גיהנום קוסטום-מייד. טרטרוס

דירוג המקומות הכי גרועים להגיע אליהם אחרי שמתים

אף אחד לא רוצה למות אבל אם כבר חייבים - יש מקומות שממש עדיף להימנע מלהגיע אליהם בעולם הבא. אורן ברזילי בדק ומצא: אלה היעדים שאתם ממש, אבל ממש לא רוצים להיתקע בהם לנצח נצחים

פורסם:
כמובן שהכי טוב להגיע לגן עדן אבל בואו נודה בזה - כולנו הולכים בכיוון אחד, והכיוון הזה הוא למטה. אז מה המקומות הכי פחות מומלצים להגיע אליהם אחרי המוות? הנה רשימה קצרה, כדי שתדעו באיזה דת לא להאמין רגע לפני שאתם מזדכים על ציוד.

טרטרוס

מה עושים כשרוצים לתת למישהו עונש מוות אבל הוא בן אלמוות כי אתם במיתולוגיה היוונית אז בערך 70% מהאוכלוסייה היא בת אלמוות? בונים לו עולם תחתון מיוחד רק בשבילו שישמש כבית כלא ובו עונשים יצירתיים כמו קשירה לגלגל בוער, גלגול אבן במעלה הר (היי סיזיפוס) וסתם כליאה של יצורים שמסכנים את הפנתיאון כמו קיקלופים ומלאכים מורדים, כולל בכורה מרגשת מאוד של עזאזל (לפחות לפי הנוצרים, שדי לא ברור מה הם מתעסקים במיתולוגיה יוונית אבל ניחא). עדיין, אם אתם שם כנראה שיש לכם הילה של עוצמה, קצת כמו כלא למתנגדי משטר האפרטהייד.
4 צפייה בגלריה
מקומות להגיע אליהם אחרי המוות
מקומות להגיע אליהם אחרי המוות
גיהנום קוסטום-מייד. טרטרוס
(Shutterstock)

גיהנום

אח, גיהנום, הגלידת וניל של העולם הבא. ועדיין, מסתבר שלמרות שמדובר באפטר-לייף הכי מוכר (והיחיד שקיים באמת, תזכרו שכולנו יהודים) אין ספק שמדובר במקום מאוד קיצוני: בנצרות מסופר על שריפה בחיים לנצח, על מכות ועינויים ממלאכי חבלה וביהדות מסופר את אותו דבר בהבדל אחד: אש הגיהנום פוסקת בשבת, כי אתם יודעים איך לשטן חשוב לכבד את המסורת. אז מומלץ להאמין כמובן בדת היהודית בה גם יש יום חופש אחד אפילו בגיהנום וגם מותר להלוות בריבית. כמה יתרונות יכולים להיות בדת אחת?!

מיקטלן

מיקטלן? אתם קטלן. כלומר, אם מתתם אצטקים כמובן. עולם המתים של האצטקים נמצא בצפון הרחוק, שלפי החישובים שלי זה בטקסס. כמובן שהשולטים במיקטלן הם מיקטלנטקוטלי ואשתו מיקטקקיוואדל, כי אצטקים היו טובים בנתינת שמות. שימו לב מה צריך לעשות כדי להגיע מהאזור הראשון (רמה הכי קלה) לאזור התשיעי (גוד-מוד, אפשר לנוח): לעבור הרים שמתנגשים אחד בשני, לחצות נהר של דם ושדה עם רוח שעשויה מסכינים. אולי טוב שהרגנו את כולם.

היי-טא-בבי

מה? למי זה שייך? ובכן, לאנשי היאנומאנו מהאמזונס כמובן, קהילה של 35 אלף איש שחיים על גבול ברזיל-ונצואלה. לפי המסורת שלהם, גן העדן התרסק על כדור הארץ, יצר בו חור ולקח איתו את אנשי הכפר אמהירי-טרי, שם הם חיים במקום נידח ומבודד (בניגוד לשאר אנשי היאנומונו שחיים בניו יורק של האמזונס) ולכן הם פנו לקניבליזם. אה והם גם קיבלו כוחות רוחניים גדולים שבהם הם משתמשים כדי ללכוד תינוקות בכדור הארץ ולאכול אותם. סימס לג'יט.
4 צפייה בגלריה
מקומות להגיע אליהם אחרי המוות
מקומות להגיע אליהם אחרי המוות
צימר בהיי-טא-בבי. ארוחת הבוקר לא כלולה, תביאו תינוקות מהבית
(Shutterstock)

אדליבון

גם לאינואיטים יש מקום משלהם אחרי המוות. בניגוד לדתות אחרות בהן העונש הוא מגורים במקום נידח וקפוא, הם כבר גרים קרוב לקוטב, אז המקום אליו הולכות רוחות המתים הוא, אה, מקום מרוחק וקפוא. בגדול זה די נשמע כמו החיים הרגילים שלהם. מצד שני, החיים הרגילים שלהם די מבאסים בכללי אז אולי כן מדובר בעונש? אולי חיי נצח כשאתה אינואיט זה כן איום ונורא? כנראה שכן.

מורימוריה

אתה מפיג'י? מאמין במיתולוגיה הפיג'ית? טרם התחתנת? אם התשובות להכל הן "כן" הנה מה שמחכה לך: אחרי המוות תעבור על מעבורת בנתיב הנשמות ואם לא הספקת להתחתן תתכונן לברוח מהמפלצת נאנגהנאנגה. ואתם חשבתם שההורים שלכם לחוצי חתונה. אם התחתנת אז ברוך הבא למורימוריה - מקום שהוא לא בדיוק גן עדן, לא בדיוק גיהנום. נכון, ממש כמו חיי נישואין. במורימוריה יש עונשים לצד פינוקים, אז בגדול אתה די מגיע לגרסת המתים של החיים הרגילים שלך. למשל, אם לא הרגת אויב בקרב העונש שלך יהיה להכות בבוץ עם אלות לנצח. לא ניקבת אוזניים? אתה צריך להסתובב עם בולי עץ בתוך התנוכים. את אישה ללא קעקוע? רוחות ירדפו אחרייך ויקעקעו אותך עם צדפים חדים. כן, מסתבר שכולם בפיג'י הם ילדי סנטר.
4 צפייה בגלריה
מקומות להגיע אליהם אחרי המוות
מקומות להגיע אליהם אחרי המוות
זה לא כפר בלום, זה גרוע כמעט באותה מידה. מעבורת בנתיב הנשמות
(Shutterstock)

אגם האש

הפרק קרוסאובר של החיים אחרי המוות בעולם העתיק. במקור הגיע ממצרים העתיקה, שם בעולם המתים יש סדרה של נהרות ובריכות אש ובמרכז, איפה שמתרכזים כל החוטאים, כלומר אתם, יש אגם אש שם שורפים נשמות אומללות במממ, אש. לנצח. אבל היי, אל תרגישו רע - לפי חזון יוחנן אגם האש הוא מקום אמיתי בו נשרפים כל מי שאינם רשומים בספר החיים, כולל השטן, האדס והמוות עצמו. אז מה שנקרא, מהרו לשריין לעצמכם מקום בספר החיים עוד היום.

לימבו

העונש הגרוע מכל. אם אתם חייבים להגיע לאנשהו אחרי המוות בבקשה אל תגיעו ללימבו. שם מסתובבות כל הנשמות שלא נדונו לגיהנום אך לא נטבלו לנצרות - כלומר כל מי שנולד לפני ישו, כל הגויים ימ"ש וכמובן תינוקות שמתו בלידה. מה קורה שם? כלום. מחכים. כלומר מדובר בגרסא העל טבעית של משרד הפנים, שם אתה מחכה ומחכה לנצח ולכולם לא נעים ואין לך סוללה בטלפון ואתה רוצה למות אבל טכנית לא יכול כי אתה כבר מת.
4 צפייה בגלריה
מקומות להגיע אליהם אחרי המוות
מקומות להגיע אליהם אחרי המוות
שיחתכם חשובה לנו, אנא המתינו בלימבו ותיענו לפי התור
(Shutterstock)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button