקים בהוראה או ברפואה אלטרנטיבית". גולן התרגש לגלות מה צופן לו הרקיע ולשמחתו עוד באותו יום הוא פוטר מעבודתו ומצא משרה טובה הרבה יותר ממורה לוזר. פשוט בול על חוט השערה.
7 צפייה בגלריה
מזל קשת הורוסקופ
מזל קשת הורוסקופ
גולן בעבודתו החדשה כדוגמן שאטרסטוק
(Shutterstock)

הרופא

לפעמים ויתור מקדם אותנו יותר ממה שחשבנו. סוף מאענה, רופאה בביה"ח סורוקה, ידעה כי ההורוסקופ של בני מזל סרטן אומר "היום תרגישו לא מרוכזים וההספקים שלכם בעבודה לא יהיו גבוהים במיוחד. לכן מומלץ לקצר את התהליך וללכת הביתה מוקדם ככל האפשר." ולכן, כשהעייפות השתלטה הודיעה סוף כי היא חותכת הביתה מוקדם. באופן שהמדע לא יכול להסביר, המטופל הקשיש שלה נפטר בהמשך היום מאי ספיקת כליות. "אי אפשר היה לעשות כלום" אמר מנהל המחלקה לסוף ההמומה. "מזל שיצאתי באותו יום מוקדם" היא אמרה. ההורוסקופ צדק, שוב.
7 צפייה בגלריה
רופאה נותנת כיף לילד
רופאה נותנת כיף לילד
סוף רוכשת את אמונו של עקיבא הקטן, רגע לפני שתבשר לו שסבא לא יגיע השנה לליל הסדר
(Shutterstock)
פורסם לראשונה: 10:36, 23.02.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button