• הרווח הגולמי גדל פי 2 והסתכם בכ-5.5 מיליון דולר לעומת 2.7 מיליון דולר בחציון הראשון לשנת 2022.
  • הכנסות החברה זינקו ב-98% הסתכמו ב-6.2 מיליון דולר בתום המחצית הראשונה של 2023, לעומת 3.2 מיליון דולר במחצית המקבילה אשתקד. לחברה הכנסות נדחות נוספות בסך של כ- 5.83 מיליון דולר אשר יוכרו כהכנסות בתקופות הקרובות.
  • ה-ARR (הכנסה שנתית צפויה) בסוף החציון הראשון של 2023 חצה את רף ה-12 מיליון דולר. מדובר בעלייה של 81% ביחס לחציון הראשון לשנת 2022.
  • לחברה יתרות מזומנים ושווי מזומנים (לרבות פקדונות) בסך של כ- 7.9 מיליון דולר (נכון ל-30 ביוני 2023).
  • הלחץ הרגולטורי סביב הנגשה דיגיטלית הולך וגובר. לראשונה ב-33 השנים האחרונות, משרד המשפטים בארה״ב (US Department of Justice) מציע רגולציה פדרלית חדשה בנוגע לנגישות דיגיטלית וכן, עד שנת 2025, חוקי הנגישות האירופאים יחלו להיאכף באופן נרחב.
לדברי אלון מייסון, מנכ״ל החברה: "יוזרוואי מדווחת היום על נתונים חסרי תקדים המהווים הוכחת יכולת לאיתנות ולצמיחה שלנו. אנו מעריכים שנגיע לאיזון תזרימי מפעילות שוטפת כבר בסוף שנת 2023״. עוד מוסיף מייסון ״השנה חווינו עליה משמעותית בביקושים. ניכר שחברות רבות כבר מכירות לא רק ברגולציה המחמירה, אלא גם בצורך הקיים בקרב למעלה ממיליארד אנשים ברחבי העולם החיים עם מוגבלויות. יותר ויותר, חברות אלו מחפשות אחר פתרון יעיל, קל ונוח ליישום. הפתרונות שפיתחנו הינם ידידותיים למשתמש, מאפשרים גישה שווה לכולם, ומבטיחים שארגונים ישיגו תאימות לרגולציה בישראל ועמידה בתקני ה-WCAG ו-ADA, תוך מאבק ישיר בפער הדיגיטלי הקיים היום בשוק".
1 צפייה בגלריה
אלון מייסון, מנכ״ל יוזרוואי
אלון מייסון, מנכ״ל יוזרוואי
אלון מייסון, מנכ״ל יוזרוואי
(יח״צ)
תל אביב, 15 באוגוסט, 2023, (ת״א: UWAY) חברת יוזרוואי, ספקית טכנולוגיה ושירותים עולמיים בתחום הנגשת אתרי אינטרנט ותכנים דיגיטליים מציגה היום את הדוח הפיננסי נכון לסיום החציון הראשון של שנת 2023. החברה מציגה זינוק של 98% בהכנסותיה שהסתכמו ב-6.2 מיליון דולר בתום המחצית הראשונה של 2023, לעומת 3.2 מיליון דולר במחצית המקבילה אשתקד.
כמו כן, ה-ARR של החברה (הכנסות שנתיות מתחדשות) גדל בשיעור של 81% בסוף החציון הראשון של 2023 והגיע לסך של כ- 12 מיליון דולר (11.25 מיליון דולר מפעילות UserWay ועוד כ- 800 אלפי דולרים מפעילות חברת הבת WeCo), ביחס למועד המקביל אשתקד אז עמד ה-ARR על סך של כ- 6.6 מיליון דולר (UserWay + WeCo). יתרת המזומנים ושווי המזומנים (לרבות מזומן משועבד) של החברה עומדת על כ-7.9 מיליון דולר ארה״ב, נכון לסיום החציון. הרווח הגולמי של החברה גדל פי 2 והסתכם בכ-5.5 מיליון דולר לעומת 2.7 מיליון דולר בחציון הראשון של 2022. גם תזרים המזומנים השלילי מפעילות שוטפת של החברה צנח בשיעור של 80% והסתכם ב-374 אלפי דולר בלבד לעומת 1.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. זאת ועוד, לחברה הכנסות נדחות בסך של כ-5.83 מיליון דולר אשר צפויות להיות מוכרות כהכנסות בתקופות העוקבות.
נתוני ההזמנות (Bookings) של פעילות UserWay בלבד, במהלך המחצית הראשונה של 2023 עמדו על סך של כ-6.8 מיליוני דולר. החברה מציגה גידול בשיעור של כ-29% בהזמנות (כ- 3.83 מיליון דולר ברבעון שני 2023 לעומת כ-2.97 מיליון דולר ברבעון ראשון 2023 לעומת). גידול נוסף אותו רשמה החברה הינו שבמשך 7 מתוך 8 החודשים האחרונים, ההזמנות החודשיות עברו את רף ה- 1 מיליון דולר. החברה אף הגיעה לשיא של 6,800 לקוחות לעומת 5,100 לקוחות משלמים בסוף שנת 2022 וכ- 4,200 לקוחות משלמים בסוף המחצית הראשונה של 2022. נתונים אלה מציגים גידול בשיעור של כ- 60% במספר הלקוחות המשלמים בתום החציון הנוכחי בהשוואה למועד המקביל אשתקד.
אודות החברה: UserWay היא מובילה העולמית מס' 1 של פתרונות נגישות דיגיטלית, המחויבת לאפשר את זכות האדם הבסיסית של נגישות דיגיטלית לכולם. UserWay מפשטת באופן משמעותי את היכולת של אתר אינטרנט להפוך לנגיש ותואם לרגולציות בישראל ובעולם כולל ל-ADA בארה״ב, על ידי הטמעת שורת קוד אחת. התוסף של UserWay מותקן ביותר ממיליון אתרי אינטרנט. עם טכנולוגיית ה-SaaS של UserWay, בעלי אתרים יכולים להגיע לעמידה בתקנות ה-WCAG 2.1/2.2, ה-EN 301 549, ה-ADA ו-Seciton 508, כנדרש על ידי גופי ממשל ורגולציה בארה״ב ובעולם.
הצהרת מידע צופה פני עתיד: מסמך זה כולל מידע צופה פני עתיד כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח.1968- מידע צופה פני עתיד אינו ודאי ולרוב אינו בשליטת החברה והתממשות או אי התממשות מידע צופה פני עתיד מושפע, בין היתר, מגורמים אחרים, כגון גורמי הסיכון המאפיינים את פעילות החברה וכן התפתחויות בסביבה הכללית וגורמים חיצוניים המשפיעים על פעילות החברה. התוצאות וההישגים של החברה בעתיד עשויים להיות שונים מהותית מכל המוצגים לעיל והחברה אינה מתחייבת לעדכן או לשנות תחזית או אומדן כאמור ואינה מתחייבת לעדכן מסמך זה. מסמך זה אינו מהווה הצעה לרכישת ניירות הערך של חברה או הזמנה לקבלת הצעות כאמור. השקעה בניירות ערך בכלל ובחברה בפרט נושאת בסיכונים, יש לקחת בחשבון שביצועי העבר אינם מעידים בהכרח על ביצועים בעתיד.
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״יוזרוואי״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.