עומרי הורביץ, בן 28, בנה את חברת המדיה המודרנית המשמשת כצינור בין סטארט אפים לבין התקשורת המובילה בארה״ב. החברה עובדת עם השמות הגדולים ביותר בישראל ביניהם חברות ענק כמו טיילור ברנדס לצד שיירת מיליארדרים אמריקאים כמו ראיין ברסלו.
עומרי, בשוק רווי כמו שלך, מה היתרון התחרותי בר-הקיימא שלך?
״בקצרה: במקום לשכנע את התקשורת לסקר את הלקוחות שלנו, אנחנו הופכים לבעלי שליטה בעולם תקשורת שעובר דמוקרטיזציה אדירה. להבדיל ממשרדי יח״צ קלאסים, לדוגמה, אנחנו מפעילים מתודה אסטרטגית חסרת תקדים במסגרתה אנחנו גם מבצעים רכישת מניות מיעוט משמעותיות בכלי תקשורת מתפתחים, וגם מפתחים בעצמנו פלטפורמות תקשורתיות נרחבות שזוכות לקהל הולך וגדל וצוברות שם בעולם הטכנולוגיה״.
אתה מרגיש שהרשתות החברתיות נוגסות במונופול התקשורתי?
״הגישה שלי לא פשטנית כל כך. אני מאמין שהחיבור בין עולם המדיה המסורתי ובין עולמות הסושיאל, בהם אני נהנה מכמות עוקבים משמעותית מאד בלינקדין, טוויטר, ובאינסטגרם, מאפשרת לי לקבע אג׳נדות תקשורתיות של הלקוחות שלי בצורה משכנעת, אותנטית, ומדוייקת. לטוב ולרע זו האחריות שלקחתי על הכתפיים שלי: המותג שלי זהה לזה של הלקוחות שלי, ואני מזוהה איתם ב-100%״.
וזה מתבטא בהיקפי חשיפה?
״מבלי להכנס יותר מדי למטריקות ולאנליטיקות, לקוחותינו נהנים מחשיפה של 560% יותר ממה שהמתחרה מספר שניים שלנו מצליח לייצר״.
למה שהסטארטאפ המקומי יבחר בך ולא בשחקן ״הקלאסי״? שעושה את זה כבר עשרות שנים?
״עולם התקשורת הוא דינמי, ואין בו כללי משחק יציבים", אומר עומרי, ״השיטות שעזרו למשרדי יח״צ מסורתיים לא יעזרו לסטאר אפים מודרניים, ולכן סטארטאפים מודרניים בוחרים לעבוד עם חברה חדשנית ולא טריוואלית, כמונו״.
״החברה שהקמתי בנויה על חשיבה מחוץ לקופסה, ועל הבנה רחבה של החיבור בין התקשורת המסורתית לבין עולמות הסושיאל. המטרה שלנו, מעבר לייצר פרסום עבור הלקוחות שלנו, הוא לדלבר עבורם תוצאות עסקיות״
מה האתגר הגדול ביותר שעמו אתה מתמודד?
״האתגר, וגם חלק מהיתרון התחרותי״, מרחיב הורביץ, ״הוא העובדה שתעשיית המדיה היא דינמית, ולכן בכל רגע נתון יכולה לצוץ פלטפורמה תקשורתית שעבורה צריך לבנות אסטרטגיה חדשה. ראינו את זה קורה כשאילון מאסק רכש את טוויטר.
לשמחתנו מרבית הצוות שלנו גר בחו״ל, מה שמאפשר לנו לקבל עדכונים חמים בכל מה שמתרחש בתעשייה, בעיקר דרך קשרים ישירים עם שחקני כוח משמעותיים בקליפורניה, ניו-יורק, ומיאמי״.
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״Valuetech Analysis״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.





