2 צפייה בגלריה
יהושע הרץ, סוכנות SEO-CAP
יהושע הרץ, סוכנות SEO-CAP
יהושע הרץ, סוכנות SEO-CAP
(צילום: סטודיו D2 Photography)
רבים מבעלים של חנויות איקומרס נתקלים במציאות הבאה. הם מאמינים במוצרים שלהם, משקיעים את הנשמה בשירות לקוחות אדיב וענייני, ועדיין בסוף החודש ההכנסות לא משקפות את המאמץ.
התסכול שלהם מתעצם כאשר הם נושאים את עיניהם אל עבר גוגל ורואים כיצד שמות המתחרים שלהם והרשתות הגדולות משתלטים על כל תוצאות החיפוש.
תתפלאו אך לא מדובר בגזירה משמים. יש מי שמשנים את פני התמונה והופכים את הבלתי אפשרי לאפשרי בעזרת שירותי קידום אתרים, וזוהי בסוכנות SEO – CAP.

הטעות המרכזית שעושים בעלי חנויות איקומרס קטנים

בעלי הסוכנות יהושע רץ מספר על המציאות המאתגרת עמה מתמודדים אלפי בעלי חנויות איקומרס: "המטרה שלי היא שהלקוח ירוויח. זה אומר שהוא לא רק יופיע במקום הראשון בגוגל, אלא שיראה תוצאות אמיתיות בעסק שלו. איך עושים זאת? אין ספק שרוב בעלי החנויות עומדים מול ענקים עם תקציבי ענק וצוותי שיווק מסיביים, ויש להם את היכולת להשקיע סכומים אדירים בפרסום, ולספוג הפסדים מבלי להניד עפעף. אבל האתגר האמיתי של בעלי החנויות הקטנות הוא לא גובה התקציב. הבעיה היא שרבים מהם מנסים ללכת באותה הגישה של הגדולים, ובכך מפספסים את ההזדמנות לבדל את עצמם מאחרים. זה בדיוק מה שאנחנו עושים אחרת, מחזקים את הבידול במסגרת פעולת קידום אתרים".
כשייסד את SEO-CAP, קיבל יהושע רץ החלטה שעושה את ההבדל. במקום לפזר מאמצים על פני מספר פלטפורמות ברשתות החברתיות, הוא החליט להתמקד במה שבאמת משחק תפקיד בעולם חנויות האיקומרס והוא קידום אתרים אורגני בגוגל.
"אנחנו מבינים שכאשר מישהו מחפש מוצר מסוים בגוגל, הוא כבר נמצא בשלב מתקדם של כוונת רכישה, הרבה יותר מאשר כשהוא גולש בטיקטוק או באינסטגרם. אבל הבחירה בגוגל היא רק הצעד הראשון. השינוי האמיתי טמון בגישה שפיתחנו. זו מבוססת על שנים של מחקר, ניסוי וטעייה, והבנה עמוקה של איך גוגל באמת עובד".

כך בונים תשתית אורגנית חזקה בגוגל

2 צפייה בגלריה
E-Commerce
E-Commerce
E-Commerce
(depositphotos)
השלב הראשון אותו מיישמים בסוכנות SEO-CAP הוא מחקר מעמיק שחושף את הנתונים הקטנים ביותר. מדובר בניתוח דקדקני של התנהגות הלקוחות בכל שלב בו למדים על כוונות החיפוש המדויקות מאחורי כל מילת מפתח, בניית פרופיל שלהם, וכיצד הם תופסים את המותג בשוק.
לאחר מכן מתבצע ניתוח מתחרים מקיף שמאיר על נקודות החוזק והחולשה של כל אחד מהם, כך שניתן יהיה היכן בדיוק אפשר יהיה לבלוט לעומתם.
המחקר לא עוצר כאן. הוא ממשיך בבחינת התכנים שעובדים הכי טוב בתחום, כיצד המתחרים מציגים מוצרים דומים, מאיפה מגיעה התנועה האיכותית ביותר, ואילו עמודים מייצרים את ההמרות הגבוהות ביותר. בסופו של דבר כל הנתונים הללו הופכים לכלים אסטרטגיים שמסייעים ללקוחות הסוכנות לעקוף את המתחרים שלהם, וזה אומר לכבוש את המקומות הראשונים בשלב החיפוש בגוגל.
השלב הבא בתהליך הוא טכני וקריטי, ודורש ביצוע ללא דופי. מדובר באופטימיזציה של אתר החנות.
מדובר בשלב שבו מקדמים רבים נוטים להתרשל, אך לעומת זאת בסוכנות SEO-CAP מקפידים לסדר כל פרט טכני שעשוי להשפיע על דירוג החנות בגוגל.
"אנחנו מייצרים מבנה אתר מושלם כפי שגוגל אוהב. זה אומר שהמהירות בה האתר יעלה יהיה מקסימלי, ובעיקר מייצרים חוויית משתמש מושלמת שמשפרת את זמני השהייה של הלקוחות הפוטנציאליים באתר.
לאחר מכן מגיע השלב היצירתי, וזה אומר לכתוב תוכן שמדבר ישירות ללב של הלקוחות. חשוב להבין, לא מדובר בסתם טקסט שאליו זורקים את מילות מפתח, אלא זהו תוכן שעונה בדיוק על השאלות של הלקוחות, כאשר גם תיאורי המוצר צריכים לשכנע ולהניע לפעולה", מסביר יהושע רץ בעלי הסוכנות.
לבסוף יש את עניין אסטרטגיית הקישורים שבונה סמכות אמיתית. לשם כך חשוב להטמיע באתר החנות קישורים טבעיים ואיכותיים, לכן ב- SEO-CAP בונים שותפויות אסטרטגיות עם אתרים מובילים בתחומים אחרים.
ההתמקדות המוחלטת במה שבאמת עובד ומצליח. דרך הפעולה המוכחת שמתעדכנת כל הזמן בהתאם לשינויים בשטח, הבנה מעמיקה של מומחים שחיים ונושמים SEO, כמו גם מדידה והתאמה של האסטרטגיה, הם אינם דברים שמובנים מאליהם בעולם הקידום של אתרי איקומרס, וזו הגישה שמייצגת את סוכנות .SEO-CAP
"בסופו של דבר הרווח וההצלחה של בעלי החנויות הם אלה שמשחקים תפקיד. לשם כך אנחנו כאן, לוקחים אחריות מלאה ומבצעים את כל מה שנדרש כדי להבין לעומק את העסק שלו. אני בעצמי לא מסתפק בעבודה מרחוק. לכל לקוח שיש לו חנות, אני מגיע גם לחנות הפיזית, בודק את המוצרים מקרוב ורואה את מה שהוא מוכר בפועל. כך אני מבין לעומק את המוצר ומגבש אסטרטגיה מדויקת יותר לשיווק. אני לומד באילו מילים כדאי לי להתמקד, אילו מסרים להדגיש, ומה לכתוב באתר כדי לשכנע את הלקוחות", הבעלים של סוכנות SEO-CAP סיכם את הדברים.

"אין דבר בלתי אפשרי למי שינסה"

אלכסנדר הגדול מגדולי המצביאים בהיסטוריה היה זה שטבע את האמירה "אין דבר בלתי אפשרי למי שינסה", וכך בדיוק פועל סוכנות הדיגיטל SEO-CAP.
התוצאות שהיא מצליחה להשיג עבור קהל הלקוחות שלהם ניכרים בשטח תוך זמן קצר, לכן בפעם הבאה שמישהו יספר לכם כי לחנויות איקומרס קטנות אין סיכוי להתחרות בענקים, תפנו אותם למי שמוכיחים אחרת.
ליצירת קשר, חייגו: 054-5240163
ההודעה מוגשת מטעם SEO-CAP באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.