לדברי אור יוגב, מייסד ומנכ״ל החברה, ״אנו שמחים לבשר על סגירת עסקת AirSmart משמעותית נוספת עם אחד ממפעלי המשקאות המובילים בישראל. מערכת AirSmart כבר מותקנת בהצלחה בעשרות מפעלים בישראל ובאיטליה ומספקת יתרונות תפעוליים רבים וכן חיסכון ואנרגטי רב למערך המדחסים.
1 צפייה בגלריה
אור יוגב, מנכל ומייסד החברה
אור יוגב, מנכל ומייסד החברה
אור יוגב, מנכל ומייסד החברה
(יח״צ)
יפאורה תבורי הינה אחת מחברות ייצור המשקאות המובילות בארץ, החברה ומוצריה וכן תהליכי העבודה והייצור, עומדים בתקני האיכות הגבוהים ביותר המקובלים בעולם. בחירתם בנו, הינה הוכחה לתועלת שבשימוש בטכנולוגיה שפיתחנו והבעת אמון משמעותית ומעידה על יכולותיו של מוצר ה-AirSmart, לשיפור נצילות מערכות דיחוס האויר הקייימות באופן המביא להתייעלות אנרגטית, כמו גם להפחתת העלויות התפעוליות הנלוות.״
  • עסקה זו הינה השלישית במספרה שנסגרה בשלושת החודשים האחרונים. כזכור, ב-30 ליולי דיווחה החברה על הסכם לאספקת מערכת ה-AirSmart עבור אחד המפעלים של התאגיד הבין לאומי, Sibelco, שלה מעל ל-120 מפעלים ברחבי העולם ובתחילת חודש יולי, דיווחה החברה על הזמנת נוספת מחברת ישקר של כ-1.1 מיליון ש״ח ובהיקף מצרפי של 5.2 מיליון ש״ח כולל הזמנה זו.
ישראל, יקום, 26 לספטמבר 2023 - (ת״א:אוגנ) חברת אוגווינד מודיעה כי התקשרה עם חברת יפאורה תבורי בהסכם לרכישה, להתקנה ולתחזוקה של מערכת AirSmart למטרות התייעלות אנרגטית במפעל יפאורה שברחובות וזאת במודל מכירה קפיטלי (CapEx).
התמורה הכוללת בגין הרכישה וההתקנה של המערכת במסגרת ההסכם עומדת על סך של 1,500 אלפי ₪, כאשר חלק מהותי מהתמורה מותנה בקיום יעדי החיסכון (כהגדרתם להלן) כפי שנקבע על-ידי הצדדים בהסכם. התמורה תשולם לאוגווינד במלואה בסיום התקנת המערכת, כאשר חלקה יהיה מותנה בהעמדת ערבויות מצד אוגווינד להבטחת עמידתה בהתחייבויותיה בקשר עם יעדי החיסכון כאמור.
במסגרת ההסכם, התחייבה אוגווינד כי עלות המערכת ליפאורה תוחזר כנגד החיסכון האנרגטי שיתקבל מהשימוש בה, וזאת תוך תקופה שהוסכמה בין הצדדים וכן, התחייבה לשיפור הנצילות האנרגטית של מערך המדחסים במפעל יפאורה כתוצאה מהשימוש במערכת.
כמו כן, בהתאם לתנאי ההסכם, אוגווינד תעניק ליפאורה תקופת אחריות ושיפוי, בתנאים כפי שסוכמו בין הצדדים בהסכם. בנוסף, תהא זכאית אוגווינד לתמורה נוספת בגין שירותי תחזוקה שתעמיד ליפאורה, מעת לעת ועל-פי דרישה מצד יפאורה, על-פי מחירון כפי שנקבע בהסכם בין הצדדים.
להערכת החברה ועל פי לוחות הזמנים המתוכננים, התקנת המערכת צפויה להתבצע במהלך החודשים הקרובים. בהתאם לתנאי ההסכם, ליפאורה ניתנה זכות מוגבלת בזמן לדחיית מועד תחילת ביצוע עבודות התקנה המערכת. במקרה כזה לאוגווינד ניתנה הזכות לבטל את ההתקשרות עם יפאורה ללא דרישות ו/או תביעות הדדיות.
חברת יפאורה הינה מחברות ייצור המשקאות המובילות בארץ. בחירתה של יפאורה להתקין את מערכת AirSmart להתייעלות אנרגטית של מערכי מדחסי האוויר במפעלה, כמו גם להפחתת העלויות התפעוליות הנלוות, מהווה, להערכת החברה, הבעת אמון ביכולות המערכת ובתועלותיה.
אודות אוגווינד: אוגווינד הוקמה בנובמבר 2012 על ידי ד"ר אור יוגב. החברה מתמחה בפיתוח ובהטמעה של טכנולוגיה לניהול אוויר דחוס בתעשיה למטרת התייעלות אנרגטית ותפעולית (AirSmart), ושל מערכות אגירת חשמל באמצעות אויר דחוס (AirBattery) לצורך שילוב חשמל מאנרגיה מתחדשת (סולארי, רוח, וכו'), ולצורך תמיכה ברשת הולכת החשמל. אוגווינד פועלת בשתי חזיתות: שוק אגירת האנרגיה ושוק האויר הדחוס לתעשיה. בשני השווקים היא פועלת באמצעות טכנולוגיה של דחיסת אויר למיכלים תת קרקעיים, המאפשרת חיסכון של עד 40% בצריכת האנרגיה הדרושה לדחיסת האוויר בלחץ גבוה. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את ישקר, נילית, שטראוס, תנובה, התעשייה האווירית, נטפים,טמפו, חיפה כימיקלים, יוניליבר, קבוצת מוצרי שלם ועוד הרבה מפעלים נוספים בארץ ובאיטליה
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״אוגווינד״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.