לדברי משה נור יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל החברה: ״הסכם זה מהווה הוכחה ליכולות המו"פ של החברה ולחדשנות והייחודיות של המוצרים אותם אנחנו מפתחים וכמובן הבעת אמון בנו כחברה גלובלית המביאה ערך משמעותי לעולם הדפוס הדיגיטלי". מדובר בהסכם אספקת דיו שהוא ארוך טווח וכולל תחזית רכישות דיו של הלקוח – חברה אירופאית המפתחת, מייצרת ומשווקת מדפסות דיגיטליות ברחבי העולם״
• החברה מעריכה כי הרווח הגולמי ממכירות הדיו ללקוח זה לפי המחירים שסוכמו יעמוד על כ- 60%.
• הדיו הפיגמנטי על-בסיס מים פותח על ידי נור במיוחד לפי דרישות הלקוח, דיו המביא איתו חדשנות ויתרונות בולטים עבור משתמשי הקצה של הלקוח, כגון, יציבות גבוהה של ראשי ההדפסה וכתוצאה מכך נדרשת פחות תחזוקה למדפסות, אפשרות להדפיס במדפסת אחת ישירות על-גבי כל סוג של בד כולל פוליאסטר כהה.
עוד הוסיף משה נור, יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל החברה: "אני מאוד גאה על הגעה ליום זה, בו חתמנו על הסכם עם אחת מהיצרניות המובילות בעולם בתחום הדפוס הדיגיטלי לטקסטיל. הסכם זה הוא ההסכם מהותי שאנחנו חותמים לאחר עבודה מאומצת עם הלקוח בכדי לפתח סט אחד של דיו פיגמנטי על-בסיס מים שהותאם במיוחד לדרישותיו ולשלוש סדרות של מדפסות מתוצרתו. ההסכם הוא במודל של OEM Private Label כך שיצרנית המדפסות תשווק את הדיו מתוצרתנו כמוצר שלה. כפי שהחברה הודיעה בעבר, היא נמצאת בשלבי התאמות ופיילוט עם מספר חברות במקביל ומצפה לחתום על הסכמים מסחריים נוספים בשנה הקרובה.
1 צפייה בגלריה
משה נור,  יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל נור אינק אינוביישנס
משה נור,  יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל נור אינק אינוביישנס
משה נור, יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל נור אינק אינוביישנס
(יח״צ)
תל אביב, 07 באוגוסט, 2023, (ת״א: נורי) חברת נור אינק אינוביישנס בע"מ, העוסקת במחקר ופיתוח של סוגים שונים של דיו פיגמנטי מבוסס מים, ירוק וידידותי לסביבה, שמחה לעדכן כי היא חתמה על הסכם ארוך טווח לאספקת דיו לחברה אירופאית המפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות דפוס גידיטליות להדפסה על-גבי פרטי ביגוד שונים.
הדיו הפיגמנטי על-בסיס מים אותו פיתחה החברה במיוחד לפי דרישות הלקוח, מביא איתו חדשנות ויתרונות בולטים עבור משתמשי הקצה של הלקוח, כגון עמידות יוצאת דופן בפני שחיקה בכביסה, יציבות גבוהה של ראשי ההדפסה וכתוצאה מכך נדרשת פחות תחזוקה למדפסות, אפשרות להדפיס במדפסת אחת ישירות על-גבי כל סוג של בד כולל פוליאסטר כהה, גמישות של למעלה מ- 500%, נטול ריח ולא דביק. בנוסף, הדיו שיסופק ללקוח קיבל את שני התקנים החשובים בתעשיית הטקסטיל, תקן OekoTex Eco-Passport ואת תקן GOTS 7.
ההסכם מפרט את התחייבויות הצדדים, את מחירי ותחזית כמות רכישות הדיו לפי חודשים ורבעונים. החברה מעריכה כי הרווח הגולמי ממכירות הדיו ללקוח זה יעמוד על כ- 60%, נתון העומד בתחזיותיה מהעבר.

על אודות החברה:
חברת נור אינק אינוביישנס בע"מ, שנוסדה על ידי מר משה נור, ממייסדי תעשיית הדפוס הדיגיטלי העולמית, עוסקת במחקר ופיתוח של סוגים שונים של דיו פיגמנטי מבוסס מים, ירוק וידידותי לסביבה המיועד לשימוש במדפסות ומערכות דפוס דיגיטלי וזאת מתוך מטרה להיות ספקית פתרונות דיו ידידותיים לסביבה לתחומי דפוס דיגיטלי שונים ומגוונים.
הדיו הפיגמנטי, שמפתחת החברה, מיועד לשימוש במספר תחומים ויהיה ניתן ליישום בהדפסה דיגיטלית בטכנולוגיית Inkjet ישירות על-גבי סוגי טקסטיל שונים, כולל בדים סינטטיים כהים הצבועים מראש; בהדפסה דיגיטלית בהזרקת דיו בפורמט רחב של טפטים, שלטי חוצות, פוסטרים, באנרים לפרסום, אריזות ועוד; בנוסף, החברה מפתחת דיספרסיה פיגמנטית לבנה המשמשת כחומר בסיס להכנת דיו פיגמנטי על בסיס מים בצבע לבן ואת מוצר ה- SoftJet - חומר הכנה וריכוך של בדים לפני הדפסה דיגיטלית – מוצר אשר להערכת החברה צפוי לתרום לחיסכון של כ- 35% מתצרוכת החשמל וכ- 40 ליטר מים הנצרכים בשלב הריכוך של כל מ"ר אחד של הבד המודפס - לאחר ההדפסה הדיגיטלית, ועוד. כל סוגי הדיו שהחברה שוקדת על פיתוחם הינם ידידותיים לסביבה ואינם מכילים חומרים רעילים.
כיום כ-20% מזיהום המים בשימוש תעשייתי מקורו בטיפולים אפליקטיביים לטקסטיל – התעשייה השנייה בעולם ברמת זיהום הסביבה. בשנים האחרונות גוברות בשוק הטקסטיל העולמי מגמות של עליית המודעות הצרכנית לזיהום הנגרם על ידי תעשיית הטקסטיל, החמרת ההגבלות הרגולטוריות, והחמרת הפיקוח על ידי גופי פיקוח מסחריים בנוגע לשיטות הייצור ולסוג התרכובות הכימיות בהן ניתן להשתמש בביצוע טיפולים אפליקטיביים לטקסטיל. עליית המודעות הצרכנית לקיימות וקידום מדיניות ESG בעולם ובשוק הטקסטיל בפרט מובילה את חברות ההלבשה הגדולות בעולם לגבש תוכניות לשינוי שרשראות הייצור באופן שתהיינה יותר ידידותיות לסביבה. להערכת החברה הגבלות אלו, והתגברות ההגבלות בעתיד הנראה לעין, יחייבו בעתיד מותגים ויצרנים לשנות את תהליכי הייצור שלהם ולעשות שימוש בטכנולוגיות ירוקות מהסוג אותו מפתחת החברה.
בנוסף ליתרון האקולוגי הישיר לשימוש בטכנולוגיות ידידותיות לסביבה בתחום זה, קיים יתרון כלכלי מובהק ללקוחות הקצה, חברות ההדפסה ולקוחותיהם - המשתמשים הפרטיים ובתי הדפוס, הנובע מחסכון בעלויות אנרגיה בהשוואה לשימוש בדפוס קונבנציונאלי; זאת כתוצאה מביטול השימוש או בשימוש בכמויות קטנות יותר של ציוד ומכשירים הצורכים חשמל ומים בכדי לטפל בבד המודפס לפני ואחרי ההדפסה על גביו בדפוס קונבנציונאלי.
המודל העסקי הנוכחי של החברה מבוסס על OEM White Label, כאשר מוצרי החברה ימכרו לחברות המייצרות מערכות דפוס דיגיטלי שימכרו את מוצרי החברה כמוצר שלהן.
למועד זה השווי המצרפי של שוקי היעד אליהן נור אינק אינוביישנס פונה הוא כ- 23 מיליארד דולר עם קצב צמיחה שנתי ממוצע של כ- 19%. שווקים אלה כוללים את שוק ההדפסות הדיגיטליות בפורמט רחב של שילוט חוצות ופרסום פנים, שוק ההדפסות הדיגיטליות לטקסטיל (ביגוד, עיצוב פנים, אופנה), שוק ההדפסות הדיגיטליות על גבי טפטים ושוק יצרניות הכימיקלים לתעשיות הדיו והדפוס הדיגיטלי.
לנור אינק אינוביישנס, צוות הנהלה עתיר ניסיון שהוביל את החברות המובילות במשק לאקזיטים והנפקות, למר משה נור ניסיון של 45 שנים בתחום הפרסום וטכנולוגיות דפוס דיגיטלי והוא ממייסדי חברת נור מקרופרינטרס, שפיתחה את המדפסת הדיגיטלית בפורמט רחב הראשונה בעולם ואת הדיו הפיגמנטי להזרקת דיו הראשון בעולם. בשנת 1994 הונפקה נור מקרופרינטרס בנאסד"ק ובשנת 2005 נרכשה על ידי HP. כמו כן, מר משה נור היה ממייסדי חברת קורנית דיגיטל, הנחשבת כחברה פורצת דרך עולמית של שוק ההדפסות הדיגיטליות על גבי חולצות, שהונפקה גם היא בנאסד"ק ונסחרת כיום בשווי של כ- 2 מיליארד דולר.

ההודעה מוגשת מטעם חברת ״נור אינק אינוביישנס״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.
פורסם לראשונה: 13:49, 07.08.23