פתחתי טיקטוק בגיל 36 וגיליתי שאני אוהב דברים שלא ידעתי שאני אוהב

אורן ברזילי, אושיית פייסבוק ובומר, הצטרף לרשת החברתית של דור ה-Z ובמקום לרקוד לצלילי דה וויקנד מצא את עצמו מתמכר לסרטוני הנחת לבנים, צריבת לוגואים ושלל טרנדים מהחצר האחורית של האינטרנט. זה יכול לקרות לכל אחד

פורסם:
משבר גיל ה-40 - הוא יכול להכות גם בגיל 36. אני לא בדיוק שייך לדור שקונה אופנוע ונדנדת מין ומגלח את הראש ומקים ביחד את הלהקה מהתיכון, כן? זה יהיה פתטי. לא לא, בשנת 2020 יש פתרונות הרבה יותר יעילים לגרום לך להרגיש צעיר, כמו קוקאין או טיקטוק. אחרי הטלת מטבע קצרה החלטתי ללכת על האופציה השנייה. כמובן שזו בחירה הרבה יותר טובה - בעיקר כי פייסבוק הפך לצינור מידע דלוח שמראה לך 3 אנשי קשר, טוויטר ישראל עסוק בפוליטיקה הכי מגעילה ודוחה בעולם, ובאינסטגרם כולם עסוקים בלעשות דברים שנראים מדהים ולהיראות מבואסים טילים תוך כדי. בטיקטוק, לפחות בעיניים העתיקות שלי - כולם נהנים. אבל מעבר לבנות 14 שרוקדות, מה עוד יש שם? אחרי שנה של צלילה אפשר לסכם - אלה הן הנישות הכי מטומטמות ומדהימות שאתם צריכים להכיר ברשת החברתית הכי כיפית.

יציאה מהארון

מה עושים אם אתם רוצים לצאת מהארון בלי לכתוב פוסט ארוך וסוחט דמעות ולייקים בפייסבוק, או להתראיין לשער 7לילות? עד עכשיו אלו היו הדרכים היחידות לעשות את זה, ואז הגיע טיקטוק. שימו פליי על השיר הזה, עכשיו תחפשו את כל הסרטונים שהשתמשו בו. מה שאתם רואים פה זו דרך חדשה לחשוף לעולם את הנטייה המינית שלכם בלי לעשות מזה עניין, לצאת הכי קול ולצחוק על הכל. ברור שחלק מהסרטונים הם חיקויים ופארודיות, אבל במקום דרמות יש פה אשכרה מם שמשמש צעירים ליציאה מהארון, אם זו לא נורמליות אני לא יודע מה.
@donaldleemiles

My little cousin is so cute ❤️🥺 she told me today🏳️‍🌈🥺😊❤️ @assyla.eener

♬ original sound - keira

צביעה יפה

וואלה לא הבנתי את התופעה של ASMR, אבל אנשים מכורים לזה אז מי אני שאתווכח. הנישה הזו הובילה ללא מעט חשבונות כמו החשבון פה ודומים לו - שמציירים, אה, ממש יפה ומדוייק ובדרך כלל עם רעשים מרגיעים. האם רק פסיכופטים מסוכנים מבינים כמה זה כיף? כן.

הדבר הזה

זוכרים שהייתם ממש משועממים ממשחק מסויים ואז התחלתם לבנות שלבים ונעצרתם פה כי לא היה לכם למי לפרסם את זה? אז הנה מישהו שצלל עמוק עמוק למחילת הארנב מלאת האסיד והזמן הפנוי. אני אפילו לא יכול להסביר, פשוט צפו בזה.

מעצבי גינות

הנה, לפני טיקטוק איך היינו יודעים כמה מושלם והולסום זה מישהו שחותך שיחים בצורה ממש מדויקת? צריך לפתוח חשבון יוטיוב, לצלם, לערוך ובסוף זה נראה כמו פרסומת לחברת גינון (שזה מה שזה, כמובן). ובערוץ הזה - זה פשוט מאות פיסות יופי קצרצרות של אדם שעומד בשמש, מזיע, ונותן לכם לצפות בעבודה יפהפיה בזמן שאתם בשירותים.

ההיא שהופכת את עצמה לדברים

מה לא ברור פה אני לא מבין, זו מישהי שהופכת את עצמה לדברים, למה כל דבר צריך להסביר? פשוט מישהי שמציגה לכם איך זה ירגיש אם יום אחד החברה שלכם תהפוך לעיפרון או אבטיח. מאוד הגיוני, מאוד נהיר, ובטוח שתבינו את הקטע אחרי שתצפו באיזה 30 סרטונים כאלה.

עבודות מתכת

אני לא בדיוק הנדימן ועדיין מאוד מאוד נהנה מחשבונות טיקטוק של אנשים שמסתכנים במוות או הרעלת מתכות כדי לאפשר לנו לראות איך הם מעקמים דברים/שורפים דברים/שופכים מתכת לוהטת על דברים. תרקדו את ריקוד המתכות הרעילות שלכם למעני, פועלים!

האלה שצורבים את הלוגו שלהם

בספק אם מישהו היה שומע על מסעדת גראוצ'י דאדיז שנמצאת בחור תחת בין קלגרי לאדמונטון, קנדה, אלמלא החשבון הזה. אבל הם הצליחו להפוך את הלימונים ללימונדה באמצעות טריק אחד מטומטם ואפקטיבי - הם צורבים את הלוגו שלהם על כל דבר שהעוקבים מבקשים. חול, דשא, עוגות יום הולדת, ג'לי, כל דבר. ולא להאמין כמה שהטמטום המטומטם הזה מספק.
@grouchydaddys

Reply to @uno_szymon4 hello? ##satisfying ##grouchydaddys ##whatsnext? Follow us on IG, FB and YT!

♬ Telephone - Lady Gaga

בדואים!

האמת, לא יודע איך הגעתי לשם אבל זה הופיע לי ב-4U ונשאבתי. מה אתם יודעים כבר על בדואים? לא הרבה, נכון? אז קודם כל יש להם טיקטוק ולכם אין. דבר שני - אוקיי זה די מאשש את הסטריאוטיפים אבל בטוח יותר שונה ומעניין מהחשבון של האחיינית שלכם.

רוגטקה

איך קרב עם רוגטקה עדיין דבר שקורה מחוץ לתקופת התנ"ך? מסתבר שאסיאתים חייבים להיות הכי טובים באינטרנט בכל תחום, גם אם אלה כלי נשק של עידן הברונזה, עם כישורים שיגרמו לדוד המלך להחוויר.
@slingshot_hand

Help your neighbors to trim branches. 💥💥💥🤓🤓##WhenWeWereYounger ##slingshot ##fyp ##tiktok ##foryou

♬ original sound - dangong

המירוץ שלא נגמר

הערוץ הזה פופולרי בצורה מחרידה והאמת אפשר להבין למה - הוא פשוט לוקח לאקסטרים את פנטזיית הילדות שלנו - לבנות מסלול מירוץ מהיר מאוד ולעשות עליו טורניר אינסופי של כל מכוניות הצעצוע בעולם. כאילו, באמת, כל המכוניות, וזה לא נגמר, והוא מודד מי מגיעה הכי רחוק ועוקב אחרי זה, צפו בזה נו כבר זה כמו הירואין.

ההוא שמיישר דברים

קצת קשה להסביר פה למי שלא מכיר, אבל מדובר באגדה ובבנאדם שיצר שפה ויזואלית חדשה, לא פחות. לכאורה מדובר במישהו שפשוט מיישר כוסות מלאות במוצר כלשהו, אבל תמשיכו לצפות ותבינו. אה, וזהירות מהסרטונים עם הרימות.

הנחת לבנים

כן, מה? יש גם כאלה? זה לא רק לבנות בגיל 17 בשם ליאל שרוקדות או משהו? וואלה לא, יש טונות של ערוצים שמתמקדים במלאכות הכי אזוטריות בעולם - מניפוח זכוכית ועד יציקת מתכות. וזה מעניין, לאללה. אם חשבתם לעשות טוטוריאל וללמד את עצמכם איך לבנות לבד קיר לבנים כנראה שיוטיוב הוא המקום בשבילכם. אז מה הקטע? מדיטטיבי. אפשר לראות שעות את השיט הזה, לופים אינסופיים של אנשים שיש להם עבודה ממש קשה וטכנית, והם ממש טובים בה, והם מצלמים את עצמם עושים את זה ברמה שגורמת לכם גם לקנא וגם להגיד תודה לאל שזה לא אני. וכן, על הדרך יש מצב שתלמדו משהו. אוקיי קרן אני מתפטר והולך להיות מניח לבנים.

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button