חברת סקודיקס, העוסקת במחקר ופיתוח, ייצור, שיווק ומכירות ברחבי העולם של מערכות דיגיטליות מתקדמות להשבחת דפוס מפרסמת את הערכותיה המקדמיות, הראשוניות הלא מבוקרות והלא סקורות של הכנסותיה לרבעון הראשון של שנת 2024.
החברה מעריכה כי הכנסותיה ברבעון הראשון של 2024 הסתכמו לסך של כ- 5.81 מיליון דולר לעומת כ- 7.79 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד - ירידה של כ-25% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות החוזרות מחומרים מתכלים ושירות ברבעון הראשון של 2024 הסתכמו לסך של כ-2.5 מיליון דולר, לעומת כ-2.73 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד - ירידה בשיעור של כ-8% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. החברה מעריכה כי הירידה בהכנסות בתקופה, מיוחסת להיערכות לקוחות לתערוכת דרופה, שצפויה להתקיים בחודשים מאי-יוני 2024, כמו גם להאטה בכלכלה העולמית, לאינפלציה ולעליה בשיעור הריבית במהלך התקופה.
1 צפייה בגלריה
אלי גרינברג, מנכ״ל סקודיקס
אלי גרינברג, מנכ״ל סקודיקס
אלי גרינברג, מנכ״ל סקודיקס
(אוריין ברטוב)
במאי 2024 החברה מתעתדת להשתתף בתערוכת דרופה שתתקיים בגרמניה שם תציג את שני המוצרים החדשים שהשיקה: Ultra 6500 SHD המיועדת ליצרני אריזות ו- Ultra 2500 SHD המיועדת לשוק הדפוס המסחרי. במכונות אלו משולבת טכנולוגיה חדשה הנקראת Scodix MLE המאפשרת הדפסה של מספר שכבות אחת על גבי השניה על נייר לא מצופה, בנוסף תציג את טכנולוגיית Scodix AI- המאפשרת עיצוב גרפי דיגיטלי באמצעות AI כחלק מתהליך ההכנה להדפסה.
החברה העמיקה את כניסתה לשוק האריזות והצליחה במהלך הרבעון הראשון למכור מערכת אולטרה ראשונה ללקוח אסטרטגי בשם GPI, יצרן האריזות השני בגודלו בעולם והבעלים של רשת עולמית של מפעלי אריזות, בנוסף נמכרה מערכת ללקוח LPF, יצרן צרפתי למותגי יוקרה.
הנהלת החברה מעריכה כי בהתאם לציפיות מתערוכת דרופה, ממכירות ראשונות ללקוחות אסטרטגיים גדולים ומהסכם ההפצה עם Ricoh USA Inc., תחזור החברה לצמיחה שנתית בשנת 2024.
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״סקודיקס״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.