בראשית דבריי ברצוני לייחל לשחרורם של החטופים, עוד היום, ולחזק את לוחמי צה"ל וכוחות הביטחון אשר עושים לילות כימים על מנת להגן עלינו ולאפשר לנו ולילדינו להמשיך בשגרת חיינו. בנוסף, אבקש לאחל החלמה מהירה לפצועים.
המחצית הראשונה של שנת 2025 מסתיימת עבור נור אינק אינוביישנס בכמה ציוני דרך משמעותיים, תקופה זו התאפיינה בהתקדמות במגוון מישורים אסטרטגיים, טכנולוגיים ומסחריים אשר יחד מניחים יסודות מוצקים להמשך הדרך.
ראשית, השלמנו בהצלחה סבב גיוס הון בהיקף של כ-10.6 מיליון ₪. ההנפקה התבצעה בשיתוף משקיעים מהשורה הראשונה, לרבות גופים מוסדיים ואנשי עסקים בולטים מישראל ומחו"ל. ההצלחה בגיוס היא עדות לאמון שהשוק מביע בטכנולוגיה, באסטרטגיה ובצוות ההנהלה של נור אינק. כספי ההשקעה ישמשו להאצה של תהליכי השקה גלובליים והעמקה של הפיתוח בתחומי הליבה שלנו, בעיקר בתחום הדיו להדפסות על-גבי טקסטיל בכלל ולטכנולוגיית DTF ללא אבקת דבק בפרט, לדיספרסיה הלבנה ולהרחבת מערך הייצור.
במקביל, אנו ממשיכים לקדם את תהליך המיזוג של חברת נור דיגיטל טקס אל תוך נור אינק – מהלך שיאפשר סינרגיה מלאה בין טכנולוגיית הדפוס התעשייתית של נור דיגיטל לבין מוצרי הדיו שלנו, ובעיקר הדיו החדשני שפיתחנו. כבר בשלב זה, המדפסת הראשונה שפותחה בנור דיגיטל טקס מותאמת לעבודה עם הדיו החדש – ותהיה, להערכתנו, הראשונה מסוגה בעולם להציע הדפסת DTF דיגיטלית ואוטומטית, ללא אבקת הדבק שהיא נדבך בסיסי ועיקרי של שיטת ההדפסה DTF.
אחת ההתפתחויות הבולטות בחודש האחרון הייתה ההשקה הניסיונית (Beta Site Testing) של הדיו החדש שפיתחנו – דיו DTF נטול אבקה – אצל שותפים אסטרטגיים נבחרים, כאשר ישנם עשרות לקוחות פוטנציאליים חדשים מרחבי העולם אשר ממתינים להשקת המוצר. מוצר זה מהווה קפיצת מדרגה טכנולוגית עבור שוק ההדפסה על טקסטיל, בכך שהוא מבטל לחלוטין את הצורך באבקת הדבק הנהוגה כיום, אשר נחשבת למסוכנת, יקרה ומורכבת לשימוש. הדיו החדש, מציע יתרונות ברורים: חיסכון תפעולי, בטיחות משופרת, תהליך ייצור ירוק יותר ואיכות הדפסה עקבית ועמידה יותר.
הדיו הקיים שלנו עבר בהצלחה מספר פיילוטים ראשונים שהפכו להתקנות וחוזים – כך סגרנו הסכמים בישראל, אירופה וארה"ב, ולקוחות ראשונים כבר החלו בהזמנות חוזרות. בין הלקוחות נמנים יצרני מדפסות, מפיצים בינלאומיים ומשווקים תחת מותגים פרטיים. אנחנו רואים עלייה משמעותית בקצב המכירות בחודשים האחרונים, והציפייה היא להאצה נוספת בהמשך המחצית השנייה של השנה. אנו רואים עניין גובר מצד לקוחות נוספים, אשר החלו תהליכי בדיקה והצטרפו לרשימת ההמתנה לפיילוטים מסחריים של הדיו החדש המייתר את השימוש באבקת הדבק.
כחלק מאסטרטגיית השיווק שלנו, נור אינק ממשיכה לפעול במודל OEM Private Label – שבו מוצרינו מותאמים ומשווקים תחת שמם של שותפים אסטרטגיים – וכבר נחתמו מספר הסכמים מסחריים ארוכי טווח עם לקוחות באירופה ובארה"ב. הסכמים אלה כוללים התחייבויות רכישה בהיקפים משמעותיים, והם נבנו מתוך תכנון לצמיחה הדרגתית ומתמשכת עד לשנת 2026 ואילך.
במבט קדימה, אנו ממקדים את מאמצינו בארבעה מישורים מרכזיים:
1. הרחבת פריסת הדיו החדש בשווקים נבחרים והמרה של אתרי Beta להזמנות מסחריות חוזרות;
2. סיום תהליך המיזוג עם נור דיגיטל טקס בכפוף בין היתר לאישור המיזוג באסיפה הכללית של החברה;
3. חתימה על הסכמים מסחריים נוספים עם שחקני מפתח גלובליים;
4. האצה של תהליכי המחקר והפיתוח לדור הבא של מוצרי הדיו.
אני מבקש להודות לכל אחת ואחד מכם – בעלי המניות, השותפים לדרך, והצוות המקצועי של נור אינק – על האמון, המחויבות וההשקעה.
אני מתחייב להמשיך לפעול בשקיפות, בחדשנות ובעקביות, ולשתף אתכם בכלל ההתפתחויות החשובות בהמשך השנה.
בכבוד רב,
משה נור, מנכ"ל ויו"ר הדירקטוריון
נור אינק אינוביישנס בע"מ
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״נור אינק אינוביישנס״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.





