תל אביב, ספטמבר 12 2023 – סיפיה וויז'ן בע"מ ("סיפיה", ת"א: סיפיה; CPIA), חברת אוטו-טק המפתחת ומשווקת טכנולוגיות ומערכות מתקדמות מבוססות AI לניטור נהג ופנים הרכב ליצרניות רכבים, מדווחת היום כי זכתה במכרז נוסף של יצרנית הרכב הסינית Chery, אחת מיצואניות הרכב המובילות בסין. במסגרת הזכייה, תוטמע מערכת ה-Driver Sense לניטור נהג של החברה ב-10 דגמי רכב נוספים (Design Wins) המצטרפים ל-8 דגמים אחרים של Chery בהם כבר זכתה סיפיה (סה"כ 18 דגמים). הדגמים מיועדים לשיווק ברחבי העולם, וצפויים להיכנס לייצור סידרתי (SOP) במהלך שנת 2024, כאשר ההשפעה על הכנסות החברה צפויה לחול בהתאם. המערכת תותקן על גבי שבב (SoC) של Qualcomm. עם זכייה זאת, לסיפיה זכיות ב-50 דגמי רכב, על גבי 12 פלטפורמות, עם 8 יצרניות רכב שונות (OEM), מארה"ב, אירופה וסין.

יהודה הולצמן, מנכ"ל סיפיה ציין: "סיפיה נמצאת בצמיחה מואצת עם עליה חדה במספר הדגמים ויצרניות הרכב שמטמיעות את הטכנולוגיה של החברה. זכיה זו, משלימה צמיחה של כ-78% מתחילת השנה במספר הדגמים הכולל בהם תותקן המערכת של סיפיה וצפויה להעלות את מספר הרכבים שיעלו על הכביש עם הטכנולוגיה של סיפיה כבר בשנה הבאה. צמיחה זו בהיקף דגמי הרכב בהם תוטמע הטכנולוגיה של סיפיה מייצגת את האמון של יצרניות רכב מובילות בטכנולוגיה מצילת החיים של החברה״.
הטכנולוגיה המתקדמת של סיפיה מבוססת על ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית במטרה להעריך את התנהגות הנהג בזמן אמת, באמצעות מעקב אחר תווי הפנים ומצב הנהג על בסיס זיהוי סממנים חזותיים, כגון מיקום הראש, כיוון מבט, מנח הנהג והתנהגותו, בכדי לזהות אם הנהג ממוקד בדרך, מוסח או עייף, אוחז בטלפון תוך כדי נהיגה ועוד. פעילות החברה נתמכת בצורה חיובית ברגולציה המתפתחת ברחבי העולם בתחום, שמביאה לביקוש גובר לפתרונות ניטור פנים-רכב מצילות חיים.
על אודות סיפיה וויז'ן
סיפיה היא חברת אוטו-טק מובילה המפתחת ומשווקת פתרונות מבוססות בינה מלאכותית (AI) לניטור נהג ופנים הרכב (DMS/OMS), שנועדו ליצור חוויות נסיעה בטוחות יותר ומהנות יותר. מוצר הדגל של החברה, Driver Sense, מיועד ליצרניות רכב (OEM) ועושה שימוש בעיבוד תמונה ובינה מלאכותית לצורך ניטור הנהג. כמו כן, לחברה מוצר ייעודי Cipia-FS10 לניטור נהג בציי רכב (קרי: רכבים מסחריים קיימים שכבר נמצאים בכביש, ולעיתים שוק זה נקרא "Aftermarket"). מאחורי הטכנולוגיה של החברה עומדים עשרות פטנטים ולמעלה מעשור של מחקר ופיתוח. שוק ניטור פנים הרכב נהנה מרוח גבית הודות לרגולציה הולכת וגוברת בתחום ברחבי העולם, והחברה אף מייעצת לארגון ה- Euro NCAPבמסגרת קבוצת מומחים. לחברה זכיות במכרזים להטמעת מוצר ה-Driver Sense ב-50 דגמי רכב (Design Wins) על גבי 12 פלטפורמות עם 8 יצרניות רכב שונות (OEMs) מארה״ב, אירופה וסין. חלק מדגמי הרכב שבהם זכתה החברה עברו לייצור סידרתי. למידע נוסף על אודות החברה: www.cipia.com
* המידע בדבר תחילת הייצור הסדרתי של הדגמים האמורים הוא בבחינת מידע צופה פני עתיד, כהגדרת מונח זה בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968. מידע זה עלול שלא להתממש, לרבות באופן מהותי, כתוצאה משינויים וגורמים אשר אינם בשליטת החברה, דוגמת: שינויים במודלים של יצרנית הרכב, שינוי ברגולציה, שינוי בהעדפות צרכנים, התפתחויות טכנולוגיות, שינוי בתמחור המוצר וכיו"ב, לרבות כתוצאה מהתממשות גורמי הסיכון המפורטים בסעיף 33 לדוח התקופתי של החברה לשנת 2022, כפי שפורסם ביום 12 במרץ 2023 (מס' אסמכתא: 2023-01-021697).

ההודעה מוגשת מטעם חברת ״סיפיה וויז׳ן״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.
פורסם לראשונה: 10:19, 12.09.23