תל אביב, 19 למרץ 2024 – סיפיה וויז'ן בע"מ ("סיפיה", ת"א: סיפיה; CPIA), חברת אוטו-טק המפתחת ומשווקת טכנולוגיות ומערכות מתקדמות מבוססות AI לניטור נהג ופנים הרכב לצורך זיהוי הסחות דעת והפחתת הסיכון הכרוך בהן, מדווחת על הסכמים לקבלת השקעה בסך כולל של כ-8.5 מיליון ש"ח, בהובלת מר ליאון רקנאטי ובהשתתפותם של עו"ד אודי ברזילי ומר יורם אמיגה כמשקיעים.
יהודה הולצמן, מנכ"ל סיפיה אמר בהמשך לסגירה של ההסכמי ההקצאה: "אנו מברכים על סגירת הסכמי ההשקעה המבטאים אמון בסיפיה ובפעילותה, ומהווים תמיכה וחיזוק במגמת הצמיחה המשמעותית שחווה החברה בתקופה האחרונה. אנחנו נמשיך ביתר שאת לפעול להשאת ערך לבעלי המניות שלנו".
בהמשך לדיווח החברה מיום 23 בנובמבר 2023 בדבר התקשרותה עם ליאון רקנאטי בהסכם השקעה, חתמו הצדדים ביום 18 במרץ 2024 על הסכמים במסגרתם יושקעו בסיפיה סך של כ-8.5 מיליון ש"ח, לפי מחיר מניה של 60 אגורות, מחיר הגבוה בכ-9.5% ביחס למחיר מניית החברה ביום שקדם לדיווח. בנוסף, עבור כל 100 מניות שתוקצינה מכח ההשקעה יקבלו המשקיעים 40 אופציות במחיר מימוש של 75 אגורות (צמוד דולר) לתקופה של 5 שנים ממועד הקצאתן.
הסכמים אלו באים על רקע מגמת הצמיחה המואצת עליה דיווחה סיפיה בחודשים האחרונים, כאשר במהלך שנת 2023 הציגה החברה גידול של מעל ל-100% ביחס לסך כל זכיות הדגמים בכל שנות פעילותה.
על אודות סיפיה וויז'ן
סיפיה היא חברת אוטו-טק מובילה המפתחת ומשווקת פתרונות מבוססות בינה מלאכותית (AI) לניטור נהג ופנים הרכב (DMS/OMS), שנועדו ליצור חוויות נסיעה בטוחות יותר ומהנות יותר. מוצרי הדגל של החברה, ה-Driver Sense וה-Cabin Sense, מיועדים ליצרניות רכב (OEM) ועושות שימוש בעיבוד תמונה ובינה מלאכותית לצורך ניטור הנהג ופנים הרכב. כמו כן, לחברה מוצר ייעודי Cipia-FS10 לניטור נהג בציי רכב (קרי: רכבים מסחריים קיימים שכבר נמצאים בכביש, ולעיתים שוק זה נקרא "Aftermarket"). מאחורי הטכנולוגיה של החברה עומדים עשרות פטנטים ולמעלה מעשור של מחקר ופיתוח. שוק ניטור פנים הרכב נהנה מרוח גבית הודות לרגולציה הולכת וגוברת בתחום ברחבי העולם, והחברה אף מייעצת לארגון ה- Euro NCAP במסגרת קבוצת מומחים. לחברה זכיות במכרזים להטמעת מוצר ה-Driver Sense ב-61 דגמי רכב (Design Wins) עבור 9 יצרניות רכב שונות (OEMs) מארה״ב, אירופה וסין. חלק מדגמי הרכב שבהם זכתה החברה עברו לייצור סידרתי. למידע נוסף על אודות החברה: https://cipia.com
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״סיפיה וויז׳ן״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.