תל אביב, ישראל, ציריך וניו-יורק, 26 בספטמבר, 2023 – שחל טלרפואה בע״מ (NASDAQ: SHLT, SIX: SHLTN;) (להלן: ״שחל״ או ״החברה״), מובילה עולמית ומפתחת של פתרונות טלרפואה אישיים מתקדמים מתכבדת לדווח היום על תוצאות ביניים מהמחקרים HELP-MI המתבצע ב-Mayo Clinic ו-TELE-ACS המתבצע ב- Imperial College London שהוצגו בכנסVulnerable Plaque and Patient Meeting (VPM) 2023 כפי שדווח בעבר.
שני המחקרים עוסקים ביישום של טכנולוגיית ®SmartHeart אקג 12-ליד של שחל, אשר הינה מוגנת פטנט ומאושרת FDA, לניטור של מטופלים בבית לאחר התקף לב (אוטם שריר הלב). התוצאות מציגות ממצאים מרשימים ביותר.
בין הדגשים המרכזים מהממצאים שהוצגו, ניתן למנות מספר נקודות מרכזיות:
  • ירידה משמעותית של 27.5% בביקורים בפניה לחדרי מיון בניסוי ה-TELE-ACS. מעבר לכך, שיעור האשפוזים החוזרים צנח ב-55% באותו הניסוי.
  • בניסוי ה-HELP-ME פניות לחדרי מיון עם רקע של תלונה על אירוע לבבי ירדו בקרב משתמשי טכנולוגיית ה-®SmartHeart למספר מדהים של 0 (אפס) .
  • גם מספר האשפוזים החוזרים בקרב משתמשי ה-®SmartHeart אצל מטופלי מחקר ה-HELP-ME עמדו על 0 (אפס).
  • במהלך הצגת התוצאות בכנס המדווח, צויין כי מחקר ה-HELP-ME הדגים את הפוטנציאל ליישום מוצלח של מערכת שחל במערכת הבריאות האמריקאית, בדגש על יכולתה להפחית את הביקורים בחדרי מיון בשל תלונות לרקע סימפטומים קרדיווסקולריים לא ספציפיים וצמצום האשפוזים החוזרים, תוך שיפור הזיהוי המוקדם של מצבים קרדיאליים משמעותיים.
ארז נחתומי, מנכ״ל שחל טלרפואה, ציין כי ״התוצאות הראשוניות ממחקרי HELP-MI ו- TELE-ACS עלו על כל הציפיות שלנו. מאז ומתמיד אנחנו בטוחים ביכולת ובפוטנציאל של טכנולוגיית ה-®SmartHeart שלנו, והממצאים המדווחים רק מאשררים זאת ומראים את התועלות של הטכנולוגיה בקרב מטופלים לאחר אירועים לבביים. אנחנו מצפים בכיליון עיניים להמשך ההשפעה החיובית של הטכנולוגיה שלנו על עולם הטלרפואה ועל עולם הטיפול הרפואי מרחוק״.
הצגת הניסויים בכנס VPM 2023 זמינות בכתובת: https://www.millbrook-events.co.uk/VPM2023
על אודות שחל טלרפואה:
שחל טלרפואה עוסקת בפיתוח ושיווק טכנולוגיות טלרפואה אישיות מובילות ובמתן שירותי מוקד רפואי, תוך התמקדות במחלות לב כלי דם ומחלות נלוות, למשתמשי קצה ולקהילת נותני שירותי הבריאות. החברה מציעה את שירותיה ואת מכשירי הטלרפואה האישיים שלה למנויים המשתמשים בטכנולוגיית תקשורת טלפונית ואינטרנט. שחל טלרפואה רשומה למסחר בבורסת שוויץ תחת הסימול SHLTN (ISIN: IL0010855885 ובבורסת נאסד"ק תחת הסימול SHLT ISIN: US78423T2006, CUSIP: 78423T200) ).
מידע נוסף ניתן למצוא באתר החברה www.shl-telemedicine.com.
אזהרת מידע צופה פני עתיד:
חלק מהמידע הכלול בהודעה זו מכיל הצהרות צופות פני עתיד. הקוראים מוזהרים כי כל הצהרות צופות פני העתיד מסוג זה אינן ערובות לביצועים עתידיים וכרוכים בסיכונים ואי ודאויות, וכי התוצאות בפועל עשויות להיות שונות מהותית מאלו בהצהרות צופות פני עתיד כתוצאה מגורמים שונים. שחל טלרפואה אינה מתחייבת לעדכן או לתקן בפומבי הצהרות צופות פני עתיד אלו.
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״שחל טלרפואה בע״מ״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.