סטייקהולדר מזון, חלוצה בטכנולוגיית בשר מתורבת והדפסת תלת מימד, הודיעה על התקשרות במזכר הבנות עם משק ויילר, אחת מיצרניות החלבון האלטרנטיבי המובילות ויצרנית הטופו הגדולה בישראל. מזכר הבנות זה מייצג את עסקת המסחור הראשונה של החברה בישראל. במסגרת מזכר ההבנות הצדדים הסכימו על מכירת מדפסת הבשר התלת מימדית של סטייקהולדר מזון למשק ויילר (מדפסת ה- Fusion Pro), יחד עם מנוי לתוכנה הייחודית של המדפסת - SH Software ורכישת חומרי הגלם, (דיו ה-NutriBlend™ Ink).
במסגרת מזכר ההבנות המדפסת של סטייקהולדר מזון תדפיס (למיטב ידיעתה לראשונה בעולם), באמצעות הדפסת תלת מימד סטייק בשר מודפס בהיקף תעשייתי. שיתוף הפעולה, המוערך בכמה מיליוני דולרים במהלך השנים הקרובות, מסמן צעד משמעותי לחברה בפרט ולתעשיית הבשר הצמחי בכלל.
3 צפייה בגלריה
סטייק בהדפסת תלת מימד על בסיס צמחי של  Steakholder Foods
סטייק בהדפסת תלת מימד על בסיס צמחי של  Steakholder Foods
סטייק בהדפסת תלת מימד על בסיס צמחי של Steakholder Foods
(באדיבות Steakholder Foods)
על פי הערכת החברות, ההתקנה של מדפסת התלת מימד Fusion Pro™ צפויה להסתיים בין הרבעון הרביעי של 2024 לרבעון הראשון של 2025.
מדפסת ה-Fusion Pro™, בעלת יכולות ייצור מודלוריות ובהיקף של עד 500 ק"ג לשעה של מוצרי בשר מודפסים בעלי מרקם ואיכות גבוהים. שותפות זו תאפשר למשק ויילר להציע מוצרים צמחיים מתקדמים, ותהווה צעד משמעותי בהתפתחות הבשר הצמחי והחלבון האלטרנטיבי.

3 צפייה בגלריה
התוכנה של סטייקהולדר מזון, SH Software
התוכנה של סטייקהולדר מזון, SH Software
התוכנה של סטייקהולדר מזון, SH Software
(באדיבות Steakholder Foods)
אבן דרך זו מסמלת את מאמצייה של סטייקהולדר לעבור לשלב המסחור, ומסמלת את סטייקהולדר מזון כשחקנית מובילה בתחום הדפסת תלת מיימד של מזון בתעשיית המזון הצמחי והבשר המתורבת.
אריק קאופמן, מנכ"ל סטייקהולדר מזון אמר: "שיתוף הפעולה עם שחקן מוביל כמשק ויילר מסמן אבן דרך משמעותית עבור סטייקהולדר מזון. שילוב של מדפסת ה- Fusion Proשלנו במפעל הייצור של משק ויילר לצד אספקת חומרי הגלם, משקף את הפוטנציאל העסקי והמסחרי של הטכנולוגיה של החברה ואת מאמצייה הרבים להתחיל ולהניב הכנסות בתחום פורץ הדרך שבה החברה פעילה."
יאיר אילון, סמנכ"ל לפיתוח עסקי של סטייקהולדר מזון אמר: "שיתוף הפעולה עם משק ויילר, אחת מיצרניות החלבון האלטרנטיביות המובילות, מעיד על המוכנות המסחרית של סטייקהולדר מזון לספק פתרון חדשני ופורץ דרך בתחום ייצור הבשר הצמחי והמתורבת.
אולג קוליאבה, מנכ"ל משק ויילר אמר: "השותפות עם סטייקהולדר מזון מסמלת אבן דרך משמעותית עבור משק ויילר, אשר תמצב את המוצרים שלנו בקדמת השוק הצמחי. אנו נרגשים להרחיב את מנעד שלנו עם סטייק פרימיום על בסיס צמחי ומכוונים להציג מוצרים נוספים בעתיד. לשיתוף פעולה זה, המשלב טכנולוגיית הדפסה תלת מימדית חדשנית, יש פוטנציאל לשנות את אופן ייצור המוצרים ולהציע מוצרים חדשניים, זהו חלק מהמחויבות שלנו להציע פתרונות מזון ברי קיימא ומזינים.
אודות דיו NutriBlend™
דיו NutriBlend™ הוא תערובת של מרכיבים מובחרים על בסיס צמחי המיועדים לשימוש במדפסות התלת מימד שלנו. חומרים אלו משמשים כ"דיו" למדפסות, ומספקים בסיס מזין וטעים ליצירת מגוון מוצרים על בסיס צמחי. NutriBlend™ יוצר בקפידה כדי לספק שילוב של טעם ומרקם איכותי לצד ערכים תזונתיים עשירים, מה שמבטיח שהמוצרים המודפסים, עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות וטעם.
3 צפייה בגלריה
דיו NutriBlend™ של סטייקהולדר מזון
דיו NutriBlend™ של סטייקהולדר מזון
דיו NutriBlend™ של סטייקהולדר מזון
(באדיבות Steakholder Foods)
על אודות סטייקהולדר מזון
סטייקהולדר מזון, הנמצאת החזית הפוד-טק, פיתחה ומציעה טכנולוגיית הדפסת תלת מיימדית לייצור בשר צמחי ומתורבת. עיקר הייחודית במדפסות של החברה, הינה ייצור של טקסטורות מורכבות וחיקוי ברמה גבוהה של הטקסטורה של בשר מסורתי. למפעיל, שליטה דיגיטלית מלאה על המוצר המודפס, המודל התלת מיימדי, הטקסטורה, הטעם והערכים התזונתיים.
סטייקהולדר מזון מציעה את מדפסות התלת מיימד, התוכנה וחומרי הגלם המודפסים כדי להאיץ את ייצור הבשר הצמחי והמתורבת ולאפשר להן להגיע להקיף ייצור מסחרי.
באמצעות מגוון טכנולוגיות ושירותי הייצור של החברה, סטייקהולדר מזון מציעה ליצרנים את היכולת לייצר מזון מהצומח המדמה את הטעם, המרקם והמראה של הבשר המסורתי - כחלופה איכותית לבשר מסורתי ובכך להפחית זיהום סביבתי.
מומחיות החברה טמונה ביכולת יצירת מוצרי בשר ופירות ים מהצומח עם מרקמים איכותיים,כדוגמאת סטייק בקר, דגים, שרימפס, צלופח ועוד. בעוד שההתמקדות הראשונית שלנו היא במוצרים צמחיים, החברה עומלת על פיתוח תאים מתורבתים אשר יוכלו להיות משולבים בתהליך ההדפסה.
למידע נוסף, בקרו בכתובת: https://steakholderfoods.com
על אודות משק ויילר
משק ויילר,הוקמה בשנת 1994, הינה יצרנית הטופו הגדולה בישראל ואחרת מהיצרניות המובילות בתחום החלבון האלטרנטיבי. החברה מחויבת להציע מוצרים ברי קיימא, בריאים ומזינים ומציעה מגוון רחב של מוצרים על בסיס צמחי. מגוון המוצרים האיכותי של משק ויילר כולל מגוון מוצרי טופו במרקמים שונים וכן מוצרים המעושרים בסידן. לאחרונה החברה השיקה קו מוצרים חדש, שניצל טופו צמחי. מוצרי משק ויילר מציעים מענה תזונתי רחב ומופצים לרשתות השיווק, מסעדות וקייטרינג.
הכתוב אינו מהווה ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אין לראות במידע בסקירה זו כעובדתי או כמכלול כל המידע הידוע, ולכן אין להסתמך על הכתוב בה ככזה. אין לחברת ידיעות תקשורת בע״מ, לאתר ynet או לחברת המברקה פתרונות תקשורת בע״מ זיקה כלשהי לתוכן במובן של ניגוד עניינים או של עניין מיוחד. הכתוב אינו מהווה ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אין לראות במידע בסקירה זו כעובדתי או כמכלול כל המידע הידוע, ולכן אין להסתמך על הכתוב בה ככזה.
הכתבה נכתבה בשיתוף "הזירה״, שירות מסחרי לסיקור חברות, טכנולוגיות ושווקים בישראל. אין באמור לעיל המלצה לביצוע פעולה כלשהי בני״ע ויש להניח שיש לכותבים עניין באמור. התוכן לעיל הינו לצורכי העשרה בלבד. התוכן לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ אישי המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. הכותבים אינם אחראים לכל שגיאה, השמטה ו/או טעות.