סוגרים שנה 2020
סוגרים שנה 2020
יוגה עם מעמולים. מטרה ריאלית לשנה הקרובה

הגשמה עצמית? תשכחו מזה: דברים שלא תעשו גם השנה

2021 אולי מביאה איתה כמה החלטות אופטימיות, אבל לאופיר סגרסקי יש חדשות בשבילכם: אף אחת מהן לא תתגשם. אתם לא תשנו את החיים שלכם ב-180 מעלות, לא תזכו במיליון וגם לא תרדו 3 קילו. ונחשו מה? אתם לא לבד

עודכן:
6 צפייה בגלריה
גברים עושים יוגה
גברים עושים יוגה
יוגה עם מעמולים. מטרה ריאלית לשנה הקרובה
(Shutterstock)
אוטוטו 2021, ואתם מתכננים כבר את פוסט סיכום השנה שלכם. תרצו לספר שלמרות הקורונה הספקתם כל כך הרבה דברים, ובעיקר למדתם לדייק את עצמכם - אבל זה לא נכון. עמוק בלב מנקרת בכם הידיעה שלא הספקתם כלום וגם לא תספיקו עד 2021, ולא מפני שהשנה החולפת הייתה גרסת העלי אקספרס של קקי רך, אלא מאותן סיבות שלא הספקתם את כל זה גם בשנים הקודמות: כיוון שאתם לוזרים. עם זאת, אתם לא לבד. יש המון, המון לוזרים בעולם, רבים עוקבים אחרי אתר זה ממש.
כמוהם, גם אתם לא תלמדו לאפות וגם לא לייחר עציצים. אפילו לא תספיקו לבדוק בגוגל מה זה "לייחר", רק כדי להבין על מה מדברים החברים שלכם, שקודם כל יש להם סלון בכלל ואחר כך הוא גם מעוצב, כדי להזכיר לכם שמצד אחד אתם נושקים ל-40 ומצד שני שאתם עדיין לא יודעים איך לנהל את שלב החיים הזה.
גם השנה לא תביאו מכונת קפה, ותתעקשו להסתדר עם מזלג אחד בבית בלבד. טוב, אולי זה ספציפית רק עניין שלי, אבל לכל אחד הרי יש איזה סיפור מזלג כזה בבית. רהיט מרופט שאנחנו מסרבים להחליף בחדש, נעל קרועה שאנחנו מסרבים לתקן או לזרוק, נורה מקולקלת, סדק בקיר. כי אם נתחיל לטפל בסדק אחד בחיינו, הרי אין לזה סוף. הפסיכולוגית שלכם תמשיל את הזנחת הבית להזנחה עצמית, ואתם תגידו: שטויות, נמאס כבר שכל דבר הוא דימוי למשהו אחר. אי אפשר פשוט להסתדר עם מזלג אחד מבלי שזה יעיד על מידת האהבה העצמית שלי?
אבל עמוק בלב, תתהו האם הספקתם ללמוד לאהוב את עצמכם כפי שלמד מגדל העציצים, וככל שהוא אוהב את עצמו כך משתלשל מחלונו תפוח האדמה הבוליביאני משל היו קוקו בזקנו של מדריך טנטרה. הוא למד לאהוב את עצמו כך בקבוצת מדיטציה, וזה דוחה אתכם. קודם כל, כי הוא משלם על זה כסף, ולכן כל העסק הזה נשמע לכם כמו תרמית. אחר כך, כי יש משהו בעזרה העצמאית הזו שהוא בלתי נסבל.
לא תספיקו למצוא אהבה גם מבחוץ, ובטח שלא עכשיו, כי להיכנס לאפליקציות כדי לחפש זוגיות רגע לפני הסילבסטר זה כמו להיכנס לקנות בשיין רגע לפני בלאק פריידיי. תניחו את הטלפון בצד. קבעו עם חברים רווקים. תקבעו להיפגש. תאכלו, תשתו, תעשנו, תקומו עם האנג אובר, זה בסדר. גם ככה אין לכם המון סיבות להיות יעילים למחרת בבוקר.
6 צפייה בגלריה
פיקניק זוגי בסופרמרקט
פיקניק זוגי בסופרמרקט
הנמכת ציפיות זה המפתח. דייט בסופר
(Shutterstock)
לא, אתם לא תמכרו סדרה לתאגיד וגם לא ל-yes. גם לא תסיימו לכתוב אותה, וגם אם חשבתם שסיימתם ממש בקרוב תגלו שלא או שמישהו מאוד מפורסם כבר חשב על הרעיון שלכם קודם. בנוסף, לחברים שלכם נמאס לשמוע על הסדרה הזו. מאחר וסביר להניח שלא יצא ממנה כלום, אנא הפסיקו לדבר איתם עליה ותזכו לפחות לדיאלוגים בחיים האמיתיים.
גם השנה לא תספיקו להחליט מה לעשות בסילבסטר, על אחת כמה וכמה שאין מסיבות, וצריך למצוא חברים להשתכן אצלם ללילה אחד בקפסולות. שפע האופציות הבינוניות יסנוור אתכם עד התשה ותירדמו מוקדם עם ריר על הספה, תחת ממבטו השופט של החתול.
6 צפייה בגלריה
חתול עם מסכה
חתול עם מסכה
בילוי עם החתול. משהו שכנראה שוב יקרה בסילבסטר
(Shutterstock)
גם השנה לא תזכו לריוניון עם האקס או האקסית שאתם עדיין דפוקים עליהם כבר עשור, וזה הרבה יותר מבסדר. די, שחררו, לא אכפת להם מכם והם פונים אליכם רק כשהם צריכים עבודה או עזרה במעבר דירה. בדקו את היסטוריית השיחות עכשיו והיווכחו.
גם השנה לא תקנו קומקום חדש, כי עם כל הכבוד לאבולוציה שמתפתחת בקרבו מחדש יש רשימה של אביזרים הרבה יותר חשובים ומקולקלים ברשימה לפניו וגם הם לא יטופלו עד 2021
לא תלמדו שפה חדשה. לא, לא רוסית, לא גרמנית ובטח ובטח שלא סינית. הייתם 3 יחידות באנגלית אז בבקשה, לא כולם צריכים לקרוא בולגקוב בשפת מקור. בנושא דומה אך שונה, אתם גם לא תספיקו לסיים את "האמן ומרגריטה" שהתחלתם לקרוא בגיל 19 על מנת למשוך את בני המין השני ופתוח לכם על השידה עד עצם היום הזה כגלעד ליכולות הקשב והריכוז.
6 צפייה בגלריה
ילדה עושה קניות
ילדה עושה קניות
כבר נגמלתם משופינג אונליין? קחו את הזמן
(Shutterstock)
אתם לא תספיקו לקבל שום פרס על שום דבר, אולי אולי שובר הנחה לסטימצקי מתחרות סיפורים שהתרחשה בדף נידח בפייסבוק שבו מתקוטטים בני שבעים ומעלה או בני עשרים בשם סתווית בנושא תרגומי שירים.
לא תספיקו להפוך לשריריים וחטובים. לא תיגמלו מקניות ברשת, וגם לא מסמים או סיגריות. לא תעשו את השינוי המדהים הזה שפינטזתם עליו שנים מבלי להעז לומר בקול רם. לא תספיקו לארגן אורגיה. סליחה אבל זה עניין מורכב ארגונית, במיוחד אם כל אחד מהמשתתפים מצפה להימשך או לכל הפחות לחבב את כל היתר. לא תתחסנו, כי ביורוקרטיה. לא תחוו רגע נסי בלתי יאומן שיעביר לכם מסר מחזק מהקוסמוס. לא תתפחו אישית, רוחנית או מקצועית. וזה בסדר. שתהיה שנה לועזית חדשה רגילה לכולנו.
6 צפייה בגלריה
אישה מצלמת בלוג כושר בריאות
אישה מצלמת בלוג כושר בריאות
משהו שלא תעשו השנה #318: תפתחו ולוג בריאות
(Shutterstock)
פורסם לראשונה: 11:44, 23.12.20
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button